ירוק עולה: חמישה פריטים בירוק שאתם חייבים לבית שלכם

אם טרם שיבצתם את הירוק השולט, הנה לכם חמש אופציות מעוצבות לחדר השינה, חדר הילדים או פינת האירוח שימשכו אליהן את מלוא תשומת הלב ואפילו ישתלבו עם כל מה שתניחו לידן

כמעט חצי שנה חלפה מאז הכריזה חברת הצבע העולמית פנטון על הגרינרי שלה, ועולם העיצוב נשטף בירקרקים בגוונים וטונים שונים, כאילו הטבע, הצמחים והעלים הם המצאה חדשה שלא הכרנו. אנחנו, מצידנו, יצאנו לחפש את הירוקים שיעניקו לבית את הנגיעה הטרנדית בשלל סגנונות – מודרני, קלאסי ואפילו וינטג' לנשמה.

 

קלאסה מעוצבת


בלובי בניין W Prime שולבו רהיטים ואביזרים בירוק רענן ונועז שבולט על רקע העיצוב הקבוע שלו: צבעים מונוכרומטיים וקלאסיים של שחור, לבן וסוגי אפור. הרהיטים הם חלק מהקולקציה של ג׳וליו קפליני, המיוצג על ידי חברת טולמנ'ס ישראל, כגון ספת ה"end" דמויות הקפיץ, כיסא ה-pikok המפורסם ושזלונג הנדנדה. עצם הבחירה בירוק הבליטה את הרהיטים והוסיפה להם נועזות. הירוק הדהד גם בספא המבנה, שם נצבעו ארונות המלתחה באותו ירוק.

 

לובי בניין מודרני מעוצב עיצוב: מיכל האן. צילום: עמית גרון

 

עלים על העץ 


את הצמחייה מלאת העלים ונטולת הפרחים, המקשטת לאחרונה את בתינו, ניתן להכניס הביתה גם בוורסיה לקיר. קומפוזיציית תמונות שייתלו בסלון, במטבח או אפילו בחדר השינה יוסיפו אווירה של טבע גם אם היא רק מודפסת. קולקציית "אדר" של "גלי אהבה ממבט ראשון" מודפסת על עץ מייפל, עשויה קנט pvc עדין ודק בגוון אפור כהה, והן כולן עבודת יד.

 

קיר מעוצב גווני ירוק וצמחים צילום: יעל ונעמי צלמות

 

הדהוד של צבע 


זריקת צבע זעירה על רקע בית שרובו בהיר תוסיף גוון בלי להעיק. קיר אחד ירוק, טפט עצים ומצעים משתלבים בהרמוניה עם רצפה ומיטת עץ. הטפט הוא חלק מקולקציית VELVET בהשראת בד הקטיפה בשילוב אפקטים זוהרים, וניתן להשיג אותו ברשת כרמל פלור דיזיין.

 

הפוגה קלילה לרגליים


גם בחדר הילדים הירוק מוסיף רעננות וקלילות. הדום מדגם PUFFY הוא אולי מקום נוח לרגליים, אבל אין ילד שלא ירצה להשתעשע איתו בחדר, להעביר אותו לסלון וחוזר חלילה. אורכו של ההדום מעלה החיוך הוא 108 ס"מ, גובהו 83 ס"מ והרוחב 57 ס"מ. להשיג ברשת IDdesign.

 

להתרווח ולהתפנק


אם נשאר עוד מקום ליד הספה בחדר המגורים, או שהספרייה נותרה מיותמת, ניתן להוסיף כורסה נינוחה מדגם GO במראה מודרני, אותה משיגים ברשת URBAN. הריפוד עשוי 100 אחוז בד סינתטי, ולהגברת ההנאה היא גם מסתובבת.

כורסא ירוק בהיר צילום: ישראל כהן

 


 

מרכזית
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ירוק ...צבע שלי :)

המלצות נוספות
בודק...