כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  באמבטיה של סילביו ברלוסקוני

באמבטיה של סילביו ברלוסקוני

פיליפ סטארק, אנטוניו בנדראס ובני משפחת ארמאני בחרו להשתמש בעיצובי המותג האיטלקי DEVON&DEVON בחדרי הרחצה שלהם. החל מהחודש גם אנחנו (או לפחות חלקנו) יכולים

מאת: נעה כהן שיר צילום:


 אוהבים עיצוב פנים? הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים למייל!

 

החל מאמצע המאה השלישית לפני הספירה נהגו עשירי רומא לבנות חדרי מרחץ בבתיהם בעיר ובחוילות הכפר שלהם. במרחצאות אלה, שהיו תענוג לעשירים בלבד, למדו הרומאים להעריץ נקיון-גוף וספורט – "נפש בריאה בגוף בריא". 

 
חדר הרחצה עיצוב פנים
נפש בריאה בגוף בריא. DEVON&DEVON.  (הצילום באדיבות HeziBank)
 
כמה וכמה אלפי שנים אחר כך, המשיך את דרך אבותיו ההיסטורית צעיר איטלקי בשם ג'וליו טניני כשהקים את מה שכיום הוא עסק משפחתי משגשג. ב-1945 ייסד טניני את חברת העיצוב האיטלקית DEVON&DEVON שנחשבת עד היום למובילה בתחום חיפוי, ריהוט ואבזור חדרי האמבט והבית.


סטנדרט האיכות הגבוה ביותר.   (הצילום באדיבות HeziBank)

החברה נחשבת כיום למובילה בעולם בתחום עיצוב הטוטאל-לוק בסגנון קלאסי-קולוניאליסטי ועיצוביה מאופיינים בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר ונחשבים כיום סמל סטאטוס במלונות פאר ובפרויקטים אדריכליים יוקרתיים. לא סתם בחרו הטנור האגדי פבארוטי (ז"ל), משפחת ארמני, השחקן אנטוניו באנדרס, המעצב פיליפ סטארק, ולדימיר פוטין ואפילו אקס ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני להשתמש במוצרי DEVON&DEVON לעיצוב חדרי האמבטיה הפרטיים בבתיהם.    

 
עיצוב חדר האמבטיה
האמבטיה שמהדרת את חדר האמבטיה של פיליפ סטארק.  (הצילום באדיבות HeziBank)
 
עיצובי החברה מתכתבים עם התקופה הקולוניאליסטית של אירופה הקלאסית ואמריקה האסתטית של שנות ה-30 של המאה שעברה. המראה הכללי הוא קלאסי ונקי, שואף לסימטריה ולהרמוניה והצבעוניות השולטת בדגמים היא שחור וגווני לבן.


  שחור לבן. סימטריה והרמוניה.  (הצילום באדיבות HeziBank)

במקביל משלבים מעצבי החברה מוטיבים ואלמנטים הלקוחים מזרמים תיאטרליים ומוחצנים יותר, כדוגמת הארט-דקו שמקבל ביטוי בדמות שילוב של מוטיבים גיאומטריים עשירים, שימוש בברזל ועצים שחורים, וכן את סצנת האופנה של שנות הארבעים באירופה בדמות עיצובים המדמים זרימת גוף נשי: הכתפיים המעוגלות, המותן הדקה ונעלי העקב הדקיקות.

 

עיצובים המדמים זרימת גוף נשי. בהשראת שנות ה-40 באירופה.  (הצילום באדיבות HeziBank)
 
כיום, בניגוד לעיצוב הקלאסי והויקטוריאני שייחד את דגמי החברה בעבר, הסטייל העיצובי של מוצרי החברה הוא בינלאומי, מודרני ואקלקטי יותר, אך ג'יאני ופאולה טניני מסבירים כי העיצובים של המותג אומנם שואבים השראה מהמודרנה אך לעולם יישארו קלאסיים ומסורתיים במהותם. להשקפתם של הטניני'ז העיצוב המודרני הוא בר חולף ותלוי באופנה המשתנה ואילו העיצובים הקלאסיים של DEVON&DEVON, הם על זמניים ויהיו רלוונטיים תמיד בלי כל תלות באופנה.
 
עיצוב חדר הרחצה
עיצובים שאינם ברי חלוף.  (הצילום באדיבות HeziBank)

 
כשם שמרחצאות ברומא העתיקה היו עניין זמין למי שיכלו להרשות לעצמם את התענוג, כך גם עיצובי DEVON&DEVON מתאימים למי שיכולים להרשות לעצמם להוציא סכומים לא מבוטלים על עיצוב חדרי האמבטיה והשירותים. "המחירים הגבוהים הם נגזרת של איכות החומרים ושל דרך הייצור", מסבירים פאולה וג'יאני טניני, "הפריטים כולם מיוצרים בעבודת יד בבתי מלאכה מקצועיים הפזורים ברחבי אירופה, כמובן שהעלות של ייצור בסין תהיה זולה יותר עבורנו אך לנו חשוב שהעבודה תתבצע על ידי הגורם המקצועי הטוב ביותר. מי שישתמש במוצרינו יבין מדוע העלות היא יחסית גבוהה".

המחירים הגבוהים הם נגזר של איכות החומרים ושל דרך הייצור.  (הצילום באדיבות HeziBank)
  
לאחרונה הושקה חנות הקונספט של המותג במתחם הדיזיין סנטר בבני ברק, בצמוד לאולם התצוגה של HeziBank, המייצגת בלעדית את המותג בישראל.  חנות הקונספט, שהוקמה בהשקעה של 700,000 שקלים, משתרעת על פני 70 מטרים רבועים ועוצבה על ידי ג'יאני טניני.


בלעדי ב – HeziBank. מוצרי DEVON&DEVON.  (הצילום באדיבות HeziBank)

 
החלוקה הפנימית לתתי-מתחמים מציגה את עוצמת המותג, המוביל בתחומו בעולם, כמספק total look עיצובי ויוקרתי לחדרים הרטובים בבית ומציע שלל פריטים החל מברזים, אמבטיות, אריחים, רהיטים, גופי תאורה ועד לאביזרים משלימים דוגמת חלוקי רחצה, מגבות, מוצרי ספא וכלי דקורציה משלימים ואלגנטיים.
 
 
טוטל לוק עיצובי ויוקרתי.   (הצילום באדיבות HeziBank)
 

את כל העיצובים של DEVON&DEVON ניתן להשיג בלעדית ב-HeziBank

העיצובים עשו לכם חשק לטבול באמבטיה יוקרתית? ספרו לנו בתגובות

 

object(WP_Post)#18285 (24) { ["ID"]=> int(303301) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:41" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:41" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(8) "234devon" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(10) "234devon-2" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:41" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:41" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(303300) ["guid"]=> string(60) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/234devon.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18286 (24) { ["ID"]=> int(303302) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:41" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:41" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(8) "748devon" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(10) "748devon-2" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:41" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:41" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(303300) ["guid"]=> string(60) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/748devon.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה