אפשר קצת מהניאון הזה?

הקיץ כבר כאן ואיתו צבעי הניאון העזים והמשמחים. הצבעים הזרחניים האלה יזכירו לכם את מסיבות הפול מון של תאילנד ויכניסו הרבה תעוזה לחלל, אז קבלו את הפריטים שיצבעו לכם במרקר את הבית

יח"צ

קוביה הונגריתקוביה הונגרית מתוחכמת. שולחן סלון מבית נטוצי. צילום יח"צ

תגידו שהם קיטשיים, צעקניים או לא מספיק מעודנים, לנו לא אכפת. צבעי הניאון עושים לנו שמח בלב, ועכשיו זה בדיוק הזמן לשלב אותם בבית. קבלו כאלה שאהבנו במיוחד, לכל פינה בבית.

מטבח זרחני


מי קבע שמכשירי החשמל חייבים להיות גנריים ומשעממים, בצבעי נירוסטה או שחור- לבן בלבד? הגיע הזמן לשינוי. את המקרר הבא שלכם תוכלו לעצב גם בצבעים זרחניים, מתוך קולקציית מקררים ייחודית בחיפוי זכוכית מחוסמת הניתנת לבחירה אישית מתוך עשרות צבעים וסוגי חיפויים מודפסים, ביניהם צבעי ניאון בוהקים שיהפכו את המקרר למרכז העניין בחלל.

מחיר: 10,990 שקלים. להשיג ב-TEKA.

מקרר בצבע נאוןמקררים בצבעים זרחניים TEKA. צילום: ג'ו לידס

סדרת ברזים חדשה ומשמחת למטבח מציעה ברזים בקווים מעוגלים, העמידים בפני שריטות ומפני טביעות אצבע. הנועזים שבם יוכלו לבחור מתוך מגוון צבעים, בצהוב ניאון במראה מעודכן. מושלם ללופטים במראה אורבני ולחובבי המראה התעשייתי.

מחיר: 1,720 שקלים. להשיג ב-TEKA.

ברז בצבע נאון TEKA. צילום: ג'ו לידס

קוביה הונגרית בסלון


השולחן הסלוני הזה מזכיר את שנות ה-80 אבל בקטע טוב. הוא גם שקוף, גם מודולרי וגם מעוצב בצבעי מרקר, עשוי זכוכית דקה אך חזקה במיוחד, ומאובזר בגלגלים נסתרים המאפשרים לשולחן להתנייד בקלות. אה, והוא עוצב על ידי אדריכל העל קלאודיו בליני.

מחיר: החל מ- 5,500 שקלים. להשיג בנטוצי.

קוביה הונגרית בצבעי נאוןשולחן סלון בצבעים זרחניים. נטוצי. צילום יח"צ

ענן ורוד- על הקיר


יצירות האמנות של סטודיו NOVO CUADRO הספרדי, המיובאות ארצה על ידי המעצב יפרח בן צבי מציגות מגוון יצירות פורטרט בטכניקות שונות בהן אקריליק, אקוורל, קולאז', ציור על משטחי עץ ועוד, כאשר השימוש בצבעים עזים לצד הפורטרטים הופך אותם לדינמיים ויוצאי דופן. זה שלפניכם משלב צבע ורוד ניאון, ששובר את הרצינות בתמונה, ומספק זריקת צבע שתחייה כל חלל.

מחיר: החל מ-2000 שקלים, סטודיו יפרח בן צבי.

תמונה עם צבעי נאוןאמנות נובוקואדרו. סטודיו יפרח בן צבי. צילום: שי אפגין

ענן זרחני – בתקרה


השנדליר שלפניכם הוא חלק מקולקציית גופי תאורה המגיעים כמקבץ של אהילים בצורת ענן. מלבד התצורה המעניינת והכבל הצבעוני אשר משתלשל מהאהילים ומהווה חלק אינטגרלי בעיצוב, הנברשת מעוצבת בצבע שחור אטום, כאשר בחלקה הפנימי- הפתעה, צבע תכלת זרחני שהופך את כל המראה למעניין במיוחד. מחיר: החל מ-3,400 שקלים. להשיג בקמחי תאורה.

גוף תאורה בצבעי נאוןמבחוץ – שחור, מבפנים  – הפתעה. קמחי תאורה. צילום: יח"צ

ואם כבר במנורות עסקינן, קבלו אחת סופר זרחנית, שנראית כאילו נלקחה מתוך שולחנה של מגדת העתידות הקרובה לביתכם- מנורה עגולה בטקסטורה מחוספסת בשלל אורות מתחלפים. את העתיד כנראה שלא תצליחו לקרוא בה, אבל במה שקשור בלהרשים את האורחים אתם מסודרים.

להשיג ב: להשיג ב: Adika. מחיר: 45 שקלים.

משולחנה של מגדת העתידות. Adika. צילום: ערן סלם

ועוד פריט לאלו מכם שמתגעגעים לשנות ה-80, הפעם מדובר במנורת שולחן בצורת עץ דקל במראה טרופי, שנראית כאילו נלקחה הישר מבר קוקטיילים באייטיז. רק שימו סוללות ואתם מסודרים. פריט חובה לחובבי המראה הטרופי, ובואו נודה, מדובר בכולנו בעצם.

להשיג ב: Adika. מחיר: 29 שקלים.

הוייב הכללי- הוואי. מנורת לד של Adika. צילום: ערן סלם

נישאר באווירה פולינזית, עם מגש עץ צהבהב בהשראה טרופית שיקשט לכם כל מסיבה ואירוח קיצי. המגש משלב קש טבעי וקלוע עם הכיתוב הצבעוני- זרחני Aloha.

להשיג ב- FOX HOME. מחיר: 79.90 שקלים.

מגש אירוחכוכב האירוח שלכם לקיץ הקרוב. FOX HOME. צילום: אפרת אשל

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...