אנרגיות טובות: כך הפנג שואי יסייע לכם לבחור את הדירה המושלמת

מעדיפים דירה ממוזלת עם פוטנציאל התעשרות? או אולי דווקא דירה עם חדר שינה מוצלח במיוחד? עם קצת ידע בפנג שואי, תוכלו לבחור את הדירה המושלמת עבורכם מתוך פרויקט מגורים חדש

תדהר בניה
משרד יסקי-מור-סיון אדריכלים
אם אתם בתהליך חיפוש דירה, אתם ודאי מכירים את הסיטואציה: אתם יושבים במשרד המכירות המצוחצח של הפרויקט, וסוכן המכירות מגיש לפניכם את תוכניות הבניין ומבקש מכם לבחור דירה. ואתם? כל הדירות נראות לכם אותו הדבר, רק במיקומים אחרים. אז איך בסופו של דבר בוחרים את הדירה הטובה ביותר מתוך פרויקט? והאם יש באמת אחת כזו?
אם מסתכלים על תוכנית בניין אמיתית, ניתן בקלות לנתח את הדירות בה מבחינה אנרגטית. תורת הפנג שואי עשויה לתרום רבות לבחירת הדירה המתאימה לכם ביותר מתוך הפרויקט בו אתם חושקים, וכדאי להסתייע בה לפני שאתם עושים את עסקת חייכם.
חשוב לזכור שאין בהכרח דירה 'טובה' או דירה 'רעה', משום שהמונח של טוב ורע הוא מונח שנטבע בעולם המערבי. לעומת זאת, הידע המזרחי מקשר רע וטוב לשיעור מסויים שהאדם צריך לעבור בחיים האלו, ולכן, רוב אנשים יבחרו דירות שמנציחות את שיעור חייהן. אם יש לאנשים מזל, הם יוכלו לקבל מספר אופציות ולבחור את האופציה הטובה ביותר; ואם מדובר באנשים עם פחות מזל, הם עדיין יוכלו לשחק עם עיצוב הפנים של הבית – על מנת להפיק את המקסימום מהאפשרויות שלהם, ולפתח מודעות לקשיים בהם הם עלולים להיתקל.
הכירו את הכלה

הפרויקט: מגדלי קראוזה בחולון, כרגע בשלבי בנייה. בפרויקט מתוכננים שני מגדלים בני 28 קומות ו-222 דירות, לצד פארק צמוד בשטח של כ-8 דונם
היזם: דוידסון החזקות
מגדלי מגורים
פרויקט מגדלי קראוזה. הדמייה: VIEW POINT 
בניין חדש לעומת ישן: סימן להצלחה כלכלית

לפני שבודקים דירה, חשוב להבין שיש הבדל מהותי באנרגיה של בניין חדש לעומת בניין ישן מבחינת יין ויאנג. ככל שהבניין ישן, הוא מעודד אנרגיה כבדה יותר, עצלה יותר. אנרגיה זו תורמת ליחסים ולבריאות, שהיא במיטבה. הבניינים החדשים לעומת זאת, בהיותם "יאנגיים", מופעלת בהם לרוב אנרגיית הכסף וההצלחה הכלכלית.
מגדלים
פרויקט מגדלי קראוזה. הדמייה: VIEW POINT 
מיקום וסביבה: כביש סואן מביא אנרגיה של מזל 

כשבוחרים דירה לקנייה, חשוב לדעת שהסביבה של הבית הולכת להוות גורם שישפיע מאוד על החיים שלכם. מבחינת המיקום של הפרוייקט, ניתן להבחין כי הוא יושב על כביש סואן יחסית (דרך מקווה ישראל, שמובילה ליציאה לאיילון). הכביש מפעיל את האנרגיות שנמצאות בחזית הבתים, בעיקר בדירות ה-5 חדרים הקדמיות. הנושא הבריאותי והפנימי שקשור ביחסים מקבל כאן פחות תמיכה, מאחר ואנרגיה זו נמצאת גם בחזית האקטיבית, שעל מנת לקבל תמיכה צריכה להיות מאחור. לעומת זאת, המיקום הספציפי הזה מחזק את האנרגיה של הכסף בבניין, ומעיד על היותו של הבניין ממוזל ובעל אנרגיה של הצלחה כלכלית.
מבט לצפון: לבחור דירה לפי הטיפוס שאתם

כשבוחרים דירה חדשה, חשוב לשים לב להשלכות של הכיוון שאליו פונה הבניין, ולהתאמתו לדיירים. לכיוון השפעה רבה על תחושות שקשורות להתנהלות בחייהם של בעלי הדירות. בניינים מערביים למשל, מדברים על נהנתנות וכיף למשפחה; ובניינים צפון-מערביים מדברים על איפוק, שליטה, ניהול וכדומה. בפרוייקט הזה הדירות הן צפוניות, ולכן האנשים הגרים בו יהיו מאוד עסוקים בקריירה והתפתחותה.
מבחינת אור וכמות היאנג, כמעט כל הבתים צפוניים. למי כדאי לבחור בדירות צפוניות? האנשים בעולם מתחלקים לשני סוגי טיפוסים, לפי שנת לידתם – טיפוסים מערביים וטיפוסים מזרחיים. אנשים שמוגדרים מזרחיים הם לרוב יותר קופצניים, להוטים ותזזיתיים. לעומתם, המערביים הם שקטים ונינוחים. לאדם מזרחי מתאימים יותר הכיוונים המזרחיים, שאחד מהם הוא הצפון, ולכן כדאי לאנשים מזרחיים לבחור בדירות האלו משום שהכיוון תומך בהם.
מרפסת מעוצבת על גג
חשוב לבחור את הכיוון המתאים לכם. הדמיית מרפסת במגדלי קראוזה: VIEW POINT
ניתוח דירה A 

הכניסה לבית נמצאת מהאזור הצפון מערבי של הדירה, מה שמעיד על חוזקתו של הגבר שחי בבית הזה, ואת הדומיננטיות של הניהול של המשפחה. מה זה אומר? סביר שמי שתבחר את הדירה הזו היא משפחה שיודעת להתנהל תפקודית, כלכלית וכדומה, ומשפחה זו תקבל תמיכה לניהול טוב. בראש המשפחה ככל הנראה יעמוד גבר שעסוק מאוד בקריירה, מאחר ובאזור הצפוני, המדבר על הקריירה, ישנה הרחבה – הלוא היא המחסן. סביר להניח שמבחינה כלכלית יהיה לדיירי הדירה הזו מזל והצלחה, שאף ילכו וישתפרו לקראת שנת 2024, לעוד 20 שנים.
הבריאות והיחסים בדירה זו עשויים לחוות אתגרים ככל שיעברו השנים, וככל שהקומה תהייה גבוהה יותר. ניתן לעזור לאתגרים על ידי הכבדת המחסן ומילוי שלו, ובכלל, לכל תופעות אלו אפשר להיעזר בתיקונים שונים בעיצוב הבית.
חדרי השינה של הילדים בדירה זו הם נהדרים, ומראים על ילדים חכמים, נבונים ומצליחים. את חדר ההורים, לעומת זאת, אפשר לשפר על ידי עיצוב פנים.
תכנית דירה
ניתוח דירה B

 דירה זו היא דירת 4 חדרים עורפית, כאשר הפתח הגדול ביותר שלה (סלון ומרפסת) מגיע מכיוון דרום מזרח. עובדה זו מעידה על כך שזהו בית מאוד מואר ופתוח. כדאי מאוד לבחור כיוון שיהיו בו שמש ואור, בעיקר כשמדובר בקומפלקס צפוני. גם כאן, הצפון של הבית יחסית גדול, ומקבל חיזוק באמצעות הכניסה שגם היא בצפון. מה זה אומר? כאמור, צפון גדול מעיד על המוטיבציה הקרייריסטית הגבוהה של בני הבית. הדירה טובה מאוד להתעשרות.
עיקר האתגר בבית זה הוא עם הילדים, על רקע של יחסים ובריאות. לילדים חדרים מאתגרים, ולכן מומלץ לקחת עזרה בהתמודדות עם יחסים ותמיכה בריאותית בתזונה. כמו כן, אפשר להשתמש בעיצוב ותיקונים בצבע ובחומר על מנת להתגבר על האתגר. בנוסף, כדאי להעמיס את המחסן – פעולה שיכולה לעזור מאוד בנושאים בריאותיים. לעומת חדרי הילדים, חדר ההורים בדירה זו הוא טוב מאוד, וזה נכון ל-30 שנה הקרובות. מומלץ למקם בו מיטה גדולה!
תכנית דירה
ניתוח דירה C

