כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  גאווה ישראלית: החברה שיוצרת חוויות עיצוביות ברחבי העולם

גאווה ישראלית: החברה שיוצרת חוויות עיצוביות ברחבי העולם

כבר שנים שחברת AVS מייצרת חוויות מולטימדיה מעוצבות ומרהיבות, ועושה הרבה כבוד למדינה בתערוכות מסביב לעולם. גאווה ישראלית במיטבה

מאת: צילום:


מאז הקמתה לפני למעלה מעשרים שנה, חברת AVS יוצרת פרוייקטים חווייתיים אולטימטיביים עבור חברות ישראליות ובינלאומיות ומיצגים שונים ברחבי העולם, כשהיא מכניסה הרבה גאווה למדינה. לרגל יום הולדתה ה-68 של המדינה, נפגשנו לשיחה עם אסף שם טוב, מבעלי חברת AVS, על יצירתיות וחדשנות, על מיצגים מרגשים ועל גאווה ישראלית. 

 

 

מה הם הגורמים שמוכיחים את הייחודיות של AVS ומהווים מקור לגאווה?

"לאורך השנים זכינו לקחנו חלק פעיל בפרויקטים רבים המהווים מקור לגאווה ולהשראה ישראלית.  אנחנו בעיצומה של תערוכת הדלתות Open a Door To Israel, תערוכה נודדת ברחבי העולם שמטרתה לפתוח דלת ולהכיר לעולם את ישראל מהיבטים נוספים.

לאחרונה AVS תכננה, פיתחה וביצעה פרויקטים רבים אשר הציגו המצאות ישראליות פורצות דרך, כמו: הביתן הישראלי באקספו מילאנו, פרוייקט תיירותי רחב הקף בעיר דוד, ירושלים, פסטיבל האור ועוד רבים נוספים. אחד הפרויקטים המרתקים העוסק בתחום המדבר לכולם "מוזיקה" נערך במוזיאון המוזיקה העברי בירושלים. פרוייקט אשר הוקם ומומן על ידי אדם פרטי שחלם לקחת חלק בבניית הארץ ועשה זאת באמצעות האהבה הנוספת שלו – האהבה למוזיקה. בכדי להוציא את הפרוייקט לפועל, עמל אלדד לוי (מנהל המוזיאון) על איסוף כלי מוזיקה מגוונים במשך 5 שנים ודאג להביאם לארץ, וביחד איתו יצרנו סיור אינטראקטיבי ייחודי ואישי עבור המבקר. בסיור כל מבקר מקבל טאבלט ומקבל הדרכה על כל כלי נגינה וכל תרבות ממנה הגיעו הניגונים, לצד הסברים על חיי היהודים בעולם – והכל דרך המוזיקה. בתום הביקור זוכה המבקר לסיור אישי בבית המקדש, שם הוא רואה את עבודת הכוהנים כפי שהייתה וכל זאת באמצעות משקפי וירטואל ריאלטי. לסיכום, מוזיאון המוזיקה העברי גם בשל שמו וגם הייחודיות שלו לעומת מוזיאונים רבים בעולם, הם שהופכים אותו למקור גאווה".

 

 

 

וכמשביטים קדימה?

"החברה כל הזמן מתפתחת, אנחנו עוסקים בתחום כבר למעלה מעשרים שנה ותמיד מוצאים אתגרים חדשים ומקומות נוספים להתפתח אליהם. אנחנו משתתפים בעשרות פרויקטים בארץ ובעולם ובכל פרויקט אנו מכניסים משהו חדש וייחודי".

 

 

 

גאווה ישראלית בשבילנו:

"המטרה שלנו היא ליצור עבור כל לקוח וכל פרויקט את החוויה שתייחד אותו ותשאיר אותו בתודעה". 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה