כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  במגמת התחדשות

במגמת התחדשות

"דומיסיל", החברה הוותיקה לפרזול, פותחת אולם תצוגה חדש באזור הממגורות הנחשק בבני ברק ומקימה חברת בת "דומאר" שעוסקת במוצרי זכוכית ואלומיניום

מאת: צילום:


המילה האחרונה בעולם העיצוב היום, היא השימוש המגוון בזכוכית. ולמה שלא תהיה? היא שימושית למגוון צרכים, קלה לניקוי, בדרך כלל מחפה את הקיר בחתיכה אחת ובעלת כושר בידוד גבוה מפני רטיבות, שלא לדבר על תרומתה האסתטית, המקנה לחדר עיצוב יוצא דופן ואקסקלוסיבי במיוחד. בשל מגוון השימושים, העיצובים והסגנונות שיש לחומר הגלם השקוף להציע, לכל אדם יש אפשרות לבחור בהתאמה אישית מוצרים הרלוונטיים רק לו. כאן נכנסות לתמונה "דומיסיל" וחברת הבת החדשה שלה, "דומאר תעשיות פיתוח בע"מ".

 

 
 
 

 

"דומיסיל" היא כיום החברה המובילה בישראל לייבוא ושיווק מוצרי פרזול לריהוט ולבניין. היא משווקת מוצרי פרזול מעוצבים, כמו ידיות לדלתות או אביזרי אמבט וכן מוצרים טכניים, כמו מגירות ומסילות, מנגנונים לדלתות הזזה וכדומה.

 

בשנה האחרונה הקימה החברה את "דומאר", חברת בת שמתעסקת במוצרי זכוכית ואלומיניום. השינוי הגדול ביותר למעשה הוא המעבר מתחום הייבוא לתחום הייצור: דלתות, חזיתות למטבחים, דלתות לארונות הזזה, חיפויי קיר במטבח וחדר האמבט, מראות, מקלחונים, משטחי עבודה, כולם מיוצרים שם על טהרת חומרי הגלם הזכוכית והאלומיניום.

 

 

 

 
 

בין המוצרים החדשים שיש לחברה הצעירה להציע, קיים גם מותג הפרימיום SEGMENTS. תחת מותג זה נכללים מוצרים הבנויים מפאנלים שבסיסם הוא פרופיל אלומיניום והם משולבים עם חומרי גלם נוספים כמו עץ, טרצו, פלסטיק ועוד, כשאלו משמשים לחזיתות וחיפויים – קירות, פרקטים, מדרגות ואף תקרות. שיטת הייצור והמוצרים רשומים כפטנט ועושים שימוש בחומרי גלם חדישים. אגב חומרי גלם, "דומיסיל" מבטיחה כי במוצריה ייעשה שימוש בזכוכית איכותית מסוג "אולטרה-קליר", נטולת עופרת המבטיחה רמת שקיפות גבוהה מאוד שמציגה חתך שקוף לגמרי ולא ירקרק, כפי שזכוכיות פשוטות יותר מציעות.

 

פרזול: לכל העסקים ובעלי המקצוע>>

 
החידוש לא מסתיים כאן
 

כחלק ממגמת הצמיחה וההתרחבות של "דומיסיל", בחודש יולי האחרון נפתחה חנות הדגל החדשה של החברה, הכוללת אולם תצוגה מרהיב. החנות ממוקמת בלבו של מתחם העיצוב הגדול ברחוב הלח"י בבני ברק, בסמוך ל"דיזיין סנטר". החנות הענקית, שמתפרשת על 450 מטר, הוצבה בשורת מבנים שעברו עבודות שיפוץ ושחזור ממושכות (מתחם הממגורות). החנות מציגה ומציעה למכירה את כל המוצרים המוכרים ללקוחות החברה ועוד: מידיות ועד מנגנוני ומערכות אחסון שונות. כמו כן, בחנות ניתן יהיה גם לראות דוגמאות של הדפסות על זכוכית ולהזמין במקום, מכל סוגי ההדפסות ועל כל סוגי הזכוכית.

אם בעבר "דומיסיל" עבדה בעיקר מול אדריכלים, מעצבים וקהל מקצועי, הרי שהחנות החדשה נותנת לאותו קהל מקום בו יוכל להתרשם מקרוב ממוצרי החברה ובנוסף פונה גם לקהל הפרטי ומנסה למשוך את ליבו בעיקר לתחום העיצוב. כאמור, זהו עוד סממן ממגמת החידוש שהחברה נוקטת בה בשנה האחרונה בניסיון לגרום לציבור להכיר את "דומיסיל המחודשת".

 
 
 

 

 

 

עוד על דומיסיל>>

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה