כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  אסתטיקה ואיכות חיים

אסתטיקה ואיכות חיים

תפיסות וחומרים חדשים, שלא נכללו עד היום בעיצוב חדרי אמבטיה, הביאו את חברת מודי לתכנן ולעצב מחדש את אולם התצוגה

מאת: טליה זוהר צילום: עדי גלעד


התפיסה שחדר האמבטיה מיועד לניקיון הגוף השתנתה מזמן, והעיצוב השתנה בהתאם, מה גם שבחלק מהמקרים חדר הרחצה מהווה המשך ישיר לחדר השינה, שמחייב תוספות של אלמנטים שעד לאחרונה נועדו לסלון. אך לא רק באבזור חדרי האמבטיה חל שינוי. אם פעם הקרמיקה הייתה חוק בל יעבור בעיצוב אמבטיות, היום מככבים חומרים חדשים.
"המעקב אחר החידושים האלו והמודעות להם גרמו לנו לחדש ולעדכן את אולם התצוגה", אומרת רינה דואניס, מבעלי חברת מודי. "חשוב לנו להביא לידיעת העוסקים באדריכלות ובעיצוב את החידושים האחרונים, עם יכולת המחשה ללקוחותיהם".

החידוש העיקרי באולם הוא בתצוגת החומרים ובטכניקות והדרכים החדשות ליישומם.
עץ: טכנולוגיות מתפתחות אפשרו ליצור אמבטיות, כיורים ומשטחי עבודה מעץ וקירות עץ-פורניר בעובי 16 מ"מ, במגוון עשיר של טקסטורות וגיוונים ובגדלים של 70 ס"מ X2.5 מ', שמתחברים חזותית וקונספטואלית לחדר השינה.

זכוכית: לפריטים מזכוכית, שהפכו לדיירים קבועים בחדר הרחצה, נוספו קירות זכוכית בצבעוניות ובגדלים יוצאי דופן של 1 מ'X2 מ', המתאימים לחיפוי קירות ואמבטיה. בהתייחסות לחדר הרחצה כחלל שווה ערך לחדר האירוח נוספו הדפסי לייזר המתבצעים על משטחי הזכוכית. כך אפשר להכניס לחדר הרחצה תמונות איכותיות ללא חשש שייהרסו.

בטון: חומר דומיננטי שחדר חזק לעולם העיצוב, אך היה לו חיסרון בולט של היסדקות. פתרון לבעיה זו מוצג באולם החדש של מודי על ידי משטחי בטון ייחודיים אשר יובאו מאיטליה. משטחי הבטון, אשר חוזקו בתוספת פולימרים, מוצעים בעובי של 1 ס"מ ובמידות של 1 מ'X2.2 מ' ומאפשרים יצירת מראה אורבני מתועש מלא אופי ואמירה. את משטחי הבטון אפשר לחתוך לפי מידה ליצירת אגניות, כיורים, משטחי עבודה ועיצוב גופי תאורה. חיפוי קירות בבטון מוסיף להרמוניה בחדר הרחצה.

גרניט פורצלן: מוצר עמיד, פרקטי ומבוקש, ששודרג באמצעות טכניקות ייצור מתקדמות. היום אפשר לקבל אותו במידות ובגדלים מיוחדים של 1 מ'X1.5 מ' ובעובי של 3.5 מ"מ. האריחים מוצעים בטקסטורות מתוחכמות המשאירות מקום לתהייה סקרנית על אודות חומר החיפוי.
שיש: חוויית קנייה כמו בחו"ל מחכה למבקרים במחלקת השיש, המיובא מהמחצבות המובילות בעולם. מודי, שהיא מזה שנים השחקנית המובילה בתחום, מציגה במקום שיש יוקרתי ביותר לצד חיפוי קירות חיצוני.

ברזים: מותג הברזים היוקרתי Gessi השפיע על עיצוב המחלקה שבה הוא מוצע לקהל. הברזים החדשים הם יותר ממובילי מים – הנדסת אנוש מתקדמת לצד גימורים מושלמים הביאו ליצירתם של ברזים חכמים. תצוגת הברזים באולם מודי המחודש תוכננה בשיתוף פעולה מלא בין המעצבת אירמה אורנשטיין למעצבי חברת Gessi. קולקציית ברזים חדשנית נוספת היא Goccia (טיפות), שבה הברז מעוצב כקשת שבסופה ראש בצורת טיפה. אלה מוצעים בגדלים לא שגרתיים ועם אפשרויות התקנה מהתקרה או מהרצפה. בקולקציית הטיפה גם כיורים בגדלים מיוחדים, מחזיקי מגבות ומראות.

סאונות: רשת מודי קיבלה את הזיכיון לשיווק מותג הסאונות המוביל  Effegibi, המציע סאונות ביתיות ומודולריות עשויות עץ בטכנולוגיות מתקדמות, שהופכות את חדר האמבטיה לספא מקצועי. בסאונות משולבת המערכת החכמה Omniasteam, המופעלת מלוח חסין מים שמאפשר שליטה על האדים, התאורה והטמפרטורה. לסאונה הביתית התקנה פשוטה ונוחה המתחברת בקלות לאינסטלציה הקיימת בחדר הרחצה.

פרקטים: מחלקה ששילשה את גודלה. למגוון הפרקטים, שמודי החלה לשווק לפני כמה שנים, נוספו היום פרקטים חדשים מטיק בורמזי ומאגוז אמריקאי ופרקט במבוק שהפך למבוקש בזכות התפיסה הירוקה והידידותית לסביבה.

בשטח תצוגה מרשים של 3,000 מ"ר, המשתרע על פני שלוש קומות, נחשפים כל החידושים שמוצגים תחת הקונספט החדש של רשת מודי, One Stop Shop

באולם המחודש, שעוצב על ידי אורנשטיין, שטח תצוגה מרשים של 3,000 מ"ר המשתרע על פני שלוש קומות, שבו נחשפים כל החידושים שמוצגים בקונספט החדש של הרשת, One Stop Shop. לנוחיות המגזר המקצועי עוצבה בקומה השנייה סביבת עבודה נוחה, שהיא תנאי חשוב להתנהלותם היעילה של האדריכלים מול לקוחותיהם. בקומה זו חדרים מעוצבים בשלושה סגנונות שונים: ויקטוריאני, קלאסי ומודרני, וביניהם פינות העבודה, שכוללות ספריות קטלוגים מחולקים לסגנונות ולמותגים. מסכי פלזמה אינטראקטיביים מאפשרים לאיש המקצוע להציג ללקוחותיו חידושים ורעיונות עדכניים בתחום העיצוב.

האלמנטים השונים ששולבו בחלל אולם התצוגה חוברים באופן מושלם למוצרים המוצעים למכירה, כדי להציג למבקרים אפשרויות שילוב בין אסתטיקה ואיכות חיים

התפיסה שחדר האמבטיה

שמונה חודשים נדרשו ליישום הרעיון ולהפיכתו למקום הרמוני שבו ניכר שילוב קפדני ומדויק בין צרכי החברה לנתוני השטח. זהו אולם תצוגה שימלא את ייעודו בצורה הטובה ביותר עבור קהל לקוחותיה המגוון של מודי, שעמו נמנים אדריכלים, קבלנים ולקוחות פרטיים. האלמנטים השונים ששולבו בחלל האולם חוברים באופן מושלם למוצרים המוצגים בו, במטרה להציג למבקרים אפשרויות שילוב בין אסתטיקה ואיכות חיים

object(WP_Post)#18286 (24) { ["ID"]=> int(303039) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:17" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:17" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(41) "אסתטיקה ואיכות חיים1_224" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(109) "%d7%90%d7%a1%d7%aa%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%95%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d1_224" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:17" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:17" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(303038) ["guid"]=> string(97) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/אסתטיקה%20ואיכות%20חיים1_224.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18287 (24) { ["ID"]=> int(303040) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:17" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:17" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(41) "אסתטיקה ואיכות חיים1_400" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(109) "%d7%90%d7%a1%d7%aa%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%95%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d1_400" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:17" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:17" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(303038) ["guid"]=> string(97) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/אסתטיקה%20ואיכות%20חיים1_400.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה