בלי לשבור תוכנית חיסכון: מצעד הפריטים הכי שווים לבית עד 50 שקלים

מנהל הבנק בממתינה? הגיע הזמן שתפסיקו לבזבז. כך תשדרגו ותחדשו את הבית ותרשימו את האורחים, בזול ובלי הרבה מאמץ, עם פריטים מעוצבים בפחות מ-50 שקלים

יח"צ

כולנו חולמים על סלון שנראה כאילו יצא מקטלוג, וחדר שינה שכאילו נלקח מהפינטרסט, בשילוב כל הפריטים היפים והמעוצבים. אז איך מתרגמים את כל הטרנדים החמים הללו הלכה למעשה, ובלי לגרום נזק לארנק? אספנו עבורכם את כל המוצרים השווים לעיצוב הבית בפחות מ-50 שקלים, בואו נתחיל.

לאלו שחשוב להם להישאר מעודכנים


הסוקולנטים פרצו אל חיינו בסערה ואי אפשר כבר לדמיין סלון או חדר רחצה מעוצב ללא הצמח הבשרני והפוטוגני. בנוסף לשיק שהם מביאים עמם, הם גם קלים במיוחד לגידול ולא דורשים הרבה מאמץ, גם בזכות העובדה שצמח הסוקולנט אוגר מים בגבעוליו ועל כן אינו דורש השקיה מרובה. זה שלפניכם מגיע בעציץ שחור ודרמטי כך שיתאים גם לחדר רחצה בעיצוב מונוכרומטי מוקפד. מחיר: 39.90 שקלים. להשיג ב- FOX HOME.

 

סוקולנטפוטוגני ונוח לגידול. סוקולנט של FOX HOME. צילום: אפרת אשל

לחובבי הפינטרסט


הטרנד הבוטני לא פוסח על אף חלל כך שגם את דירת 3 החדרים שלכם תוכלו לעצב כג'ונגל פראי, טוב, כמעט. את המראה הטרופי תוכלו להכניס לביתכם בשלל דרכים, החל מטפטים בהדפסי עלים, מדבקות קיר וטקסטיל מודפס ועד פריטים קטנים יותר כמו תמונות קיר לאלו מכם שלא רוצים להתאמץ מדי, ועל הדרך לעשות טוב לארנק. את שלישיית ההדפסים הזו תוכלו לאמץ בקלות ולשלב בכל חלל. היא מגיעה בעיצובי עלים רעננים, אותם תוכלו גם למסגר. מחיר: 49 שקלים. להשיג בחנות של רוני רפופורט באתר מרמלדה.

סלון באוירה טרופיתסלון באוירה טרופית, רוני רפופורט. צילום: יח"צ

 

לחסכנים במיוחד


כמו בעולם האופנה, כך גם בעיצוב הבית – מיקס אנד מאצ' היא דרך נפלאה ליצירת אמירה וסגנון שהוא לגמרי שלכם. רוצים לייצר מראה אקלקטי ואישי? שלבו פריטים מעולמות תוכן שונים, בגימורים וצבעוניות מגוונת, וצרו דיאלוג בין מוצרים יקרים לבין פריטים זולים ונגישים. התוצאה שתתקבל תהיה מקורית ומעניינת. בקטגוריית המוצר הנגיש וזה שתוכלו לשלב בקלות לצד כל עיצוב, מצאנו אגרטל שקוף שיוסיף טאצ' עיצובי לחלל במחיר אטרקטיבי במיוחד, כי מי אמר שזול לא יכול להיות יפה? מחיר: 5 שקלים. להשיג באיקאה.

אגרטל עם פרחיםחמסה עליכם. איקאה. צילום: יח"צ

עוד אפשרות שתשדרג לכם את הסלון, המטבח או המרפסת, ותעשה נחת לחשבון הבנק שלכם היא העציצים התלויים הללו העשויים פח ועולים לא יותר מ-10 שקלים ליחידה. את העציצים תוכלו לתלות על גבי רשת ברזל חיננית ובכך לעשות וי על עוד טרנד לוהט שממכב ברשימת הפריטים שאתם חייבים לאמץ אצלכם בבית. להשיג ברשת דייסו יפן.

למשקיעים באירוח


אם אתם קודם כל אוכלים עם העיניים, וחשוב לכם להרשים את האורחים, אתם ודאי יודעים שאי אפשר להקל ראש בחשיבותם של כלי הגשה מעוצבים. אלו שלפניכם מגיעים במגוון צורות והדפסים, ומספקים שלל אפשרויות לאירוח ססגוני. הם ישתלבו נהדר גם בארוחות החג הבאות עלינו לטובה. מחירים: 4.90-39.90 שקלים. להשיג ברשת H&O.

  

לאלו שאוהבים את העיצוב שלהם עם קריצה


בחנו את עצמכם – הפריט הבא מתאים לכם אם: 1. אתם חולמים על חיית מחמד אבל אין לכם אפשרות לאמץ אחת. 2. אתם מחפשים אחר פריטים המגיעים עם קורטוב של הומור. 3. כל התשובות נכונות. עניתם נכונה? המשביר לצרכן מציעה בדיוק בשבילכם כלים לצמחייה בדמויות כלבלבים מתוקים, מחיר: 49.90 שקלים.

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...