סטודנט חופשי: 3 טיפים לסטודנט המתחיל

להיות סטודנט זה לא רק ללמוד, זה לשנות את כל אורח החיים. עיצוב הדירה, טיפ התזונה ואפילו אמצעי התחבורה מקבלים פתאום אופי סטודנטיאלי – אז הנה כמה טיפים שיעזור לכם לעבור את התואר בשלום

זהו, סוף סוף אתם סטודנטים, הגעתם לרגע המיוחל בו תרכשו את ההשכלה למקצוע העתידי שלכם וההתרגשות גדולה. בין יתר השינויים שתעשו בחיים היציאה מהבית אל המעונות או אל דירה שכורה עם שותפים תהיה עוד אחת מהחוויות הייחודיות השמורות להיותכם סטודנטים. הנה מספר טיפים מועילים לסטודנט המתחיל. 

סטודנטים
מקאן סטודנט חופשי
טיפים לסטודנטים. הפניה לביטוח רכב

הפינה החמה שלכם
כידוע, אתם הולכים להשקיע זמן ניכר בלימודים, בכדי להוציא את המיטב מהלימודים ומעצמכם כדאי להשקיע בתכנון נכון של פינת הלימודים שלכם. בין אם אתם גרים במעונות או בדירה שכורה ויש לכם את החדר שלכם, חשוב שתהיה לכם פינה נעימה בה תוכלו לשבת ללמוד. כיוון שחלל רחב ידיים אינו מאפיין חדרי לימודים, כדאי לנצל באופן מיטבי את החלל העומד לרשותכם. אם אתם חייבים ללמוד על שולחן עבודה נסו למצוא שולחן קטן שניתן לקפל אותו בעת הצורך בכדי לחסוך מקום. אם אתם לומדים עם עוד חבר או שניים מומלץ כי השולחן יהיה גדול יותר בכדי שיוכלו לשבת בו מספר אנשים יחד ושיהיה מספיק מקום לחומר הלימוד שלכם.

אם אינכם זקוקים לשולחן כי אתם אוהבים ללמוד על המיטה בשכיבה, תוכלו לעצב את הפינה שלכם עם מיטת פוטון אשר יכולה להתקפל לספה בעת הצורך או אם אתם מעדיפים סתם להיזרק על פופ גדול, רכשו לעצמכם פופ מפנק בגוון עז אשר ישמח אתכם בכל פעם שתכנסו לחדר. נמליץ לכם לעצב את החדר בגוונים מרגיעים אשר לא יצרו הסחת דעת ולשמור על ניקיון וסדר בכדי שתמיד יהיה לכם נעים לשבת בחדר בין אם אתם לבד ובין אם אתם עם חברים נוספים.

אוכל למוח ולנשמה
עייפות הינה מצב בלתי נמנע, במיוחד כשמדובר בשעות לימודים ארוכות וממושכות. אומנם קפאין ידוע כמעורר מצוין, אך הוא גם מזיק לגוף כאשר צורכים אותו בכמויות גדולות. למי מביניכם שרוצה לשמור על ערנות ללא שימוש בקפאין נמליץ לרכוש תה/ תמצית/ חליטת שומר – השומר ישמור על ערנותכם ואף יגדיל ויקל גם על מערכת העיקול שלכם.

חשוב שתזכרו כי אוכל הוא האנרגיה של הגוף ולמה שאנו מכניסים לגופינו מבחינה תזונתית יש חשיבות רבה, נסו להימנע ככל האפשר מאכילת ג'אנק פוד למרות שהוא כל כך זמין. הקפידו על שגרת ארוחות מסודרת ועל תפריט מאוזן. בבוקר תוכלו לאכול דגנים עם חלב, שיבולת שועל, או יוגורט בתוספת פרי. בצהריים חשוב שתאכלו מנה המורכבת מחלבונים, פחמימות וירקות ובערב אכלו ארוחה קלה אשר תספק עבורכם את האנרגיה הנדרשת ללמידה. במידה ואתם רוצים משהו מתוק תוכלו לאכול תמרים, פירות ואף פירות יבשים מתקתקים.

הרכב שלכם
יתכן שבמסגרת הלימודים שלכם המרחק בין בית ההורים אל העיר בה אתם לומדים עשוי להיות רב. לכן חשוב במיוחד לתחזק את הרכב שלכם לנסיעות ארוכות. וודאו כי יש לכם תמיד ביטוח רכב בתוקף ואל תשכחו להיערך נכון לחורף. בדקו את הצמיגים שלכם, החליפו את המגבים בסט חדש, בדקו שמן ומים והכי חשוב – סעו בזהירות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...