בדירה זו, האזור הגדול ביותר הוא האזור הדרומי, שיכול מאוד לעזור בחשיפה עסקית לעצמאיים, מאחר והוא נחשב לאזור התהילה והפרסום. כמו כן, זה מעיד על "בית פתוח", שבו כולם יודעים הכל על כולם ואין ביניהם סודות. חדרי השינה טובים יחסית, והשירותים נבנו במיקום מצויין, ובכך הם יוצרים בבית אנרגיה חיובית מאוד. אנשים שיבחרו בדירה הזו יזכו לשפע גדול. כמו כן, ילדי המשפחה הם ילדים חכמים ומצליחים בלימודים.
בדירה יש אתגר מסוים ביחסים ובבריאות, והוא נמצא בכניסה ובמטבח. דרך אחת להתמודד עם האתגר היא להחליף את המיקומים של הסלון והמטבח. כמו כן, רצוי לבחור עבור דירה זו אריחים שאינם מחליקים. עם תמיכה נכונה,גם על אתגר זה יהיה ניתן להתגבר בקלות.
תכנית דירה
ניתוח דירה D

הדירה הזו מדברת על משפחה שבה יש פתיחות מאוד גדולה להתפתחות עצמית ורוחנית, ולחשבון עצמי. חדר השינה של ההורים הוא מאוד אקטיבי יחסית, ולכן, לאנשים שיש להם הפרעות שינה, מומלץ להחליף אותו עם חדר הילדים הצמוד למחסן. את חדר ההורים במקרה זה מומלץ להפוך לחדר ילדים גדול.
דירה זו מוצלחת מאוד מאוד לכסף, והאנשים שיבחרו את הדירה הזו בהחלט יזכו לרווחה כלכלית. לעומת זאת, ייתכן והם יחוו אתגרים בריאותיים, או כאלה שקשורים לבעיות פנים. סביר שאת אותם האתגרים הם ינסו לפתור באמצעות התחברות לגורמים רוחניים, שקשורים ללמידה ולהתפתחות עצמית – וזאת משום שהאנרגיה הזו חזקה בבית מאוד, מכיוון שהוא פונה לכיוון צפון מזרח.
תכנית דירה
מילה לסיכום

לאחר ניתוח על פי תורת הפנג שואי, הבנו שמבחינת הבריאות והיחסים יש מה לשפר, אבל זה פתיר לגמרי בעזרת עבודה על הדירה – בין אם דרך עיצוב פנים ובחירת אקססוריז, ובין אם דרך מודעות לכך שצריך לעבוד על היחסים בין בני המשפחה ועל הבריאות. מומלץ לא לחכות שדברים ישתנו, אלא לתת להם כמה שיותר תמיכה חיצונית.
פרט לכך, אפשר לומר בפירוש שכל הדירות בפרויקט זה זוכות להצלחה מבחינה כלכלית, והן בעלות מזל ושפע. לכל דירה סיפור קצת שונה, אך אם רוקמים את כל הסיפורים יחדיו, מקבלים בניין מלא חיים ומשגשג.
553
8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כך בודקים בית לפי שיטת הפנג שואי
הנה בדיקה של בית לפני מעבר, שיפוץ ובנייה- http://bit.ly/1WkuFm1

נקודה למחשבה
חייבת לציין (בתור אחת שעובדת עם יועצת פנג שואי קבועה) שבחירת הדירה הנכונה ושינוי החללים כך שיתמכו היטב במשפחה, מחייבים בחינה מעמיקה יותר של המשפחה עצמה (תאריכי לידה, שעת לידה וניתוחם לפי האסטרולוגיה הסינית) כי כל דירה תשפיע באופן שונה על כל משפחה... נ.ב - ממליצה בחום על ייעוץ פנג שוואי לפני רכישת דירה!

פרסומת במסווה של כתבה
חבל שנושא חשוב כזה, נידון כחלק מפרסומת לפרוייקט ספציפי. פאנג שואי שווה התייחסות בפני עצמו.

פרסומת במסווה של כתבה
חבל שנושא חשוב כזה, נידון כחלק מפרסומת לפרוייקט ספציפי. פאנג שואי שווה התייחסות בפני עצמו.

גם פרסום אגרסיבי - גם קשקשת מדהימה
איך להעמיס את המחסן יפתור את בעית חדרי הילדים הזעירים? איזה עוד קשקושים אפשר להמציא וגם לכתוב לציבור ? עד מתי השרלטנות?

גועל של כתבה
הכי בידור "ליד כביש סואן אנרגיות טובות.". הכי הפוךךךךך גוטה .מבניין כזה לברוח

אין גבול לשרלטנות ולשקרנות בפרסום
ואין גבול לכמות המטומטמים שיאמינו לזבל הזה

דירה צפונית זו דירה קפואה
שום חירטוט על הצלחה וגבריות. דירה הפונה לכיוון צפון כמו בפרוייקט הגרוע הזה משמעותה דירה קרה מאוד וחשוכה ללא אור שמש וחום טבעי. מניסיון. תהנו לכם.

המלצות נוספות
בודק...