כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  גאווה ישראלית: הדלתות שנהיו לסמל לייצור כחול-לבן

גאווה ישראלית: הדלתות שנהיו לסמל לייצור כחול-לבן

כשחושבים על תוצרת כחול-לבן, אחד ממותגי הדגל שישר עולים הוא רב בריח, שמאז הקמתו בשנת 1973, לא מפסיק להתפתח, להתקדם ולספק שלווה וביטחון למאות אלפי בתים בישראל

מאת: צילום:


כשמדובר באחד הסמלים המובהקים להצלחת התעשייה הישראלית, חברת הדלתות רב בריח, מאז הקמתה ב-1973, נחשבת לאחד המותגים המזוהים ביותר עם גאווה ישראלית וייצור כחול-לבן. לרגל יום הולדתה ה-68 של המדינה, נפגשנו לשיחה עם מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"ל השיווק מחברת רב בריח, ודיברנו על ייצור כחול-לבן, על השוק הישראלי ועל השנים הבאות.

 

איך הפעילות המתמשכת של רב בריח השפיעה על השוק הישראלי?

"רב בריח פועלת בשוק הדלתות והנעילה הישראלי כבר למעלה מ-40 שנה ואנו מרגישים חלק בלתי נפרד מנוף הבית הישראלי. בשנת 1974 שונה פני שוק דלתות הכניסה בארץ כאשר פיתחנו את דלת הפלדלת® – דלת ליבת פלדה עם מנגנון רב-בריחי בתוכה. הדלת עם המנעול הרב-בריחי הפכה לדלת הנמכרת ביותר בישראל ומאז ועד היום אנו גאים להוביל את השוק בטכנולוגיה, קידמה, חדשנות ועיצובים. כל פיתוח בכל התחומים בהם אנו פועלים תמיד מותאם לצרכיו, רצונותיו וטעמו של הקהל הישראלי".

 

אולם תצוגה רב-בריח דיזיין סנטר בני ברק צילום: איל טואג. 

 

דגם דלת כניסה נווה צדק-רב-בריח. עיצוב, קארין פדר

 

"ב-2009 השקנו את סדרת mix&match שאפשרה ללקוחות שלנו שליטה מירבית בעיצוב דלת הכניסה – במחיר נוח במיוחד. הסדרה הפכה תוך חודשיים לאחת הסדרות החביבות והאהובות על קבלנים, אדריכלים ועל לקוחות בעיקר בבנייה רוויה. הסדרה גם הפכה לחביבה במיוחד בשיווק הבינלאומי ואנו מאוד גאים שעיצוב, פיתוח וייצור ישראלי מקבל במה וכבוד רב אצל אדריכלים וקבלנים בעולם.

בשנת 2015, לאחר מחקרי דעת קהל וקבוצות מיקוד, הבנו כי אופי הבנייה של היום הוא כזה אשר דלת הכניסה נראית כמעט מכל החלל המרכזי של הבית. בתגובה, הפכנו את נקודת המבט שלנו ושל הלקוחות שלנו בדלת הכניסה לצידה הפנימי של בית! כל דלתות החברה עברו עדכון ושיפור בצידן הפנימי, וסדרות תואמות של דלתות כניסה ופנים נולדו. השוק המקומי הבין כי אומנם דלת הכניסה יוצרת רושם ראשוני אבל הוא לא מסתיים שם, הדלת היא חלק מהקו העיצובי הפנימי של הבית כולו. גם בדלתות הפנים השקנו השנה את סדרת הדלתות המתקדמת ביותר בשוק הישראלי – סדרת TOP שזוכה לשבחים רבים. הסדרה מאופיינת בעמידות גבוהה בנזקי מים, בשילוב של עיצוב מרשים ועדכני במיוחד". 

 

"רב-בריח היא תעשייה ישראלית – המוצרים שלה מפותחים, מעוצבים וכמובן מיוצרים בישראל  לכן היא מכירה ומרגישה את קהל הלקוחות המקומי. כל חידוש ועיצוב, נולד מתוך מערכת יחסים מתמשכת וקשובה ללקוחות החברה. אנו גאים להיות הדלת של הבית הישראלי".

 

צילום: שרון בנטוב

 

וכשמביטים קדימה?

"כמובילי שוק יש לנו אחריות ומחויבת ליצירתיות וחדשנות בלתי פוסקת. החדשנות שלנו באה לידי ביטוי בחוויית הקנייה, באתר החברה, בשירות ללקוח וכמובן במוצרים. אנו מקפידים מדי שנה להשיק סדרות חדשות, להקשיב לרחשי ליבם של הלקוחות שלנו ותמיד להשתפר. גם השנה מהנדסי ומעצבי החברה עובדים ומפתחים את הדלת הבאה של ישראל שתביא לשינוי תפיסתי ועיצובי בדלתות הכניסה והפנים ובתחושת המיגון והנוחות של הלקוחות". 

 

דלת כניסה מעוצבת דגם פירנצה- רב-בריח. עיצוב: ענבל חן אדריכלות ועיצוב פנים צילום:איתי אבירן

 

דלת כניסה מעוצבת דגם ונציה. עיצוב: ליז זומר |צילום: ערן תורג'מן 

 

גאווה ישראלית בשבילנו:

הבעלים שמואל דונרשטיין: "רב בריח היא מחברות התעשייה המובילות בישראל ומובילה את שוק הדלתות ומוצרי הנעילה בישראל. כל העיצוב, הפיתוח והייצור נעשה בישראל ואנו גאים על כך! מפעלי החברה ממוקמים באשקלון שם עובדים למעלה מ-400 עובדים, בניהם מהנדסים, מעצבים, אנשי ייצור והנהלה. החברה מייצאת את מוצריה ללמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם ומביאה את השם "רב בריח" למיליוני לקוחות ברחבי העולם. אנשי החברה פועלים כל העת לספק מגוון מוצרים מתקדמים טכנולוגית ועיצובית, על מנת לקבוע את הסטנדרט המוביל בישראל וברחבי העולם. ייצור בישראל הוא גאווה וציונות ואנחנו שואפים לגדול ולפתח". 

 
דלת כניסה מעוצבת דגם גאיה. עיצוב: הבית של עידה 
 

צילום: שרון בנטוב

 

רב בריח: לפרטים נוספים>>

 

object(WP_Post)#18265 (24) { ["ID"]=> int(286896) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:21" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:21" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(3) "553" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(8) "553-1072" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:21" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:21" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(286895) ["guid"]=> string(55) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/553.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה