חם? לוהט! מצעד הפריטים הלוהטים לבית לקיץ הקרוב

הכינו ביתכם לקיץ: מטקסטיל במראה ריזורט נחשק ועד ריהוט גן - כל מה שהבית שלכם צריך לקיץ הקרוב

יח"צ

 

העונה החמה כבר כאן ועימה שלל אפשרויות אירוח ופנאי בבית ובגינה. אז איך תעשו את זה בסטייל לוהט, אתם שואלים? בדיוק לשם כך ליקטנו עבורכם את כל הפריטים היפים והנכונים לקיץ הקרוב. תגידו שלום.

קיץ על החוף


אין כמו יום שמשי בחוף הים, אך מה עושים כשהים רחוק? מביאים אותו אלינו הביתה. עצבו את הגינה או המרפסת הביתית שלכם במוטיב ים שיגרום לכל יום חול להיראות כמו חופשה, בשילוב גווני כחול, לצד שנהב וצהבהב. שילוב הצבעים הזה ייצור מראה פסטורלי וישמור עליכם רגועים גם בימים בהם השמש הקופחת מאיימת להוציא אתכם משליטה. דרך קלה במיוחד ליישום: רכשו רהיטים בעלי ריפוד בגווני ים, או החליפו את הריפוד ברהיטים הקיימים. בונוס: ניתן לשדרג באמצעות אביזרי עיצוב קטנים כמו קונכיות, צדפים, עוגנים ומוטיבים נוספים מעולם הים.

  טקסטיל שעושה את כל ההבדל. עילית הלבשה לבית. צילום: יח"צ

עשינו לכם חשק לחופשה? קבלו עוד משהו קטן שיספק לבית שלכם תחושת ריזורט יוקרתי בין רגע: ריהוט קש וראטן המותאם לאיזורי חוץ. המראה הקלוע מעניק תחושה טבעית ומשתלב נהדר לצד צמחייה. בונוס: הריהוט עמיד גם בפני מזג אוויר סוער, כך שתוכלו ליהנות ממנו גם בימי החורף. מחירים: 1,300-2,500 שקלים, בהתאם לדגם. להשיג בפלורליס.

 לוק קיצי וצעיר לגינה ולמרפסת. כסאות ראטן של פלורליס. צילום: סטודיו פלורליס

שתו עוד מים


עוד אלמנט שמבטיח לעשות רושם במינימום מאמץ והשקעה, הוא הדיספנסר לשתייה קרה שלפניכם, במראה רטרו עשוי זכוכית שקופה, המגיע מעל מעמד בצבע טורקיז. מחיר: 79.90 שקלים. להשיג בפוקס הום.

דיספנסר לשתייה קרהדיספנסר לשתייה קרה במראה רטרו. FOX HOME. צילום: דניאל לילה

השטיח המעופף


שטיח בקיץ? לא, לא השתגענו, יש דבר כזה, והוא משמש בעיקר לנוי. השטיחים הללו מגיעים במגוון גדלים וחומרים: כותנה, צמר, ויסקוזה ובשלל עיצובים, מטקסטורות אתניות עשירות בצבע, מרקם ואריגות מיוחדות ועד למראה הסקנדינבי הנקי. מחירים:69.99-89.99 שקלים. להשיג בגולף & קו.

 

כריות מעוצבותשטיחי קיץ במגוון טקסטורות. גולף & קו. צילום: ערן סלם

 שייק איט בייבי


הפריט הבא יאפשר לכם לעצום עיניים ולדמיין שאתם בתאילנד או בכל לוקיישן טרופי בו תחפצו. מדובר בבלנדר מעוצב במראה רטרו מבית smeg, הקיים ב-7 צבעים משמחים. הבייבי הזה מגיע עם 4 מהירויות הפעלה, מאפשר גריסה קלה של פירות קפואים וקוביות קרח, ומבטיח להכניס לחייכם שלל שייקים קפואים ומרעננים על טהרת פירות קיץ טריים.

בלנדר בעיצוב רטרובלנדר בעיצוב רטרו של smeg. צילום: יח"צ

 נא לדרוך על הדשא


כולנו חולמים על כר דשא ירוק עליו הילדים יוכלו לשחק כדורגל ואנחנו נוכל מדי פעם להניח את גופנו העייף, אך הקיץ הישראלי מקשה על המשימה, ודשא מוריק ורענן הוא לגמרי חלום סקנדינבי. פתרון נהדר לכך הוא דשא סינטטי אשר נראה ממש כמו הדבר האמיתי, מינוס שעות הגינון הרבות, המזיקים, ועוד לא אמרנו כלום על חשבון המים והנזק לכנרת. עוד פרט משמח, הם מגיעים עם 7 שנות אחריות נגד דהייה. מחיר: החל מ- 57 ₪ למ"ר. להשיג ברשת "כרמל Floor Design"

  דשא סינטטידשא סינטטי ברשת כרמל פלור דיזיין. צילום: יח"צ

מתאווררים


מאוורר תקרה הוא פריט חובה בכל בית בקיץ בישראל, אך מה רבה השמחה כשמדובר בכזה שגם מוסיף חן לחלל? זה שלפניכם שקט וחסכוני במיוחד, ומתאים להתקנה גם בפרגולה מקורה, כך שתוכלו ליהנות מבריזה גם מחוץ לבית. מחיר: 1900 שקלים. להשיג בSOHO AIR

 

מאוורר תקרהמאוורר תקרה מעוצב של SOHO AIR. צילום: יח"צ

 תגידו שלום לאורחים


התמזל מזלכם ויש לכם גינה או מרפסת רחבת ידיים? בקיץ הקרוב תוכלו לשמור את הבלאגן בחוץ מחד, ולהרשים את האורחים מאידך, עם מטבח חוץ כולל אלמנטים לבישול כמו כיור ופלנצ'ה. מיועד לאירוח יום ולילה. המטבח משולב עץ מסוג איפאה / אירוקו, מה שהופך אותו לאידיאלי לחוץ הבית.

  מטבח חוץמטבח חוץ מבית דומיסיל בעיצוב האדריכל פרופסור יוסף פרידמן. צילום: יח"צ

 

 

553--
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דשא סנטטי
רק שכחתם לציין שהדשא הסנטטי כל כך מתחמם בשמש שאי אפשר לדרוך עליו.

בודק...