איך חברת הדברה סנטר תעזור לכם בזיהוי עקיצות בבית

מזיקים רבים פוקדים את הבתים שלנו וחלקם מהווים מטרד עבור בני האדם. חלקם עוקצים, חלקם נושכים וחלקם משאירים את הארס שלהם ויוצרים גרד ונפיחות. חלקם אף גורמים לתגובה אלרגית מסוכנת. בארצנו יש מגוון מינים של מזיקים וכאשר אנו סובלים מעקיצות לא נעימות, אנו רוצים לזהות מיהו המזיק כדי לטפל נכון בעקיצה וגם כדי להיפטר ממנו ולמנוע עקיצות נוספות. כדי לבצע את כל הפעולות האלו, עלינו להיעזר בשירותים של חברת הדברה מקצועית.

איך חברת הדברה יכולה לעזור לכם לגלות את המזיק על פי העקיצה?

רוב האנשים שסובלים מעקיצות שונות, יחשבו בדרך כלל כי מדובר באלרגיה או עקיצה של יתוש. לפעמים המראה של העקיצות שונה ועל אף שעקיצות ישנות הפסיקו לגרד ונעלמו, מופיעות עקיצות נוספות. אנשים רבים יגיעו לרופא שלא תמיד יצליח לזהות את גורם העקיצה ויבקש מכם לפנות אל שירותי הדברה כדי לזהות את המזיק, לקבל טיפול הולם ולמנוע עקיצות נוספות.

בשירותי ההדברה מחכים לכם מדבירים מוסמכים בעלי רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. מדבירים אלו בלימודיהם לומדים על המזיקים השונים, המאפיינים שלהם וגם איך נראות העקיצות שלהם. למדבירים אלו יש את היכולת לראות עקיצות באופן פיזי או בצילום ולומר לאיזה מזיק הן שייכות.

אילו מזיקים עוקצים או נושכים?

עקיצות עשויות להגיע מיתושים, שאלו עקיצות מאוד מגרדות שרובנו מכירים כי הן שכיחות מאוד, במיוחד בקיץ. מעבר לעקיצות היתושים קיימות גם עקיצות של מזיקים אחרים כמו פרעושים, נמלים או פשפשים. העקיצות של המזיקים השונים מתאפיינות בגודל שונה ובמקבצים אחרים. אם מדובר בפרעושים, לרוב נראה עקיצות קטנות באזור הרגליים. אם מדובר בפשפשים, אנו נראה עקיצות קטנות על כל הגוף במקבצים קרובים בצורת עיגול. מדביר מנוסה יודע לזהות אותם בקלות. נהוג לחשוב שגם עכבישים עוקצים, אך עכבישים לא עוקצים, הם נושכים ובאזור הנשיכה אנו נראה שתי נקודות קטנות.

איך בוחרים מדביר לזיהוי של עקיצות?

מדביר מומלץ לזיהוי עקיצות הוא מדביר שיכול להציג לכם תעודת הסמכה ורישיון מדביר מטעם המשרד להגנת הסביבה. מומלץ מאוד לבדוק כי מדובר במדביר בעל ניסיון רחב שנים. מדביר שראה מקרים רבים, ידע לזהות במאת האחוזים את המזיק העוקץ ויוכל למצוא עבורכם את פתרון ההדברה הנכון והמדויק.

מה עושים לאחר זיהוי העקיצות?

לאחר שהעקיצות זוהו, זה הרגע לזהות את מיקום המזיק בבית או בחצר באמצעות המדביר ולבצע הדברה מקצועית שתיפטר ממנו. ברגע שתבצעו את ההדברה, לאחר שגלדי העקיצות יחלימו, לא תראו עקיצות נוספות. תוכלו לדעת שהמזיק עדיין נמצא, אם תחוו שוב עקיצות דומות באזורי הגוף השונים.

צריכים מדביר? חפשו מדביר בעיר שלכם באתר הדברה סנטר

לצפיה בעבודות שלנו בערוץ היוטיובהדברת מעופפים במפעל ייצור

מוזמנים להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלנו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...