DIY: כך תכינו חיפושיות לקישוט הגינה

הנה פעילות קיץ מהנה שגם תתרום לעיצוב הגינה שלכם - חלוקי נחל גדולים שהופכים בקלות לחיפושיות מתוקות. כך תעשו את זה בעצמכם

זהו, הגיע הקיץ! חם, לוהט ודביק בכל מקום. זה הזמן להתחיל ליהנות מהגינה שלכם. כי בעצם, מה יותר כיף מאשר לשבת בצל העצים, ליהנות מציוץ הציפורים, לנשום את ריח הפרחים ופשוט להירגע?

ובקיץ, גם לגינה שלכם מגיע להתחדש קצת. הפעם, החלטנו לקחת את חלוקי הנחל הגדולים, הנפוצים בהרבה גינות בארצנו הקטנטונת, לתת להם קצת חיים ואישיות, ולהפוך אותם לחיפושיות מתוקות. אז קחו את הילדים המשועממים, שבו לכם בצל בגינה, ותתחילו להפעיל את הדמיון!

החומרים הדרושים:

–          חלוקי נחל גדולים

–          צבע אקרילי אדום

–          צבע אקרילי שחור

–          מכחול עבה

–          מכחול דק

–          צלוחית או קערה לצבע

–          מוד פודג' (או כל סילר אחר). מוד פודג' – הוא מוצר אמריקאי שאפשר להשיג בחנויות היצירה ארץ. זה גם דבק מפיות (דקופאז'), וגם משמש כסילר (SEALER) – הוא יוצר שכבת הגנה, כמו לכה, כדי לאטום את הצבע שלא ירד במים, למשל.

 יצירה עם הילדים

1. מנקים את האבנים טוב טוב במים וסבון משאריות חול ולכלוך, ומייבשים אותן. אחרי הייבוש, מתחילים לצבוע באדום בעזרת המכחול העבה. אגב, אנחנו החלטנו לצייר חיפושיות – אבל אפשר לצייר כל דבר שמתחשק לכם.

 יצירה עם הילדים

2. מסיימים לצבוע את החלק האדום בכל האבנים, ומניחים לייבוש כ-15 דקות. בינתיים, שוטפים את המכחול העבה ומייבשים אותו במגבת. לאחר הייבוש, מתחילים לצבוע את החלק השחור.

יצירה עם הילדים

3. כך זה נראה לאחר הצביעה:
יצירה עם הילדים

4. שוטפים את המכחול העבה, ועוברים למכחול הדק. בעזרתו מציירים את הפרטים הקטנים של החיפושית. מניחים שוב לייבוש.

יצירה עם הילדים

5. חוזרים שוב למכחול העבה, ובעזרתו מורחים את המוד פודג' על האבנים (שעכשיו הן כבר חיפושיות!). כשמורחים את החומר, הוא נראה לבן ודביק, כמו דבק פלסטי. אל תיבהלו! כשהוא מתייבש, הוא מתקשה והופך להיות שקוף, ובעצם יוצר שכבת הגנה על הצבע מפני מים ושמש. זהו שלב חשוב מאוד – אל תדלגו עליו.

יצירה עם הילדים

6. לאחר שהסילר מתייבש, מניחים את החיפושיות החמודות מתחת לעץ או בעציץ, לוקחים כוס לימונדה קרה, ויושבים לנוח.

יצירה עם הילדים

יצירה עם הילדים

234
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...