אותנטיות מתפרצת: שטיחי one of a kind בעבודת יד ייחודית

שטיחי הצמר האיכותיים והמקוריים בעבודת יד של Carpetism אשר נוצרו בהשראת תרבות המזרח, משלבים מסורת עתיקה של עבודת יד אומן, יחד עם טכנולוגיות מודרניות ייחודיות. עכשיו גם ל-3 ימי התנסות ללא התחייבות

יח"צ

אוהבים את הפריטים שלכם one of a kind? הכירו את השטיחים של Carpetism, שטיחים מרהיבים הרקומים בעבודת יד ייחודית, עשויים צמר כבשים אוסטרלי איכותי ונעים. כל חובב עיצוב ודאי יודע כי שטיח הוא אלמנט נהדר לשדרוג החלל בין רגע, הוא מאפשר להכניס צבע וחמימות לכל חדר בקלות ובתקציב לא רב. השטיחים של Carpetism מאפשרים לשבור שגרה, להרים את החלל ולהכניס בו הרבה צבע ושמחה. את השטיחים ניתן להתאים כל דוגמא קיימת לכל מידה נדרשת ואף לשנות גוונים, וכל זאת במחירים הוגנים.

סלון חוץ עם שטיח כחול שטיחים מקוריים בעבודת יד. צילום: אבי לוי

שטיח צבעוני במטבח שטיחים רקומים וססגוניים, המכניסים צבע וחיים לסביבת הבית. צילום: הגר דופלט

 

פופים כחולים המחמם הרשמי של החורף. השטיחים של Carpetism. צילום: אבי לוי

שוברים שגרה


כולנו מכירים את התופעה- הסלון עייף ומשעמם וחדר השינה זוכר ימים טובים מאלה, במקרים כאלו, מספיקה זריקת צבע, שילוב הדפס מעניין ושימוש בטקסטיל, והחלל מקבל זהות אחרת. על הצורך הזה עונה Carpetism באופן מדויק, ומציעה שטיחים ייחודיים העשויים צמר איכותי במראה מקורי ובעבודת יד, אשר מבטיחים לייצר את אפקט ההפתעה שכל אחד מאיתנו מחפש.

  שטיח בעיצוב מיוחד הסלון עייף? תכניסו קצת צבע. צילום: הגר דופלט

  שטיח שחור לבן אינספור דוגמאות, צבעים וסגנונות. צילום: הגר דופלט

 

שטיח צבעוני בסלון ניתן לייצר דוגמא בהתאמה אישית. צילום: אבי לוי

השיבה מהודו


מותג Carpetism נולד לאחר טיול משפחתי בהודו במהלכו נחשפו בני המשפחה לתרבות ייחודית ושונה. פנייה לא מתוכננת לכפר אמנים חשפה בפניהם עולם עשיר שטיחים צבעוניים מרהיבים הרקומים בעבודת יד ייחודית. שטיחים צבעוניים אלו קישטו במשך שנים רבות אחוזות וארמונות פאר. בתום הטיול כבר ידעו בני המשפחה כי הם שבים הביתה לא רק עם חוויות וזיכרונות, אלא גם עם חזון משותף. עם הגיעם ארצה, נולד Carpetism, מתוך מטרה לשתף את הקהל הישראלי ברוח האומן והדמיון של האומנים הקשמירים, באמצעות שטיחים רקומים וססגוניים, המכניסים צבע וחיים לסביבת הבית. השילובים המעניינים של Carpetism בין עיצוב מסורתי למערבי מביאים עימם כבוד לאמנות הקשמירית ושמחה לעולם המערבי.

 שטיח פרחוני במסדרון בית מהודו באהבה. צילום: אבי לוי

 

 חדר שינה עם שטיח פרחוני השטיחים הססגוניים יתאימו גם לחדרי ילדים, וזאת בזכות הצבעוניות המשמחת. צילום: אבי לוי

  

שטיח פרחוני צבעוני ישתלבו נהדר בכל חלל. צילום: הגר דופלט

  

השטיחים מיוצרים בעבודת יד מלאה (כך שאין שני פריטים זהים) בידי אמנים אשר משתמשים בדוגמא ידנית ומעבירים אותה אל האריג בעזרת דוקרן מיוחד. רוצים לעצב את השטיח לפי טעמכם האישי? כאן תוכלו להתאים כל דוגמא קיימת לכל מידה נדרשת, לשנות גוונים, ואף לייצר דוגמא בהזמנה.

 סלון עם שטיח צבעוני הסלון מתחדש ברגע. צילום: הגר דופלט

  

שטיח צבעוני בחדר שינה חדר שינה במראה ייחודי. צילום: אבי לוי

 

 כריות צבעוניות גם פריטי טקסטיל משלימים תוכלו למצוא כאן. צילום באדיבות Carpetism

ימיי התנסות ללא התחייבות:


"אנו חשים כבוד גדול וגאווה על הזכות להביא לקהל לקוחותינו מוצר אמנות שהוא נצחי ונדיר. כדי להצליח לחדש ולרגש, חייב להיות בידול הבא לידי ביטוי בכל הרבדים העסקיים – נוחות רכישה, יחס אישי, אמינות, גמישות, וחדשנות במודלים עסקיים." אומר ליאור קנור, בעלי Carpetism. ואכן, כמותג אשר עושה שימוש בטכנולוגיות ייחודיות ומתקדמות, Carpetism מביא עימו חדשנות גם מבחינת חווית הקנייה והשירות. כך למשל תוכלו לבחור מספר שטיחים מאתר החברה, ולקבלם עם שליח עד פתח ביתכם לטובת התנסות למספר ימים, וכל זאת ללא עלות או התחייבות. בנוסף, חבילת שירות ייחודית הכוללת אחריות מורחבת, ניקוי מקצועי, והתחייבות לטרייד אין, מוצעת לכל לקוח. החברה גם מקיימת בסופי שבוע אירועי מכירה ביתיים ברחבי הארץ להנגשת המותג, בהם ניתן להתרשם ממגוון הדגמים העשיר.

סלון עם שטיח צבעוני שטיחים המייצרים את אפקט ההפתעה המיוחל.  עיצוב פנים: תמי שלוש. צילום: שחר לוי

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...