הכול מתחיל מלמטה: בית מעוצב מתחיל ברצפה מעוצבת

תם עידן הפרקט והלמינציה שליווה אותנו מתחילת שנות ה-2000. הרצפה המודרנית שואפת להיראות כמו משטח אחיד, חלק ונקי, ואריחים מדוקקים בשלל טקסטורות הם ה-4K של עולם הריצוף

יח"צ החממה
אריחי דמקה
החממה
אריחי דמקה

נכון, מדובר בעניין קצת מעיק שרבים מאיתנו נוטים לדחות ולהדחיק, אבל כשמרימים סוף סוף את הכפפה ומחליטים לשפץ ביסודיות את הבית כך שיתאים למגורים בשנת 2020, כדאי מאוד לעשות את זה נכון. כלומר, לפי הסדר. והדבר הראשון שעליו צריך לחשוב הוא הבסיס של הבית – כלומר, הרצפה.

בית מעוצב מתחיל ברצפה מעוצבת. ורצפה מעוצבת מתהדרת בימינו במה שנהוג לכנות "אריחים מדוקקים" – אריחים דקים וקלים במיוחד, בעובי של 3 עד 6 מ"מ בלבד, שעם זאת נחשבים לעמידים ביותר. יתרון נוסף שלהם טמון בכך שהם מספקים לאדריכלים ולמעצבים אפשרויות אינסופיות הודות למגוון רחב של גדלים וצבעים – והם קלים ביותר להתקנה. התוצאה: רצפה ב"רזולוציה" גבוהה במיוחד, כמעט בלי "פיקסלים". אריחים מדוקקים הם ה-K4 של עולם הריצוף.

בריכה יוקרתית

אדריכלית: יעלה איבגי

החממה
בריכה

כן, תם עידן הפרקט והלמינציה שליווה אותנו בחום ובאהבה מתחילת שנות ה-2000. הדירות והבתים הפרטיים ברחבי העולם המערבי שבים אט אט לרצפות, אבל הפעם, כאמור, בסגנון אחר ושונה לחלוטין מהריבועים הסימטריים של הסבנטיז ושל האייטיז, וגם, כמובן, מזוועות השיש-בשילוב-אבנים הזכור לשמצה מהניינטיז. הרצפה המודרנית לשואפת להיראות כמו משטח אחיד, חלק ונקי. תחשבו בכיוון של משטחי החלקה על הקרח, למשל, רק בלי החלקה ובלי קרח.

במתחם היוקרתי "החממה", שנמצא במתחם העיצוב בבני ברק ומתמחה באריחים מדוקקים, אפשר למצוא את כל סוגי האריחים הללו – אריחי רצפה, קיר משטחים למיניהם ואת כל מה שנדרש כדי לרצף את הבית: רצפה וקירות ובכלל לשפץ אותו בסטייל עכשווי שמבוסס על חומרים איכותיים וחדשניים. "היתרון הכי גדול של האריחים האלה הוא שאחרי שמרצפים איתם, כמעט לא רואים קוביות בעיניים – מה שמגדיל מאוד את החלל מבחינה ויזואלית", אומרת לינה ג'ונס, יועצת העיצוב של "החממה". "זה ממש נראה כמו חתיכה אחת גדולה של שיש".

ריצוף מטבח

אדריכלים: דן והילה ישראלביץ

החממה
ריצוף מטבח

הטקסטורה של האריחים המדוקקים משתנה בהתאם לייעודם. "יש לנו אריחים משיש דמוי בד, דמוי טפט – כל תבנית אפשרית", אומרת ג'ונס, "המומחים שלנו בחנות מלווים את הלקוח מתחילת העסקה ועד סיום השיפוץ בבית, ומסייעים לו לבחור את החומרים והמוצרים שהכי מתאימים לנתוני הבית שלו. בנוסף, אנחנו ממליצים לו על אנשי מקצוע מהימנים ומיומנים שיעשו את העבודה על הצד הכי טוב".

סלון אפור

אדריכלית: יעלה איבגי

החממה
סלון אפור

פרט לאריחים מדוקקים, אפשר למצוא בחממה גם אריחים קונבנציונליים איכותיים מתוצרת איטליה, ברזים שהם בגדר יצירות אמנות ומוצרי סניטריה של החברות המובילות בעולם, המשלבים איכות בלתי מתפשרת לצד עיצוב חדשני. בנוסף, בחלל ניתן למצוא פריטי מעטפת לחדר הרחצה (מראות, מקלחונים, ארונות אמבטיה ועוד) – כולם בטווח מחירים רחב, לכל צורך שהוא.

אמבטיית פסים
החממה
אמבטיית פסים

במהלך שש שנות קיומו של המתחם היוקרתי הייחודי הקפידו אנשי "החממה" להעסיק אך ורק עובדים עם ידע מעשי בעיצוב פנים ובארכיטקטורה. פרויקטים נבחרים של החממה בארץ הם סינמה סיטי, מגדלי בסר, רשת מלונות בראון ועוד פרויקטים עוצרי נשימה בחו"ל כמו מלון זונזבאך בגרמניה. לאחרונה עבר המתחם היוקרתי שיפוץ מסיבי, אולם הקונספט המיוחד כמקום שבו מקבלים רעיונות עיצוביים והשראה נשמר. "אפשר להגיע לכאן עם תוכניות מוכנות של הבית ולקבל המלצות, הערות וכו', ואפשר גם להגיע נקי, בלי כלום, ולתת למומחים שלנו לעשות את מלאכת החשיבה על העיצוב. בשני המקרים אני מבטיחה שהתוצאה תהיה יותר ממושלמת".

חיפויי פסים
החממה
חיופי פסים

"החממה" המתחם לעיצוב הבית 

  לח"י 7 בני ברק 

  טלפון: 03-7448000

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...