כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  גאווה ישראלית: החברה שלא מפסיקה לחדש את החלונות הישראליים

גאווה ישראלית: החברה שלא מפסיקה לחדש את החלונות הישראליים

כשאחד הדברים האהובים במדינה הוא הנוף הארצישראלי, מזל שיש את החלונות המעוצבים והאיכותיים של קליל להשקיף מהם – ומה זה אם לא גאווה ישראלית?

מאת: צילום:


עם מורשת ששנותיה קרובות למספר שנותיה של המדינה, קליל מפתחת, מעצבת, מייצרת ומשווקת מערכות אלומיניום מתקדמות לענפי הבנייה והתעשייה על פי התקנים המחמירים ביותר. חלונות, דלתות, קירות מסך, תריסים, מעקות, מחיצות פנים ופרופילים שונים – והכל לפי דרישת הלקוח. לרגל יום הולדתה ה-68 של המדינה, נפגשנו לשיחה עם אריה (ריצ'י) ריכטמן, מנכ"ל קליל, על ייצור כחול-לבן, על הערכים החשובים באמת ועל השנים הבאות.

 

מה הם הגורמים שמוכיחים את הייחודיות של קליל ומהווים מקור לגאווה?

"מכונות יש בכל חברה, מה שעושה את ההבדל הוא האנשים. קליל היא חברה שכל אחד מרגיש בה שבלעדיו הארגון לא היה מצליח. וזה נכון! כל אחד כאן הוא חוליה במכונה הגדולה. אין אחד שהחברה לא חבה לו את הצלחתה. החזון שלנו הוא "לגרום לסביבתנו לחייך" – העובדים, הספקים, הלקוחות, בעלי המניות והקהילה, ול"היות גאים במעשינו". זה  התנאי – הדרך להגשים זאת תהיה בדרך שנהיה גאים בה – אמיתיים, צנועים, אחראים והגונים". 

 

מורשה קליל מבטח אלומיניום. אדריכלות: יניב סולומון. צילום: אלי גרוס קרן אור

 

מורשה קליל א.מ זכוכית הקריה. אדריכלות: יוסי דיין. צילום: אלי גרוס קרן אור

 

איך הפעילות המתמשכת של קליל השפיעה על השוק הישראלי?

"שינינו את מעטפות הבתים והמבנים בכלל בישראל. כל תקופה וההשפעה שלה. בשנות ה-70 העברנו את המדינה מחלונות עץ לאלומיניום. בשנות ה-80 השקנו את תפיסת המערכת המלאה- החלון. הוא מורכב מפרופילים, צבע ואביזרים ורק קיום שלושת המרכיבים האלו יחדיו ובצורה בה תוכננו יבטיח את תפקודו התקין לאורך שנים רבות. למשל חלון קליל 7000. בשנות ה-90 עטפנו את בנייני המשרדים בישראל בקירות מסך ולראשונה בעולם גם נאלצנו לפתח חלון נגד גזים (חלון הממ"ד) בעקבות מלחמת המפרץ. את המאה הזו פתחנו בסערה עם עיצוב החלון הבלגי שהפך למלך הבלתי מעורער של הבנייה הפרטית. יש לי סיפוק אדיר כאשר אני מסתובב ברחובות ורואה בכל פינה את ה"נגיעה" שלנו".  

 

וכשמביטים קדימה?

"העיצוב מוביל. בפברואר האחרון חשפנו לראשונה את החלון הבלגי החדש, אותו נשיק השנה. בנוסף, עיצבנו את משפחת חלונות הנוף – "קליל נוף", מערכת חלונות ודלתות הזזה יוקרתית למפתחים גדולים בעיצוב עדין ונקי במיוחד. מערכת שיש בה מינימום אלומיניום ומקסימום זיגוג – הזכוכיות הינן זכוכיות מתקדמות עם בידוד תרמי, בידוד אקוסטי, חסימת קרינה.

מערכת "קליל נוף" הינה פרי פיתוח טכנולוגי מתקדם המאפשר לבני הבית לתפעל בקלות את דלתות ההזזה. המערכות כוללות שני דגמים: קליל נוף 2400 – מערכת חלונות ודלתות הזזה יוקרתית למפתחים גדולים בעיצוב עדין ונקי במיוחד וקליל נוף 9400, פתרון ידידותי לכיס למעוניינים בקליל נוף – מערכת קליל נוף עם קווים אנכיים צרים במיוחד". 

 

מורשה קליל א.מ זכוכית הקריה. אדריכלות: יוסי דיין. צילום: אלי גרוס קרן אור

 

גאווה ישראלית בשבילנו:

"בעשור האחרון שוויה הכלכלי (שווי שוק) של קליל צמח מכ- 30 מיליון שקלים לכ- 550 מיליון שקלים. עברנו מהפסדים של עשרות מיליונים לרווחים של עשרות מיליונים. ויחד עם זאת, אלו הם רק מספרים ומה שיישאר לעד ומה שנראה לעין אלו הדברים החשובים באמת:

עובדים במדים כחולים מחייכים ומלוכדים סביב הרצון להצליח.

החלונות המדהימים שלנו ששינו את חזיתות הבתים בכל הארץ.

קירות המסך שלנו שמצפים את מגדלי המשרדים.

המוצרים שלנו שמותקנים בשכונות מגורים שלמות.

העיצוב, החדשנות, האופנה, התחכום באביזרים ובמנועי התריסים.

 

תוצאות אלו הינן פועל יוצא של החזון אותו הגדרנו לעצמינו: "לגרום לסביבתינו לחייך ולהיות גאים במעשינו", ושל הערכים אותם חרטנו על דגלנו: מצוינות, נאמנות ומחויבות אנושיות".

 
מורשה קליל אליגד אלומיניום. אדריכלות: סורנה כפיר. צילום: אלי גרוס קרן אור
 
 
מורשה קליל א.מ זכוכית הקריה. אדריכלות: יוסי דיין. צילום: אלי גרוס קרן אור
 
 
מורשה קליל זאב אלומיניום. אדריכלות: לודמיר אדריכלים. צילום: אלי גרוס קרן אור
 
 
מורשה קליל זאב אלומיניום. אדריכלות: לודמיר אדריכלים. צילום: אלי גרוס קרן אור
 
 
מורשה קליל זאב אלומיניום. עיצוב פנים: חיה אלנברג. צילום: אלי גרוס קרן אור
 
 
מורשה קליל א.מ זכוכית הקריה. אדריכלות: יוסי דיין. צילום: אלי גרוס קרן אור
 
 

 

object(WP_Post)#18265 (24) { ["ID"]=> int(286898) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:21" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:21" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(3) "553" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(8) "553-1073" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:21" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:21" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(286897) ["guid"]=> string(55) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/553.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה