כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  האבולוציה של דלת הכניסה לבית

האבולוציה של דלת הכניסה לבית

על השינויים שחלו בדלת הכניסה לבית בארבעים השנים האחרונות, איך הפכה הדלת הבטיחותית לאלמנט עיצובי ומה צופן לה העתיד?

מאת: טלי בן-אבי, מגזין בניין ודיור צילום: יהונתן בלום


תהליך השינוי בדלת הכניסה התחיל כבר לפני כמה עשורים, כשבתחילת הדרך מדובר היה רק בדלת בעלת ליבת פלדה ומנגנון נעילה רב בריחי במראה אחיד של ציפוי טפט חום בהיר שדימה מראה של עץ. מאז, מבלי לפגוע במנגנוני הביטחון, שודרג עיצוב הדלת וכך גם האיכות, כשהצורך הגורף בביטחון אישי גרם  לכך שעד אמצע שנות השמונים הוחלפו רוב דלתות העץ בארץ לדלתות ביטחון מסוג "פלדלת" של "רב בריח".

 

כל עשור קיבל ביטוי בדלתות הכניסה וכך, בשנות השמונים בלט בדלת השימוש באלמנטים דקורטיביים, בסוף שנות התשעים ותחילת שנות ה-2000 התאפיינו הדלתות בחזרה לפשטות ולגוונים רגועים של אפור, שחור ולבן, ובשנים האחרונות הושקה "פלדלת החדשה" ובה משולבות טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב עדכני ומודרני. הצורך בסגנון אישי הוביל את 'רב בריח' להשיק את "פלדלת MIX&MATCH" המאפשרת ללקוח שליטה מקסימאלית בעיצוב דלת הכניסה ובקביעת רמת המיגון המתאימה לו. אופן הקנייה החדשה, בשיטת 'עצב את הדלת בעצמך', נולד בהשראת עולם האופנה, ושיטה זו משלבת איכות, ביטחון וטרנדים עיצוביים. 

 

ומה בעתיד? עיקר הפיתוחים בדלתות, המותאמות למזג האוויר הקיצוני בארץ, יהיה בתחום הביטחון האישי, החל בדלת שמצפצפת בניסיון פריצה ושולחת הודעה לטלפון הנייד של בעל הבית וכלה במפתח פטנטי שחוכמתו חסויה עדיין. לשלב הבא באבולוציה הזו נצטרך להמשיך ולחכות בסבלנות.

 

ואיך נראית האבולוציה? בואו לסיבוב בתמונות:


אי שם בשנות השמונים: דלת מדגם "פסגות"
 


עמוק בניינטיז: דלת כניסה מדגם "מצדה"

 


תחילת שנות האלפיים: דלת רב בריח בעיצוב גדעון אוברזון


והיום:
 

דלת כניסה "אנדרומדה"
 

דלת כניסה "פירנצה"
 
 

דלת כניסה "נווה צדק"
 

דלת "mix & match" (עיצוב: ליז זומר, צילום: ערן תורג'מן)
 
 
דלת מדגם "למיסול"
 
 
דלת מדגם "בולוניה"
 
 
 
 
 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה