גופי חימום מתחבאים: 5 רעיונות שיחליפו את המזגן

קר בחוץ? תפעילו חימום! קבלו את נבחרת גופי החימום שמתחבאים בקירות, ברהיטים, בתוך השולחן ובחצר. המכשירים המתוחכמים והמעוצבים שיחממו לכם את החורף, בבית ומחוצה לו

יח"צ

החורף הישראלי תמיד נחשב לסוג של פיקציה, אף אחד לא באמת יודע מתי הוא יגיע ולכמה זמן הוא יישאר, ועם זאת, ישנם רבים שמתקשים להתמודד עם בואו, אז במיוחד עבורם, אספנו את כל מה שחדש ומסעיר בתחום חימום הבית, ממדי טמפרטורה למקלחת ועד מדורות ביתיות. הצטרפו אלינו, מומלץ בחום.


1: מתחזה לטלוויזיה


מחממי חדרים: הפתרון המושלם לחימום חדרים בגדלים שונים בבית ובמשרד ובפרט. המוצר מתאים לדרישות חימום חדרי ילדים. הוא דומם, מפיץ חום שמש נעים ומפנק, שומר על הלחות ואינו מייבש את האוויר בחדר. בנוסף לכך, כפריט איכותי ומעוצב המיועד לתלייה על הקיר או על התקרה, הוא אינו תופס מקום על רצפת החדר ומשדרג את המראה והאווירה בכל חדר או סלון.

איפה משיגים: בית פיקסול.

יתרון: אלגנטי ולא תופס מקום.

 חדר שינה נקי מחמם חדר שינה פיקסול בייסיק מזכוכית שחורה. מבית פיקסול. צילום: יח"צ


2: מתבחא בתוך השולחן


גם בימים בהם הקיץ הוא רק זיכרון רחוק, אתם יכולים ליהנות ממדורה תחת כיפת השמיים. מציעה מדורות גן מעוצבות המהוות מהוות אלטרנטיבה חמימה לחללי החוץ, גם בזמן העונה הקרה. הן יוסיפו טאצ' עיצובי לכל איזור חוץ וישדרגו בין רגע כל גינה או מרפסת, קטנה כגדולה. גוף המדורה בנוי ממערכת חימום בעלת להבות מרצדות הממוקמות במרכזה, והמדורה עצמה משלבת אלמנטים בסיסיים של מדורה תוך שימוש מרכזי במוצרים דמויי עץ, גחלים וחום.

איפה משיגים: חברת FIREPIT.

יתרון: משלב פינת אירוח ויוצר אווירה חמה.

מרפסת עם מחמם שולחני מדורת גן של המותג FIREPIT. צילום: יח"צ


3: מתחבא בתוך מסך LCD


בשנים האחרונות הפכו הקמינים לפריט עיצובי יוקרתי המשדרג את חלל החדר. מי שסולד מאש חיה ישמח להכיר את הקמין החשמלי בטכנולוגיה חדישה המציג סרטון ובו מוקרנת אש חיה על גבי מסך LCD, בשילוב רכיבי אודיו המייצרים קול נעים של פצפוצי עץ נשרפים נוצרת אשליה של אש אמיתית במחיר הפעלה של נורת חשמל.

יתרון: עלות ההפעלה זולה יחסית להפעלת קמין עצים.

איפה משיגים: חברת Dimplex מבית מורפי ריצ'רדס

קמין

קמין חשמלי מבית המותג מורפי ריצ'רדס. מחיר 3990 שקלים. צילום יח"צ


4: מתחבא בריהוט


הדלקנו אתכם על אח בוערת (תרתי משמע)? יש עוד. יחידת קמין בגודל סטנדרטי אותה ניתן להלביש על כל ריהוט, ניתן לשלב יחידה אחת או מספר יחידות מחוברת ליצירת אפקט מתמשך וגדול. היא זמינה בשני גדלים חדשים המשלבים טכנולוגיה חדשה, המאפשרת למלא מים בתוך היחידה עצמה או לחילופין לחבר את הקמין למערכת המים המרכזית של הבית. החיבור לרשת המים מונע את הצורך למלא כל יחידה בנפרד. מעבר לחיבור המים המשותף, ניתן לחבר את השליטה על הקמינים למרכז שליטה אחד באמצעות השלט הידני. להשלמת החוויה הקמינים זמינים עם רכיבי אודיו המייצרים קול פצפוצי עץ.

יתרון: ניתן להלביש על כל ריהוט.

איפה משיגים: חברת Cassette להשיג בשריג אלקטריק.

קמין דיגיטלי קמין מבית המותג מורפי ריצ'רדס קולות פצפוצי העץ כבר בפנים. צילום: יח"צ


5: מתחבא בברזי האמבט


אחד מרגעי השיא, בימים הקרים והגשומים, הוא ללא ספק מקלחת חמה ומפנקת. חמת משדרגת את החוויה ומציעה מדי טמפרטורה לברזי האמבט ולמזלף, כך שתוכלו להיכנס למקלחת רק כאשר המים חמים באמת ובטמפרטורה הרצויה, ולא מעלה פחות.

יתרון: חוסך לכם אכזבות וטעויות מתחת למים.

איפה משיגים: ב-HAMAT (חמת).

דושמזלף עם מד טמפרטורה. חמת, צלם: מלנית גל

553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש כאן הברקות
לא אשקר אבל יש פה כמה דברים שהם עיצובית מרשימים ונותנים נופך נוסף לחלל החדר וגם נותנים מענה לחורף הזה אם זה הקמין וגם המד טמפרטורה שזה בהחלט יכול לחסוך המון תסכולים על המים החמים. דבר שלדעתי גם יכול לשדרג את הבית או מחמם מים בגז שהעלות קצת יקרה אבל השקעה משתלמת וגם מזגן חסכוני בסגנון האלפא אינוורטר של תדיראן שבכלס הוא בין המזגנים הבודדים שלא מייבש וגם בעל פעולה שקטה ביותר.

דביר יקירי
נשמע לי מוזר מה שכתבת. אם זה היה באמת נכון שאין יובש ויש יתרון של שקט, אז תדיראן היתה מייבאת רק דגמי אלפא אינוורטר. בינתיים זה לא המצב הרבה שנים... בנוסף, מה שייכת התגובה שלך לכתבה? הכתבה מדברת על חימום ללא מזגן היום בת'כלס רוב האנשים שיש להם כסף מצטייד בחימום תת ריצפתי כדאי שתלמד את הנושא - זהו החימום הכי הכי נעים שיש וגם נותן אחידות מושלמת בכל הבית.

המלצות נוספות
בודק...