דלתות כניסה – איך בוחרים את הדלת לבית?

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים דלת כניסה לבית, טיפים מקצועיים והמלצות מומחים לפניכם, אל תפספסו את המאמר הבא

בחירת דלת כניסה לבית מהווה את אחת מההחלטות החשובות ביותר לכל בית המצוי בתהליך שיפוץ או בנייה. בשנים האחרונות ניתן לשים לב לכך שלא מעט ישראלים לא מוכנים להתפשר על הכניסה לביתם ומשקיעים בכך בהתאם. אם בעבר דלת הכניסה הייתה דבר פונקציונאלי בלבד שמטרתו היא להגן על הבית מפני פריצות וגניבות וכן, להעניק לבית את הפרטיות הנדרשת לו, הרי שכיום שמים דגש משמעותי גם על העיצוב של דלתות כניסה. אם אתם תוהים מה חשוב לדעת  אודות בחירת דלתות כניסה וכיצד בוחרים אותן בצורה הטובה ביותר לכל בית, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

חשיבות העיצוב של הדלת

חשוב מאוד לדעת שבסופו של דבר, גם דלת כניסה לבית מהווה אלמנט עיצובי לכל דבר ועניין  ועל כן,  חשוב מאוד לבחור דלתות כניסה מעוצבות ולא סתם דלתות בנאליות, משעממות ולא דקורטיביות מדי. כיום ניתן למצוא חברות המציעות לכל אדם את האפשרות לבחון את העיצובים השונים של דלתות הכניסה בקטלוגים שהן מציעות. בין דלתות הכניסה המעוצבות ניתן למצוא דלתות כניסה בסגנון עיצוב מודרני, דלתות כניסה בסגנון רטרו, דלתות כניסה אורבניות, דלתות בעיצוב נקי ועוד.

חשוב מאוד שדלת הכניסה שתבחרו לביתכם, תתאים לשפה העיצובית של חזית הבית, הדלת יכולה להיות חלק מהזרימה או להתייחס בקונטרס של יצירת ניגוד אלגנטי. כמובן שחשוב מאוד לשים לב לאלמנטים שונים כגון: תאורה, אביזרים, חיפויי קירות, גינה, מבואה ועוד. כדאי להתאים את דלת הכניסה גם למסגרות והפרופילים של החלונות שצמודים לדלת.

ליעד 800

עיצוב הכנף הפנימית של הדלת

כאשר מדובר על בחירת דלתות כניסה מעוצבות, חשוב מאוד להבין כי לכל דלת כניסה יש שני צדדים ועל כן, אין לבחור בדלת מעוצבת רק מהצד החיצוני שלה וחשוב להקפיד גם על עיצוב הכנף הפנימית. העיצוב בין החוץ לפנים יכול להיות שונה או דומה, כך לדוגמא: אפשר לבחור דלת כניסה מעוצבת בגוון כהה כלפי חוץ שמתאימה לחזית עם בריקים אפורים, אשר הכנף הפנימית שלה תהיה בהירה ותשתלב בחלל שמעוצב בגווני שמנת פסטל.

עיצוב דלת כניסה חייב להתכתב הן עם החזית של הבית והן  עם חלל הפנימי וזאת תוך כדאי שהוא מתייחס לאלמנטים שונים כגון: חיפויי קירות, פרזול, תאורה, חלונות, אביזרים ועוד.

פונקציונליות

בכל עיצוב וכמובן שגם בעיצוב דלתות כניסה, חשוב מאוד להקפיד על הפן הפונקציונאלי. בהתקנת דלת כניסה יש להקפיד לבחור בדלת שמיוצרת על חברה מוכרת שעומדת בכל הסטנדרטים הרלוונטיים. שנית, דלת כניסה חייבת להיבחר בהתאם לחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר. בסופו של דבר, הדלת אמורה להיות עמידה, איכותית ויציבה על מנת לספק לדיירי הבית את הבטיחות המקסימלית ואת הפרטיות המקסימלית ועל כן, יש לבחור בדלת אשר עשויה מחומרי גלם איכותיים ועמידים, שמנגנון הנעילה בה איכותי ועוד.

גובה וגודל

פרמטרים נוספים שיש לשים עליהם דגש בבחירת דלתות כניסה הם הגודל והגובה של כל דלת. מרבית הדלתות מגיעות בגודל ובגובה סטנדרטיים, אך חשוב מאוד להבין כי ישנם פתחים הדורשים דלתות כניסה גבוהות או רחבות במיוחד ועל כן, יש לוודא האם הדלת הנבחרת תוכל להגיע במידות המיוחדות המתבקשות. ישנן חברות המציעות כיום עיצוב דלתות בהתאם לדרישה, דבר שיכול להתאים מאוד לפתחי דלתות בגדלים לא סטנדרטיים.

צבעים

כמובן שגם צבעי הדלתות הוא פרמטר שיש לשים עליו דגש. חשוב מאוד לבחור דלת  כניסה מעוצבת בצבעים התואמים לביתכם. כיום ניתן למצוא חברות המציעות בחירת צבעים מתוך מניפת צבעים וחומרי גמר, אשר תאפשר לכם להתאים את צבע הדלת בצורה מדויקת לביתכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...