להשקיע בפינישים בדיור – אקסטרא קלין מבצעים ניקיון לאחר שיפוץ

שיפצתם את הדירה? אל תוותרו על ניקיון יסודי שיאפשר ליהנות ממרחב המגורים החדש

הכירו את חברת הניקיון אקסטרא קלין, חברת ניקיון וותיקה הפועלת למעלה מ 30 שנה, בהנהלת יוחנן שאלתיאל החברה חרטה על דיגלה לבצע ניקיון יסודי לדירות לאחר שיפוץ בצורה המקצועית ביותר, כידוע לאחר שיפוץ דירה רצפות הבית, הקירות, המטבח וחדרי הרחצה מתלכלכים בחומרי בניה וצבע אשר קשים מאוד להסרה וניקוי, ניקיון ביתי ולא מקצועי בעזרת חומרי ניקיון חריפים כמו חומצת מלח ואקונומיקה עלולים לגרום לנזקים קשים למשטחים בדירה החדשה ולכן מומלץ מאוד לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית שתשמור על הבית מבריק ונוצץ.

חברת אקסטרא קלין מעניקה שירותי ניקיון לאחר שיפוץ מקצועיים בכל חלקי הארץ, כחלק משירות הניקיון החברה מבצעת, הסרת כתמים קשים, ליטוש פנלים והסרת כתמי צבע ממשקופים ושמשטחים, פינוי פסולת בניין שנשארה לאחר השיפוץ, הברקה וליטוש של רצפות בעזרת מכונת פוליש, קרצוף רצפה, ניקיון ארונות אמבטיה, ניקיון ארונות מטבח פנים וחץ, ניקיון חלונות ומסילות, הברקת זכוכיות במרפסת שמש, חיטוי חדרי אמבט, הברקת כלים סניטרים והורדת אבנית, חברת ניקיון אקסטרא קלין מומלצת ואהודה מאוד ע"י לקוחותיה, כעדות לכך ניתן לקרוא ביקורות חיוביות רבות ברחבי הרשת וכמובן כתבות בפורטלים נחשבים בתחום הניקיון והנדלן בישראל.

כמעט בכל בית או דירה בישראל אשר אינם "צעירים" אלא עומדים וקיימים כבר כמה עשרות שנים, עושים בשלב כלשהו שיפוץ מסוג זה או אחר. שיפוץ טוב יכול לחדש ולשדרג משמעותית את הבית, לגרום לדירה להרגיש כמו דירה חדשה ולהעלות משמעותית את הערך והשווי של הנכס, הן מבחינת דמי שכירות חודשיים והן מבחינת שווי כללי לצרכי מכירה. על מנת שהשיפוץ יהיה הכי אפקטיבי ומרשים שהוא יכול להיות, מומלץ בחום שלא לזלזל בשלב האחרון והחשוב כל כך בכל שיפוץ – ניקיון יסודי ומקצועי.

AdobeStock_202770564

שירות מקצועי עם תוצאות שקשה להגיע אליהן לבד – חברת ניקיון לאחר שיפוץ

מאחר וחלק ניכר מהעבודות הכרוכות במרבית שיפוצי הדירות והבתים יוצר סוגים רבים ומשמעותיים של לכלוך, ניקיון לאחר שיפוץ אינו עניין של מה בכך. לא מדובר במצב המצריך עוד ניקיון "רגיל" או פשוט, אלא בצורך בניקיון מקצועי לכל דבר ועניין, אשר במקרים רבים מצריך גם שימוש בכלים, אמצעי מיכון וחומרים מיוחדים. כאלו שאין לנו בבית ולא ניתן או משתלם פשוט לקנות בחנות, לא עבור פעם אחת, בכל מקרה. ניקיון מקצועי שכזה מהווה למעשה את הפיניש לעבודת השיפוץ כולה…

לכן ניתן למצוא כיום חברות המתמחות ספציפית בתחום זה. מדובר בחברות ניקיון מקצועי, דוגמת חברת הניקיון אקסטרא קלין המוכרת והמובילה בתחום זה, אשר מציעה מגוון שירותי ניקיון מקצועיים ובכללם גם ניקיון לאחר שיפוץ. כאמור, זהו סוג ספציפי וייחודי של ניקיון המצריך ידע, הבנה, ניסיון וכלים וחומרים מתאימים. בניגוד למצב של ניקיון יסודי "רגיל", במקרה של דירה או בית לאחר שיפוץ נצטרך פעמים רבות להתמודד עם שאריות של חומרים שלא כל כך פשוט להסירם, עם ריחות חזקים של חומרים בהם משתמשים בעבודות השיפוץ, עם מקומות שקשה ומאתגר להגיע אליהם ועם מספר אתגרים משמעותיים נוספים אשר נפוצים ביותר במקומות שעברו זה עתה שיפוץ.

חברת ניקיון בתים מקצועית המתמחה ספציפית גם בניקיון לאחר שיפוץ מכירה כבר את כל האתגרים הכרוכים בעבודת ניקיון מסוג זה, ומעסיקה אנשי מקצוע מנוסים המצוידים בכלים ובחומרים המתאימים. בתוך כמה שעות, הם יעשו עבורכם ניקיון אותו לא תוכלו לעשות בעצמכם גם בימים שלמים וארוכים של עבודה, ויאפשרו לכם להעלים כל זכר לעבודות השיפוץ עצמן.

AdobeStock_256460621

ניקיון לאחר שיפוץ משפר גם את כלכליות הפרויקט

במקרים רבים נערך שיפוץ מאסיבי כפרויקט אשר אמור להשביח את הנכס ולהעלות את ערכו. שיפוץ מקיף אמור להעלות את דמי השכירות שניתן לגבות עבור אותו נכס ולהעלות את מחירו כשמדובר במכירה.

ניקיון יסודי ומקצועי לאחר השיפוץ הוא שלב מתבקש וחלק אינטגראלי בכלכליות של השיפוץ עצמו – הרושם המתקבל כאשר נכנסים לבית/דירה משופצים אשר עברו זה עתה ניקיון מקצועי הוא שונה לחלוטין וטוב יותר משמעותית מאשר הרושם המתקבל ללא ניקיון שכזה (כאשר סימני עבודות השיפוץ עדיין קיימים פה ושם, הריח אינו מושלם וכו'…). זה כמובן יכול לעשות שינוי משמעותי בסיכויים למכור או להשכיר את הנכס במחיר אטרקטיבי. מבחינה זו, שכירת שירותיה של חברה כמו "אקסטרא קלין" יכולה לעשות הבדל עצום ולמעשה בעצם להחזיר את עלותה באופן כמעט מיידי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...