כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  בגדי המלך החדשים

בגדי המלך החדשים

פתרונות רבים להסתרת מזגנים, שלא אחת גרמו לירידה בתפוקתם, פינו את מקומם לפיתוח חדש של חברת אלקטרה – מזגנים בשלל גוונים

מאת: גילי אריאל, מגזין בניין ודיור צילום:


מהפכת הצבע, שהגיעה לכלי הבית השונים שעדיין נקראים "מוצרים לבנים", פסחה על מזגנים. כמו בגדי המלך החדשים, כולם ידעו שהמזגנים קיימים וחיוניים, אבל התעלמו מקיומם.

 

אם אי אפשר להסתיר את המזגן, כדאי מאוד להבליט אותו ולהפוך את נוכחותו בחלל לאלמנט של עיצוב, המשתלב בצבעוניות הכללית

בחברת אלקטרה קלטו את המגמה הצבעונית, שהחלה לפרוח בכלי המטבח הקטנים, קומקומים ומיקסרים, עברה למקררים ולתנורים ותמשיך, ללא ספק, למזגנים. כי אם אי אפשר להסתיר את המזגן, כדאי מאוד להבליט אותו ולהפוך את נוכחותו בחלל לאלמנט של עיצוב, המשתלב בצבעוניות הכללית וביתר פרטי הריהוט והאביזרים בחדר.

לכן הוחלט באלקטרה לפתח סדרה חדשה של מזגנים עיליים צבעוניים. יישום ההחלטה לא החל לפני שחברת אלקטרה ערכה מחקר שוק מקיף. תוצאות המחקר הפתיעו גם את ד"ר דורון בן שאול, מנהלה של חברת כלים שלובים. לדבריו, "התפיסה המסורתית היתה שכמה שרואים פחות מהמזגן יותר טוב. לכן העובדה ש-58% מהמשתתפים הצהירו שיעדיפו מזגן צבעוני אינה עניין של מה בכך".

ידוע שיש קשר בין צבעים לבין טמפרטורה, אם זה במושגים של חום וקור כשמדובר בגוונים ליצירת אווירה, או בסימון הטמפרטורה בברזים

מחד גיסא זאת אכן תגובה מפתיעה, אולם מאידך גיסא ידוע שיש קשר בין צבעים לבין טמפרטורה, אם זה במושגים של חום וקור כשמדובר בגוונים ליצירת אווירה, או סימון הטמפרטורה בברזים, אדום – חם, כחול – קר. גם את המים הזורמים היום "צובעים" בגוונים שונים של אדום וכחול לסימון מידת הטמפרטורה. אם לכך נוסיף את העובדה שהצרכן הישראלי ידוע בפתיחותו לחידושים, במיוחד כשמדובר בצבעוניות אופנתית, ברור שפיתוח קו המזגנים הצבעוניים נעשה בתזמון הנכון ביותר. נכון שצביעת המזגן לא צובעת את האוויר הנפלט ממנו, אבל גווניו בהחלט מוסיפים למראה החדר ולאווירה.

שתי אפשרויות עיקריות קיימות בבחירת צבע המזגן לחדר המיועד: האחת – התאמת גוון המזגן לצבע הקיר והשנייה – הבלטת המזגן והתאמתו לאופי העיצוב בחדר, לרהיטים ולאביזרים.
 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה