כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  גאווה ישראלית: החברה שלא מפסיקה לייצא טכנולוגיה ישראלית

גאווה ישראלית: החברה שלא מפסיקה לייצא טכנולוגיה ישראלית

היא מפתחת פטנטים חקלאיים ייחודיים, מצליחה לגדל חיטה, אורז ותירס על קירות ולא מפסיקה לייצג את ישראל בכבוד בעולם ולייצא טכנולוגיה ישראלית. צמד המילים גאווה ישראלית ו- Green Wall Israel כנראה תמיד ילכו ביחד

מאת: צילום:


כשחושבים על גאווה ישראלית ועל ייצור כחול-לבן, אין ספק שהחברה שמכניסה לנו לא מעט כבוד בתחום היא Green Wall – החברה שפיתחה את הטכנולוגיה של הקירות הירוקים ופטנטים חקלאיים ייחודיים, המוצגים ברחבי העולם. לרגל יום הולדתה ה-68 של המדינה, נפגשנו לשיחה עם גיא בר-נס, הבעלים ומפתח של Green Wall, על ייצור כחול-לבן, על חשיבות הפיתוח הטכנולוגי והייצור בישראל, ועל השנים הבאות של הפיתוחים הבאים.

 

מה הם הגורמים שמוכיחים את הייחודיות של Green Wall Israel ומהווים מקור לגאווה? 

"המוצר של Green Wall פותח בישראל ומכיל מגוון פטנטים ייחודיים. ולמרות פעילותה הגלובלית בארגנטינה, סין ואירופה, החברה מקפידה לייצר את כל מוצריה כחול-לבן בישראל ולשווקם ברחבי העולם. 

 

בנוסף, החברה נבחרה מתוך כ- 100 חברות ישראליות מובילות לייצג את מדינת ישראל בתערוכת EXPO MILANO 2015 ולבנות את הביתן הישראלי, אשר הציג את הטכנולוגיה הייחודית שלנו. בביתן נבנה השדה החקלאי הוורטיקלי הגדול ביותר בעולם, בו גידלנו חיטה, אורז ותירס. הביתן זכה לחשיפה גדולה ופרסים רבים ברחבי העולם".

 

 

 

איך הפעילות המתמשכת של Green Wall השפיעה על השוק הישראלי?

"השוק המקומי משמש שוק דוגמה לפעילות הגלובלית של החברה, ומקבל התייחסות רבת משקל, כאשר כל הפיתוחים והחידושים הוצגו לראשונה במדינת ישראל. 

 

ניתן לומר כי ישראל, למרות היותה מדינה קטנה ובעלת שוק מצומצם, נחשבת למובילה עולמית בתחום הגינון והחקלאות הוורטיקליים, בזכות פועלה של החברה ומהווה דוגמא בחדשנות הפרויקטים, בכמותם ובתעוזה הישראלית האופיינית לנו. 

 

החברה שמה לה למטרה להחזיר את הטבע לעיר, בלי לתפוס מקום יקר וזאת על ידי טכנולוגיות מתקדמות, קלות לתחזוקה, אשר אינן מצריכות השקעה גדולה. בנוסף, החברה משתפת פעולה עם מספר רב של חברות ישראליות המובילות בתחומן, כמו נטפים, גלקון וחברות סטארט אפ בתחום ההשקיה והדישון". 

 

 

 

וכמשביטים קדימה?

"החברה תתמקד בשנים הקרובות בשוק האסייאתי, מאחר ושוק זה בעל פוטנציאל רב ומהווה מנוע צמיחה אדיר לייצוא מישראל. במסגרת גדילתה של החברה, אנו מפתחים מגוון מוצרים המוסיפים ערכים רבים לאיכות החיים וסביבתם כגון השבחת האוויר על ידי חיידקים פרוביוטיים, גידול מזון בעיר, שיטות חדשות להשבת פרחי בר מקומיים חזרה לערים ואת אוכלוסיית החרקים הידידותיים כמו הפרפרים". 

 

 

 

 

גאווה ישראלית בשבילנו:

"היא הפיתוח המקומי ושמירה על ייצור מקומי מבלי להתפתות לייצור זול יותר בחו"ל, למרות שאנחנו נמצאים שם פיזית".

 

 

 

 



Green Wall Israel: לפרטים נוספים>>

 

object(WP_Post)#18265 (24) { ["ID"]=> int(286906) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:24" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:24" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(3) "553" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(8) "553-1077" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:24" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:24" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(286905) ["guid"]=> string(55) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/553.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה