כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  בלי הפרעה: שומרים על תקרת הגבס אחידה

בלי הפרעה: שומרים על תקרת הגבס אחידה

שלושה מוצרים חדשים בתחום התקרות יאפשרו לכם לשמור על התקרה שלכם אחידה וישרה, למרות כל מה שמותקן עליהם

מאת: צילום:


יש משהו מרגיע מוצק ומונוליטי בתקרות גבס, כאלה שבהן המצב ההתחלתי של משטח התקרה הוא רצוף, אחיד ויחידתי, אבל כאשר פונקציות נוספות לשטח התקרה, אותו הרוגע מופרע, האחידות מופסקת והמשטח נשבר. מוצרים חדשים בתחום התקרות מבקשים לתת מענה לבעיה זו ולהחזיר את משטח התקרה לאותו מצב ללא הפרעה אבל גם לשמור את הרבגוניות של מבנה תקרה מודרני. הנה שלושה מוצרים כאלה:

 

UNITY: דוגמת חירור ה- UNITY מונעת על ידי הרצון ליצור משטח תקרה עקבי אחד. מדובר במשטח שקובע סטנדרט חדש הן בעיצוב והן בפונקציונאליות. 

משפחת הUNITY כוללת שני עיצובים: 3 UNITY, וUNITY 8 | 15 | 20. כל סוג חירור זמין עבור מגוון רחב של מוצרים, עיצובי קצה שונים, ביטויים, יישום ופונקציונאליות.

 

 

VISONA: הנה פתרון גמיש לתקרת אריחי גבס אקוסטיים פריקה עם אפשרות התאמה של מיקום אריחי התקרה כמו גם גופי התאורה. מדובר באריחי גבס במידות 40X120 ס"מ, עם התקנה על גבי קונסטרוקציית T ללא צורך בפרופיל משני שיוצרת מראה חד כיווני השובר את מבנה משטח הרשת הדו כיווני ומאפשר גישה קלה למתקינים ולמשתמשים.

 

 

 

 

 

 

ADIT: פתרון נוסף המבקש לשמור על מראה התקרה הקיימת תוך התאמה אקוסטית יעילה הוא אלמנט ה- ADIT. התקנה מהירה וקלה של אלמנט הADIT  הניתן ליישום ללא הפרעה בפעילות הקיימת בחלל עם ניקוי ותחזוקה קלים הודות לשכבת הציפוי של הלוח מאפשרת מענה אקוסטי מושלם. המוצר מותאם במיוחד למסעדות, בתי קפה וחללי התקהלות בהם יש צורך במענה אקוסטי נוסף לשטח התקרה הקיימת. 

 

 

 

 

 

אורבונד: למידע נוסף לחצו כאן>>

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה