סוגרים את הים: חדרים שהעבירו את הים לתוך הבית

בים הזה אין גלים סוערים או שמש קופחת, אלא רק שקט ומרגוע. צבעי קירות, טפטים, תמונות ואביזרים מרכיבים פאזל של ים בצורה הכי נינוחה שיש

 

דירה קיציתדירה בהשראת צבעי הים והקיץ. עיצוב: אתי ארדיטי. צילום: עידן גור

 

 

הים וחופיו הם מקור השראה לרבים, שאוהבים לשבת או לרחוץ בו, להתבונן על המים והגלים ובתוך כך גם פנימה לתוך עצמם. הים הוא מקור השראה גם לעיצוב הבית, שכן הוא מסמל רוגע ושלווה, והצבעים שלו רכים ומתאימים לכל סגנון, מין וחלל. איך מביאים את הים לתוך הבית?

 

 

נגיעות של שמש בסלון


זוג עם שני ילדים ביקש להכניס את הים לדירה בשכונת עין הים בחדרה הן מבחינת הצבעוניות והן מבחינת הרוגע והשלווה. המעצבת בחרה בפלטת צבעים שליוותה את כל הפרויקט: תכלת של הים והשמיים לצד גווני חול שונים ותמונות שחתמו את הפרויקט בנגיעות של שמש בשקיעה.

 

ספה אפורה עם נגיעות צהובותעיצוב: יעל רביב, Simple Style. צילום: אורית ארנון

 

 

תכול הגלים בפינת האוכל


גוון כחול חוזר בדירה בכמה מקומות ותואם קונספט של רוגע. קיר בפינת האוכל, שנמצא מול הכניסה לדירה, מחופה טפט ומהווה קיר מיקוד שתופס את העין. קיר הטלוויזיה שמימינו נצבע בגוון אחד שנדגם מהטפט וכך נוצרים עניין ועומק. הטפט בגוונים תכולים וטבעיים במראה מרגיע של גלים. הצבע הכחול העמוק של הים, הכיסאות כחולים אף הם והצמחייה משווה אווירה של אי טרופי.

 

פינת אוכל בגווני כחולעיצוב: רוית רוד. צילום: מאיה חבקין

 

 

יוון בלבן בחדר השינה


בבית בסגנון יווני שעוצב לזוג שמאוד אוהב את הים נבחרו צבעי כחול, לבן ותכלת. הקירות מפוסלים בטיח לבן וברחבי הבית אלמנטים שמזכירים ים וספינות, למשל מנורות חבל של סטודיו Beam וחומרים טבעיים כקש ועץ. הצבע הלבן שולט בטקסטיל בחדר השינה ואף באמנות.

 

חדר שינה טבעיעיצוב: מורן פרי אוקון ולירון פרי סער, סטודיו פרי. צילום: הגר דופלט

 

 

גברי ונועז בחדר נוער


נער בוגר שמאוד אוהב את הים ביקש לעצב את חדרו בקונספט גברי, בוגר ועם מוטיבים של הים. צבע כחול עמוק ועז נבחר לנגרות ולצבע המוביל בחלל, כמו גם לתמונות. הטקסטיל שנבחר לריפוד המיטה ולכריות הוא פשתן, בד יוקרתי שנותן הרגשה קלילה של חופשה כמו גם גווני הכחול רויאל והחול. הקירות הולבשו בקולאז' של אימג'ים נעימים ומרגיעים מחוף הים. הטוטאל לוק משרה תחושה נעימה של זרימה בקונספט מובהק של ים וחופשה יוונית, ועם זאת מאוד גברי ומוקפד.

 

חדר שינה כחולעיצוב: ליטל ויליגר. צילום: הגר דופלט

 

 

מרימים עוגן בחדר הילדים


אם לילד בן 6 ביקשה לעצב את חדרו של בנה עם אביזרים שאספה במרוצת הזמן. מאחר שלכולם מוטיב חוזר של ים, החליטה המעצבת לעצב את החדר בהשראת הים עם צבע קירות בתכלת, מדבקות עוגן שהוזמנו מאתר בחו"ל, אהיל ועוד.

 

חדר שינה ילדעיצוב: ליאורה ליברמן. צילום: חגית גרוסמן 

 

 

אקססוריז ברחבי הבית


ארגון סביבה מעוצבת שלמה הוא לא תמיד עניין פשוט כשעושים זאת לבד או כשנגמר התקציב לטפטים, אמנות, שטיחים ועוד. לכן אפשר גם להסתפק במזכרות ואקססוריז שמביאים מטיולים או כשרוכשים תוך כדי שיטוטים בחנויות, כמו בני זוג שאוהבים את הים ומפליגים בקביעות ליוון וקפריסין והביאו איתם מזכרות מעניינות. המזכרות קיבלו ביטוי בביתם, המאופיין בצבעוניות רגועה בגווני תכלת-כחול-לבן בהשראת הים.

 

קיר בריקיםעיצוב: מיכל מייזליש. צילום: יאנה דודלר

 

עיצוב: אתי ארדיטי. צילום: עידן גור

 

אקססוריז אלמוג יםעיצוב: מיכל מייזליש. צילום: יאנה דודלר

 

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...