כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  גאווה ישראלית: כך עושים ברזים כחול לבן

גאווה ישראלית: כך עושים ברזים כחול לבן

פעם לכולנו היו ברזי פלסטיק צבעוניים וארוכים והיום אנחנו כבר יודעים לחשב במדויק מתי יגיעו המים החמים: מה הופך את מדגל למוצר כחול לבן אמיתי?

מאת: צילום:


 
בחברת מדגל עמלים כבר למעלה מ- 40 שנה על מציאת המוצר והפתרון המתבקש בברזים לבית. בין קו המוצרים של החברה כלולים יצור מקומי למטבח דרך קו ייחודי של ברזי מתכת מהמזרח ותחת מותג יוקרתי מדיצ'י מאיטליה, פתרונות אלקטרוניים למרחב הציבורי והמוסדי ועד פיתוח הברז החכם תוך שאיפה להביא ללקוח הישראלי את המוצר האיכותי ביותר שיעמוד בסטנדרטים גבוהים ולהעניק אחריות רחבה על מגוון המוצרים.
 
עיצוב ישראלי בעינינו הוא:
העיצוב הישראלי מושפע בעיקר משילוב רב גוני של אנשים, עדות ודתות שחיים כולם יחד במקום אחד ומשפיעים על עיצוב מרחב המחייה שלנו שהוא בדיוק כזה – רב גוני ולא אחיד. ברחוב אחד בישראל אפשר לראות מספר שונה של עיצובי בניינים של מעצבים שונים שהושפעו מדברים שונים.  אותנו במדגל זה מחייב כל הזמן להתחדש ולרענן את הקולקציה שלנו בהתאם שינויים ודרישות השוק. לכל אלה מוכרחים להוסיף גם מאפיין משמעותי של חשיבה "מחוץ לקופסא", כזו שמביאה את המעצבים הישראלים למצוא פתרונות עיצוביים ופרקטים ייחודיים בעיצוב הבית, כמו למשל הברז החכם שעוצב ופותח על ידי "מדגל".
 
 
מסתכלים אחורה – השינויים שעבר תחום הברזים בישראל לאורך השנים:
בתחילת שנות ה- 70 וה- 80 יצרה ושיווקה "מדגל"  ליין של ברזי מטבח ואמבטיה מפלסטיק בשלל צבעים  אדום, כחול, ויסקי ולבן  צבעים ודגמים שהתאימו לעיצוב חלל הבית באותן שניםומתחילת שנות ה- 90 השתנו בהדרגה הרגלי הקניה והעיצוב של ישראלים, שהתחילו לטייל בעולם בתדירות גבוהה יותר ולהכיר מותגים וסגנונות עיצוב שונים וכך תפסו ברזי המתכת את מקומם בבתי האב ובמקומות הציבוריים ובמקביל הפך גם המחיר שלהם לבר השגה.
 
 
ברזים בישראל בשנת 2013: מה מחפש הישראלי בברז שלו היום?
היום, הקווים הנקיים בגימור כרום הם אלה ששולטים בבתי האב בישראל והלקוח המקומי מחפש בעיקר פרקטיות כשהוא בוחר לו ברז מעוצב. הצבע השולט היום בתחום הוא כרום נקי ומבריק שהחליף את שלל הצבעים שהיו מקובלים בשנות ה- 80 והסגנונות השולטים הם בעיקר ברזים בקווים עגולים וישרים.
 
 
האמבטיה הפכה למקום הפינוק של הישראלי, שאחרי יום קשה בעבודה מצפה להגיע למקלחת מפנקת עם ראשי מקלחת גדולים או מערכות פינוק שמעניקות חווית מקלחת מפנקת יותר. המטבח גם הוא הפך למרכז הבית ולכן בחירת הברז למטבח הפכה לחשובה מאוד עבורנו ומכאן גם נולדה קשת רחבה של ברזים שיכולים להתאים למטבח עצמו. למטבח כפרי ניתן למצוא היום מגוון פתרונות של ברזים בסגנון עתיק, למטבח מודרני ניתן למצוא ברזים נשלפים תעשייתיים. ועוד. ב"מדגל" מתייחסים לברז כתכשיט הנותן לבית נגיעה יוקרתית מעוצבת ופרקטית תוך התייחסות רבה לעיצוב החלל הכולל.
 
 
 
 
החזון – מה שעוד יקרה בתחום הברזים בבית הישראלי: 
מדגל שחושבת תמיד צעד אחד קדימה ומשיקה בימים אלו את ה-ITAP מערכת דיגטלית טרמוסטטית למקלחת. במוצר זה מדגל משלבת טכנולוגיות מתקדמות תוך חשיבה על חסכון במים ורצון להפוך את המקלחת לחוויה מפנקת ונעימה. עם ה-ITAP המים שיגיעו לברז יהיו בטמפרטורה ובספיקה הנבחרים ללא בזבוז של מים קרים".  
 
"זהו, לדעתנו, העתיד בחדרי המקלחת", אומרת סמנכ"ל השיווק של החברה ג'יין מטלון דרי, "מערכות דיגיטליות שנשלטות באמצעות לחצנים ידידותיים וקלים לתפעול שמאפשרים לשלוט בצריכת המים, בספיקה שלהם בטמפרטורה המבוקשת ולהגביל אותנו לטמפרטורת מקסימום על מנת להגן עלינו מכוויות. זהו העתיד ומבחינתנו הוא כבר כאן והצרכן הישראלי יחפש אחר פתרונות מעוצבים אבל בעיקר חכמים שישרתו אותו בצורה היעילה ביותר ויעניקו לו חויית שימוש אחרת".
 
 
 
 
 
המוצר הכי ישראלי בתחום הברזים:
"הכי ישראלי בעיניי בתחום הברזים", מצהירה מטלון דרי, "הוא קו ברזי הפלסטיק של 'מדגל' שיוצרו ושווקו בשנות ה-70 ושנות ה- 80 . אני חושבת שהכי נכון לזהות את המוצר שלנו עם ישראליות ,קיבוצנקיות , אותנטיות קיבוצית, פשטות וייצור מחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה , כזו שהייתה ועדיין פאר הגאווה שלנו".
 
קלאסיקת כל הזמנים שלנו:
ללא ספק, שוב קו ברזי הפלסטיק למטבח שפיתחה החברה בשנות ה- 80 היה פורץ דרך בשוק הבינלאומי.  מדובר היה בברזים  נשלפים למטבח בעיצוב קלאסי ובמחיר לכל כיס שיוצר מחומרים ידידותיים לסביבה. הברזים עומדים בתקנים המחמירים בארץ ובעולם. קולקציית ברזי המטבח של  "מדגל" הפכו אותה ליצואנית הברזים הגדולה בישראל שזוכה להכרה בינלאומית נרחבת.
 
 
מדגל: לאתר החברה
 

במה עוד יש לנו להתגאות?:

גאווה ישראלית: כך מעצבים צבע כחול לבן

גאווה ישראלית: כך מעצבים מטבחים כחול לבן

גאווה ישראלית: כך מעצבים חלונות כחול לבן

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה