פורום אדריכלות בניהול יוליאנה ריסקוף
פורום עיצוב פנים בניהול קרן רוזנר
פורום מטבחים בהנהלת בלורן
פורום תאורה בהנהלת "שקע ותקע"
פורום מיזוג אוויר בניהול בר מערכות

פורום ריהוט לבית

פורום ריהוט לבית

בפורום ריהוט לבית תוכלו לבקש ולמצוא תשובה לכל שאלה בתחום עיצוב ריהוט הבית. יש לכם שאלה בנושא הרהיטים הנכונים ביותר לביתכם? מה יפה להניח בסלון? זה המקום להיכנס ולשאול. 

יש לכם שאלה? אל תהססו לפנות אלינו


הוספת הודעה

שלום קניתי שולחן לסלון "שורש אלון" לפני כ-3 שנים מיצרן הרהיטים קסטיאל הפורניר ניזוק פניתי לקסטיאל כדי לברר עלות החלפת הפורניר התקשרו אלי בחזרה ותאמו איתי מועד ללקיחת השולחן אחרי שבועיים החזירו את השולחן עם פורניר חדש וללא חיוב מנסיון אני אומר שרות כזה אין אפילו בחו"ל תבורכו




לא לגעת בארונות שלהם במיוחד לא בעת ההתקנה
אני סבלתי מהם 3 חודשים רדיפה לאחר שהיה חסר לי חלק בארון מאוד משמעותי
העיקר כדי שתשלם הם יעשו הכל וימצצו לך את הדם אבל כשזה מגיע למצב שאתה צריך אותם Fuck You אז החלטתי להביע את דעתי עליכם וזה מה שיש לי לומר עלייכם גם סניף לח"י בני-ברק You also go fuck!!




האם מישהו מכיר את הום דקור? ממה שראיתי העיצובים יפים והמחירים זולים אבל חוששת




שלום ,
מבקשת המלצות על יצרני פינות אוכל ברמה גבוהה ובמחירים סבירים באיזור המרכז.
תודה,
בתיה




לא לוקחים אחריות על המוצרים והשירות שלהם
איש המכירות נותן השרות הכי גרוע שאי פעם נתקלתי בו! בחוצפתו הוא פשוט מסנן אותנו כבר יותר מחודש וכשאנחנו סוף סוף מצליחים לתפוס אותו מטלפונים אחרים הוא מנתק לנו את השיחה כשאנחנו אומרים לו שזה אנחנו... בקיצור החנות היא פשוט בושה. להתרחק כמו מאש.




אני מחפשת מיטה זוגית מעוצבת. מיטה מרופדת בד לעומת מיטת עץ: האם יש עדיפות? האם בד מרופד דוהה עם הזמן?/נפגע מקרני שמש?/יש בעיה של אבק שחודר פנימה אל תוך הריפוד?




אני מחפשת באזור המרכז ארון ויטרינה גדול מזכוכית לסלון. האם מישהו מכיר חנות שיכולה לעזור לי?




לכל מי שמתעניין בחדרי ארונות או ארונות קיר, ברצוני לשתף חווית שירות לא נעימה שלוותה בשירות לקוחות קלוקל בחברת ריביירה ארונות.
ביצעתי הזמנה של שני ארונות קיר בעלות גבוהה (קרוב ל 10,000 ש"ח), ועל אף שהסדרתי את התשלום מראש, ותואמה לי התקנה, החברה התקשרה ביום ההתקנה והודיעה לי שלא יגיעו כתוצאה מטעות בהנה"ח שלהם.
מאז ועד עתה אני נתקל בחוסר שירות לקוחות מוחלט, והתנערות של סניף פתח תקווה וכן של מנהלת שירות הלקוחות (אורית) במטרה להימנע מתשלום פיצוי בגין הטעות.
מחברה ברמת המחירים של ריביירה הייתי מצפה לשירות מכובד והוגן יותר - נקודה למחשבה לכל מי שמתלבט... שירות הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר.




קנינו מהאוס אין פעם אחת- היינו מרוצים מאיכות המוצר, אבל ההובלה הייתה מתחת לכל ביקורת. סיפור שחוזר פה- איחור בהובלה, קביעה של מועד חדש ושוב מועד חדש ובסוף מוביל שהגיע, חסר סבלנות, התקין את הדברים בצורה לא נכונה, אמר ש"ככה זה" ובנוסף הייתה טעות בחלק מהמוצרים המשלימים. קיבלנו כפיצוי מתלה בגדים שלא היינו זקוקים לו וטעם רע שנותר מהחוויה.
למרות זאת, החלטנו לנסות שנית והזמנו ארון. כמה מפתיע, גם הפעם איחור באספקה, קארינה, אחראית ההובלות שמבטיחה לחזור ולא חוזרת, פעם אחר פעם. אומרים לנו שמתחילים לבנות את הארון רק עם קביעת מועד הזמנה- אז אנחנו מבקשים לבטל את העסקה. ואז- גרסה אחרת- הארון בעצם כבר מוכן, למעט פינישים, אז לא ניתן לבטל את העסקה. שורה תחתונה- ארון שהוזמן ושולם ביוני, ושיצרנו קשר חמישה שבועות לפני מועד האספקה (לחקחנו בחשבון שזו עונה של חגים ולכן הוספנו מיוזמתנו שבועיים לזמן המבוקש על ידי החברה) לא יגיע באוקטובר ונאלץ לעבור לדירה ללא ארון. בחברה טוענים שהארון היה מוכן כבר מזמן, בעוד בטופס מצויין בבירור שהאספקה המתבקשת היא לא לפני סוף ספטמבר.
הזמנו ריהוט גם משתי חברות נוספות- מיטה לי ורביירה, בדיוק בסיטואציה דומה והן, למרות החגים (בנטו ימי חג שהם שבתון יש בסך הכל חמישה בכל החודש), סיפקו לנו את המוצר בזמן.
שורה תחתונה- ניסינו פעם אחת, ניסינו פעם שניה. פעם שלישית לא תהיה.




קנינו מהאוס אין פעם אחת- היינו מרוצים מאיכות המוצר, אבל ההובלה הייתה מתחת לכל ביקורת. סיפור שחוזר פה- איחור בהובלה, קביעה של מועד חדש ושוב מועד חדש ובסוף מוביל שהגיע, חסר סבלנות, התקין את הדברים בצורה לא נכונה, אמר ש"ככה זה" ובנוסף הייתה טעות בחלק מהמוצרים המשלימים. קיבלנו כפיצוי מתלה בגדים שלא היינו זקוקים לו וטעם רע שנותר מהחוויה.
למרות זאת, החלטנו לנסות שנית והזמנו ארון. כמה מפתיע, גם הפעם איחור באספקה, קארינה, אחראית ההובלות שמבטיחה לחזור ולא חוזרת, פעם אחר פעם. אומרים לנו שמתחילים לבנות את הארון רק עם קביעת מועד הזמנה- אז אנחנו מבקשים לבטל את העסקה. ואז- גרסה אחרת- הארון בעצם כבר מוכן, למעט פינישים, אז לא ניתן לבטל את העסקה. שורה תחתונה- ארון שהוזמן ושולם ביוני, ושיצרנו קשר חמישה שבועות לפני מועד האספקה (לחקחנו בחשבון שזו עונה של חגים ולכן הוספנו מיוזמתנו שבועיים לזמן המבוקש על ידי החברה) לא יגיע באוקטובר ונאלץ לעבור לדירה ללא ארון. בחברה טוענים שהארון היה מוכן כבר מזמן, בעוד בטופס מצויין בבירור שהאספקה המתבקשת היא לא לפני סוף ספטמבר.
הזמנו ריהוט גם משתי חברות נוספות- מיטה לי ורביירה, בדיוק בסיטואציה דומה והן, למרות החגים (בנטו ימי חג שהם שבתון יש בסך הכל חמישה בכל החודש), סיפקו לנו את המוצר בזמן.
שורה תחתונה- ניסינו פעם אחת, ניסינו פעם שניה. פעם שלישית לא תהיה.







יש לכם עוד שאלות? - פורומים בנושאי עיצוב

 

 הפרסום בפורומים אסור. הודעות בעלות תוכן פרסומי גלוי או סמוי תימחקנה. למידע על פרסום באתר bvd