מגוון, איכות וחדשנות – זה מה שצריך בשביל למצוא את הארון הנכון

'קלוס' ביססה את עצמה כבר מזמן כאחת החברות המובילות בארץ בתחום הארונות. מלבד מגוון האפשרויות הרחב שקיים שם, החברה גם מציעה עכשיו מבצעי קיץ משתלמים במיוחד

ארונות הם הרבה מעבר למקום אחסון. מדובר ברהיט שתופס שטח נכבד של החלל ואמור לשרת אותנו במשך שנים. לפני שרוכשים ארון חדש, חשוב מאד לבדוק את האפשרויות הקיימות בשוק, ולהבין את טיבן ואת ההבדלים ביניהן. זה אולי נשמע כמו מסע מפרך, אך למעשה אפשר לבצע את כל המחקר הזה במקום אחד בלבד.
בסניפים ובאולמות התצוגה של חברת 'קלוס' אפשר למצוא מגוון רחב של ארונות שיכולים להתאים לחללים השונים של הבית. הארונות של החברה אמנם נבדלים זה מזה, אך כולם מצוידים במנגנונים חזקים ונותנים ביטוי למגמות העיצוב החדישות ביותר בעולם.

חדר שינה
BVD מבצעי קיץ_article 4
חדר שינה אפור גברי
BVD מבצעי קיץ_article 5

סימן ההיכר של 'קלוס' היה תמיד חדשנות, והחברה אכן מספקת כמעט כל פתרון אפשרי הקיים כיום בזירת עיצוב הארונות.
הדבר מורגש כבר באולם התצוגה של החברה, שם ניתן לראות דגמים רבים של ארונות פתיחה, ארונות הזזה, ארונות טלוויזיה במישור אחד, ארונות דקורטיביים לסלון, ואפילו חדרי ארונות שלמים. בנוסף, אפשר למצוא שם ארונות  spread המאובזרים במנגנון פתיחה ייחודי, ארונות רחף מתקדמים וכן רהיטים משלימים כמו שידות וקומודות. חלק מדגמי החברה הם פטנטים רשומים, ומשלבים עיצוב מרשים יחד עם יציבות ארוכת שנים.

חדר שינה מפנק
BVD מבצעי קיץ_article 6
חדר ארונות גדול
BVD מבצעי קיץ_article 7

בין אם תבחרו בארון הזזה ובין אם בארון פתיחה, תשמחו לגלות שכל ארון של 'קלוס' מותאם אישית לחלל אליו הוא מיועד, ומעוצב לפי דרישות ספציפיות. בסניפי החברה מחכים מעצבים מנוסים שישמחו לעזור לכם בבחירת הארון המושלם, ולהתאים אותו באופן מדויק לצרכים ולרצונות שלכם.
אם לא די בכך, על כל הארונות של 'קלוס' יש עשר שנות אחריות, וכעת ניתן להשיג אותם במחירי קיץ משתלמים ביותר. מבצעי הקיץ תקפים בכל הסניפים של החברה.

 

חדר שינה גדול
BVD מבצעי קיץ_article1
ארונות אחסון בבית
BVD מבצעי קיץ_article2
חדר שינה מעוצב
BVD מבצעי קיץ_article3
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...