כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  גם צבעוני וגם בסטייל: הטרנדים החמים בעיצוב מקררים במטבח הישראלי

גם צבעוני וגם בסטייל: הטרנדים החמים בעיצוב מקררים במטבח הישראלי

שני טרנדים עיצוביים נמצאים איתנו כאן כדי להשאר: גיוון בצבע ובילד אין. זקוקים לדוגמאות?

מאת: צילום:


 

בשנים האחרונות המטבח כבר מזמן לא חדר מוסתר בחלל הבית להכנת אוכל, אלא הלב הפועם והמשמעותי בעיצוב החלל הביתי. לצד הטרנדים המתהווים בעיצוב המטבח, הפך המקרר ממלבן לבן לרהיט עיצובי ודומיננטי המגיע בצבעים וציפויים מגוונים ומשתלב בחלל המטבח המודרני במגוון רחב של אפשרויות מעבר לתפקידו הפונקציונלי.

 

בין שלל הטרנדים לעיצוב המטבח, ניתן להבחין בשני טרנדים שלא הולכים להיעלם בזמן הקרוב. הראשון הוא טרנד ה'בילט אין' התופס כיום מקום מרכזי במטבח הישראלי. תכונה זו הגיעה לאחרונה גם אל המקררים – מקרר בעומק ארונות המטבח המתמזג עם ארונות המטבח (עומק של 61 ס"מ). אם בעבר המקררים היו יחידה נפרדת ופחות קשורה לשאר המטבח, כיום- המקררים החדשים הם חלק מתוך קיר הארונות ועיצוב המטבח, או כמקרר בעומק הארונות או במקרר אינטגרלי המחופה בדלתות זהות בעיצובן לארונות המטבח. 

 

הטרנד השני הוא התאמת פריטי מטבח כאלו לאחרים וההתאמה הוויזואלית למטבח הן מבחינת הצבעים והן מבחינת הקווים העיצוביים – לעיתים צבע המוצר חשוב יותר מהמוצר עצמו. ניתן להבחין כי שמירה על מטבח בעל קו וצבעים נקיים עדיין מאפיין את רב המטבחים המודרנים, אולם שילוב של מוצרי חשמל בצבעים מגוונים הם אילו שמביאים את הקריצה ולא רק צבעים אם כי גם ציפויים שונים ומגוונים.

 

סאוטר מציגה קולקציית מקררים חדשה בציפוי זכוכית ובמגוון צבעים. המקררים בעומק 61 ס"מ ומשתלבים בקן בילד אין עם ארונות המטבח. קו המוצרים מפואר ובעל עיצוב חדשני אשר שם דגש חזק על הטרנדים המובילים כיום בעיצוב המטבח.

 

 
 
 

קולקציית המקררים החדשה של "סאוטר" בציפוי זכוכית ובמגוון צבעים
 
קו המקררים של ליבהר. עומק 60 ס"מ ומתאימים לעיצוב בילד אין
 

מקררי "סאוטר" החדשים מגיעים בעומק 61 ס"מ ומשתלבים עם ארונות המטבח
 
 

קו מוצרים מפואר וחדשני שמתייחס לאותם טרנדים שלא נעלמים
 
 
 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה