חיסכון בשיפוץ: תערובות מוכנות לבנייה שייחסכו לכם הרבה כסף

לבנות או לשפץ זאת לא משימה קלה, אבל עם אנשי המקצוע הנכונים והחומרים האיכותיים ניתן לקבל תוצאות מרשימות. חברת שק בטון יצרה קטגוריה חדשה בשוק בו היא מציעה תערובות בנייה מוכנות שחוסכות הרבה זמן וכ- 30% מעלויות השיפוץ. מוזמנים להכיר

אז אחרי הרבה לבטים החלטתם לשפץ את הבית? מזל טוב. שני המדדים העיקריים שחשוב לנסות להיצמד אליהם הם תקציב ולוחות זמנים. חברת שק בטון באה לעשות מהפכה בעולם הבנייה ומציעה שקים המכילים תערובות מוכנות לבניה וגימורים שחוסכים זמן עבודה, פחת ובעיקר כסף. נוחות השימוש בתערובת משפרת את קצב העבודה ומאפשרת תהליך בנייה פשוט, פרודוקטיבי וחסכוני יותר.

 

חומת בטון

ב-30: בבטון אין מקום לטעויות או למשחקים- בטון ב-30 של שק בטון הוא היחיד שמוכשר ליציקות קונסטרוקטיביות

 

קיר בלוקים

קוורצמנט: מוצר אחד שעושה הכל. מדובר בחומר איכותי וסלחן לרצונות המשתמש ולכן מתאים לשימוש נרחב – הרבצה, תיקונים, ביטון צנרת, עיגון, ביטון משקופים ועוד ועוד. יתרה מכך, תוכלו להתאימו גם לשימוש כטיח וטיט לריצוף. 

 

נגמרו הימים בהם שיפוצניקים וקבלנים עשו שימוש בבאלות ודליים של חומרי גלם בתפזורת, הגורמים לשינוע מסורבל וגם לפחת גדול שמתבזבז ונזרק לפח. מהיום, הכל מדיד ומנוהל עד גרם החומר האחרון. כל מי שמשתמש במוצרים יכול לדעת בדיוק מהו התוצר שייצא לו ולשלוט בכמויות ובעלויות החומרים. כל זה עם המוצרים האיכותיים ביותר בענף, של שק בטון.

 

 טיט לריצוף
טיט: הטיט לריצוף נוח לערבוב ידני, מתחזק במהירות, אינו רגיש לרטיבות (בזכות הפחתת הדבק), מתנתק בקלות מהמסטרינה ומשפר את הנוחות וקצב העבודה
סקריד בבטון
סקריד: מוצר איכותי המעניק חוזק מוגבר (30 מגפ״ס), עשוי מחומרי גלם מדורגים באופן מוקפד המונעים מעבר מזהמים לחיפוי (ריצפה), מצריך שימוש מועט במים, מצמצם ומונע התכווצויות וסדקים, ניתן ליישום בטווח עובי רחב מבלי להפחית באיכות.  
שק בטון מקבוצת ארגיל, דואגת לפיתוח שוק הבניה הישראלי, תוך שהיא יצרה קטגוריה חדשה בשוק- תערובות בניה מוכנות, המיוצרות בצורה מבוקרת ומדויקת העומדת בתקנים הישראלים המחמירים ביותר. השילוב בין הניסיון המקצועי של האנשים שעומדים מאחורי שק בטון להבנת הצרכים בשטח, הביאו את החברה לפיתוח מוצר המותאם באופן ישיר לשיפוצניק, כאשר הדגש הוא על נוחות השימוש וקלות העבודה.
מדה
מדה בונד: מדה בונד זורמת על גבי האריח באמצעות מריחה קלה בלבד, קלה ליישום ואינה דורשת כמעט עבודה מכיוון והיא מתפלסת מעצמה
לשק בטון חשוב לתת ערך מוסף למשתמש הסופי, על ידי כך שהיא הופכת את העבודה המורכבת לפשוטה יותר, תוך שאיפה לחדשנות, ליצירתיות, לאיכות ולסטנדרטיזציה בתחום. המוצרים נארזים באריזות של 25 ק"ג בלבד כך שניתן לשנע אותם בקלות מפרויקט לפרויקט. האריזות עשויות משקי פוליאתילן דו-שכבתי האטומים לחלוטין ועמידים בתנאי מזג אוויר קיצוניים, כך שהם שומרים על איכות ועמידות המוצר לאורך זמן. כל התערובות מיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר והרכבן מיועד לצרכים בשטח.
צמנטיט
צמנטיט: תערובת איכותית, עמידה ונוחה לערבוב, הכנה ויישום. ניתן ליישום בעובי, חומר שאינו נסדק, נצמד לתשתית, בעל גמר חלק, מתאים לפנים ולחוץ ומותאם גם לחדרים רטובים. 
 בטון מהיר
בטון מהיר: מלך הכיתה של מוצרי הבטון – בטון מהיר. הוא מיועד לעבודות בטון כלליות בהן נדרשת התקשות ראשונית מהירה במיוחד. כ-30 דקות בלבד!  
553-1
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...