כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור

תוכן שיווקי  //  גאווה ישראלית: כך מעצבים חלונות כחול לבן

גאווה ישראלית: כך מעצבים חלונות כחול לבן

חלון בלגי בסגנון ישראלי, חלונות הזזה מתוחכמים ותריסים מעוצבים: מה הופך את קליל למוצר כחול לבן אמיתי?

מאת: צילום:


 

חברת "קליל" היא החברה המובילה בישראל לפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות אלומיניום לענפי הבנייה והתעשייה לשוק המקומי וליצוא, תכנון חלונות ודלתות. חברת "קליל" מצליחה לשמור על האמון ועל הקשר עם לקוחותיה באמצעות הצבת רף חדש בתחום הפתרונות לפתחי הבית, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר והתאמתה לשוק ולטרנדים המתחלפים.

 

"קליל" משיקה בכל שנה מוצרים חדישים ומתקדמים, תוך שימת דגש על מתן פתרונות ייחודיים במוצרי נישה ובתחום הבניה האקולוגית. החברה מפתחת, מעצבת, מייצרת ומשווקת מערכות אלומיניום מתקדמות: חלונות, דלתות, קירות מסך, תריסים, מעקים, מחיצות פנים, חלונות ראווה, חלונות ודלתות בעלי בידוד תרמי ופרופילים שונים, המשמשים את ענף הבנייה והתעשייה. ל"קליל" יכולות ייחודיות של פיתוח ועיצוב חלונות ובמתן מענה מלא לתחום הפתחים במגזר הפרטי, בבניה צמודת-הקרקע ובמגדלי המגורים היוקרתיים. בתחום ההצללה קיימים ב"קליל" פתרונות לדרישות כל פרויקט; מרמת מערכות השליטה והבקרה של פתחי הבית, דרך מנועי תריסים שקטים ויעילים ועד תריסי גלילה ורפפה.
 
עיצוב ישראלי בעינינו הוא:
העיצוב הישראלי התעדכן לאורך השנים, קיבל גוונים וקווים שונים אבל יחד עם זאת, תמיד שילב פונקציונליות ואסטטיקה. 
 
מסתכלים אחורה – השינויים שעבר תחום החלונות בישראל לאורך השנים: 
בתקופת קום המדינה, הרצון העז לבנות את הארץ, יחד עם עליית ארכיטקטים אירופאים רבים הביא לכך שסגנון הבאוהאוס שלט בכל הנוגע לתכנון בתי מגורים. הדגש באותה תקופה היה על פונקציונאליות מקסימאלית ועיצוב אסתטי. "תחום הפתחים בבית עבר שינויים רבים לאורך הזמן", מסביר ניר עמית, מנהל השיווק של החברה, "ואם בעבר המגמה היתה דווקא להבליט את הפתחים ולהשקיע יותר בפרטים, אין ספק שכיום הצרכן הישראלי מחפש את הפתרונות שיגרמו לפתחים להיות גדולים יותר ונקיים יותר הודות לשילוב של פרופילים עדינים ומינימליסטיים. כמו כן, הצרכן הישראלי משקיע משאבים רבים מבעבר, בבחירת האלומיניום, תכנון הפתחים והעיצוב".
 

(קליל אופיס 2200, אדריכל ליאור גוטקין, מורשה קליל אלום וינדור דור)
 

(קליל בלגי 4300, אדריכלית מאירה אבידר סרברו, עיצוב פנים: נעמה בלום-מולר, מורשה קליל: אלום זוהר)
 
חלונות בישראל בשנת 2013: מה מחפש הישראלי בחלון שלו היום? 
"בתחום הפתחים לבית ישנם טרנדים שונים ומתחלפים", מסביר עמית, "הטרנד השולט כיום הוא המינימליסטי, החלק והנקי יותר (למשל סדרות קליל "אופיס"), לעומת השנים הקודמות, בהן הטרנד הכפרי היה חזק (סדרות קליל "בלגי"). הלקוח הישראלי של היום, מצפה מהאלמנטים שסוגרים את הפתחים, שיישרו קו עם העיצוב הכולל של הבית, במקביל לפונקציונליות מקסימלית בתחזוקת הפרופילים. לדוגמא, כפתרון לניקיון כנפי חלונות הזזה מבחוץ, המצאנו את הפטנט הקרוי 'מג'יקליל' שמאפשר פתיחה קלה לניקוי של חלונות הזזה, או יצירת חלונות במראה בלגי, העשויים אלומיניום שאיננו מחליד או דורש תחזוקה, בשונה מפרופילי פלדה. 
 
החזון – מה שעוד יקרה בתחום החלונות בבית הישראלי:  
"כאמור, המגמה הנוכחית בתחום עיצוב החלונות מתקדמת לכיוון פרופילים צרים יותר", חוזה עמית, "למרבה האירוניה, החברה משקיעה משאבים רבים בפיתוח פרופילים שדווקא 'ייעלמו' מהעין, לטובת יצירת פתחים נקיים יותר ושקיפות מקסימלית".
 
"המודעות הסביבתית הגוברת הביאה לחשיבה ירוקה גם בקרב הבונים שמחפשים בית יעיל מבחינת צריכת חשמל וידידותי לסביבה. זיגוג החלון הוא בעל תפקיד מהותי בתרומה לבידוד הבית. קיימות זכוכיות 'חכמות' שמשפרות משמעותית את היעילות התרמית של הבית. גם 'קליל' רואה חשיבות רבה בקידום הנושא ולכן מפתחת מענה גם בתחום הזכוכית. הבונה הישראלי הוא צרכן חכם ומלומד, שמבקש לקבל את כל הנדרש לפתחי הבית במקום אחד: חלונות, תריסים ומערכות שליטה ובקרה. 'קליל' שוקדת לתת לו מענה מושלם לכל פתחי הבית. כיום, בעזרת משפחת מוצרי 'קלילקונטרול', לקוח יכול לנהל את התריסים שלו כמו בית חכם בעזרת מערכות מנועים מתוחכמות ולהנות מחזית העיצוב עם חזית הטכנולוגיה".
 

(קליל אופיס 9200, אדריכלית יעל אלמור, מורשה קליל אלום תריסי עקפה)
 
הכי ישראלי בתחום החלונות: 
אחד האלמנטים הבולטים ביותר המאפיין את הפתחים בישראל הוא התריס. המיקום הגיאוגרפי של ישראל, משרע הטמפרטורות, כיווני השמש ומשטר הרוחות מביאים למצב שבו התריס נראה כפתרון אולטימטיבי וניתן למצוא אותו כמעט בכל מבנה, מהישן ביותר, עד החדיש והמודרני ביותר. הצורך באלמנט ההצללה הפופולרי הזה הביא גם לעיצוב של תריסים בהרבה גוונים, בשלל צורות והם מתפתחים לאורך הזמן, והיד עוד נטויה.
 
קלאסיקת כל הזמנים שלנו:
המוצר הקלאסי ביותר של 'קליל' הוא החלון הבלגי – חלון אלומיניום בסגנון חלונות הברזל הבלגי. החלון מזוהה מאוד עם 'קליל' והוא פיתוח מיוחד לשוק הישראלי, הניזון מהשפעות אירופאיות. החלון נפוץ מאוד בבניה הכפרית, בעיקר "בבנה ביתך". היום עם המגמה של הרחבות ישוב רבות שצומחות בכל הארץ הוא מקבל תנופה רצינית.
 

(קליל בלגי 4300, אדריכל יורם מאור, מורשה קליל אלרון תעשיות אלומיניום) 
 

(קליל בלגי 7300, אדריכל דוד צינמן, מורשה קליל זאב אלומיניום)
 
 
קליל: לאתר החברה
 

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

נא לא להפריע: דלתות חמדיה הן הפתרון לבית שקט


החיים הקדחתניים בישראל גורמים לאנשים רבים להימשך לרעיון של בית שקט ונינוח. מעבר להיותן יפות ומעוצבות, דלתות הפנים של חמדיה גם מבודדות היטב מרעשים

תוכן שיווקי

זה רק נשמע כבד: רהיטי הפלדה הכי אווריריים שיש


מעצב הרהיטים אודי קדים השיק בשנה החולפת קולקציה חדשה של רהיטים מפלדה וברזל. למרות החומר הכבד, הקו המנחה שלה הוא דווקא דקיקות ועדינות. אם זה עדיין לא נשמע מספיק מיוחד, אז כל רהיט הוא one of a kind, ואף תוצר לא זהה למשנהו

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תגובות

כתיבת תגובה