כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  החנות באה אליך הביתה

החנות באה אליך הביתה

אתר סטיילייט www.stylight.co.il שמתמחה באביזרי תאורה לבית ולגן לוקח את חווית רכישת התאורה לבית למתקדמת, נוחה ומקצועית יותר מבלי לוותר על הטאץ' האישי והמגע האנושי

מאת: טלי מור צילום: יח"צ


הזמנים משתנים במהירות. הטכנולוגיה נכנסת לכל תחום של חיינו והאינטרנט והטלפון הסלולרי מקצרים תהליכים – אנחנו קונים ברשת, נחשפים לרעיונות חדשים מהארץ ומהעולם ומתקשרים עם אנשים באופנים חדשים (מישהו דמיין פעם את פייסבוק , למשל?).
 
לאט-לאט חודרת הטכנולוגיה גם לתחום עיצוב הבית. אחת הסנוניות הראשונות של החיבור בין הטכנולוגיה לעיצוב הבית היא חברת סטיילייט  שמתמחה בפתרונות תאורה לבית ולגן. אתר שבעליו מגדירים אותו כאתר עם חזון – להפוך את חווית עיצוב הבית לנוחה ושימושית הרבה יותר מבלי לוותר על הטאץ' האנושי.
 
וחזון החברה אכן בא לידי ביטוי בנוחות השימוש באתר שלה. אם פעם כשרצית לקנות מנורה לבית היית צריך לכתת את רגליך בין חנויות שלהן התמחויות שונות  – לפי סגנון או רמות מחירים, היום הופכת חווית רכישת התאורה לבית לשונה ונוחה הרבה יותר.  באתר סטיילייט ניתן למצוא את המנורה הנחוצה לכם באמצעות חיתוכים שונים בדיוק לפי הצרכים הספציפיים שהוגדרו – בין אם מדובר במחיר, סגנון המנורה, חדר בבית ועוד ועוד.
 
כך למשל, תוכלו לבחור לראות אך ורק את המנורות והאהילים שמחירם אינו עולה על 1,000 ש"ח לדוגמה או לחילופין את כל מנורות הפורצלן הקיימות באתר. כמובן שניתן לסייר באתר גם לפי סוגי המנורות – מנורות קיר, מנורות תקרה, תאורת גן ועוד ועוד קטגוריות שרק אתר אינטרנט מושקע ועשיר יכול להציע.
 
הלקוח יכול  לרכוש את המוצר בו במקום או בטלפון באמצעות רכישה מאובטחת בכרטיס אשראי והמוצר יישלח אליו באמצעות חברת  UPS לכל מקום בארץ. משך אספקת ההזמנה משתנה בהתאם לסוג המוצר – למוצר מדף משך האספקה אינו עולה על ימי עסקים בודדים, למנורה שמיוצרת בארץ בהתאם לדרישות הלקוח מדובר על שבועים עד שלשה שבועות. שנדלירים יפיפיים מזכוכית מורנו מיוצרים באיטליה על-פי דרישה ונישלחים לארץ בתוך מספר שבועות.
 
ואיפה הטאץ' האישי, אתם בטח שואלים? "לקוחות האתר שלנו יכולים לקבל ייעוץ עיצובי חינם באמצעות מעצבי הפנים ומעצבי התאורה שלנו" מספרת ענת גורן, מעצבת פנים במקצועה ומנהלת האתר. "רבים מהלקוחות שלנו שולחים לנו קבצים של תוכניות הבית או תמונות של חדרי הבית ואנחנו עוזרים להם להתאים את המנורות הנכונות לעיצוב.
אנחנו מפנים את תשומת לבם לחידושים בתחום ועוזרים להם להוציא את המיטב מהתקציב שלהם. מבחר המוצרים העצום שלנו וקשרי העבודה שלנו עם מגוון מעצבי מנורות הוא היתרון המשמעותי שיש לנו על חנויות רגילות והוא מאפשר לנו עבודה בתקציבים שנעים מ-500 ועד 150,000 ש"ח. החוכמה היא להבין מה התקציב של הלקוח ובמסגרת התקציב להתאים ללקוח מנורה יוקרתית שתשדרג את מראה הבית, ולעטוף אותה במנורות במחירים נמוכים יותר". 
"לאחרונה התבקשנו להציע פתרון תאורה לגן אירועים" מספרת ענת. "נסעתי אל הלקוח ביחד עם אחד ממעצבי התאורה העובדים אתנו וביחד בנינו עבור הלקוח פתרון שלם לגן האירועים". לפעמים יש הפתעות. ועוד דוגמה, קצת פחות חיובית אך כזאת שמסבירה את היחתרונות של השירות "לפני כמה חודשים" מספרת ענת, "שלחנו ללקוח תוכניות לעיצוב תאורה סביב מיצג ציבורי. הלקוח לא חזר אלינו, אבל לאחר כמה שבועות ראינו את התכנון שלנו מאיר את המיצג. ההבדל היה באיכות המנורות". 
הטאץ' האישי הוא שעושה את ההבדל בין חנות אינטרנטית כמו אמזון לבין סטיילייט. היכולת לתת ללקוח שירות מלא, כולל חשמלאי שיתקין עבורו את המנורות אם צריך, גורם ללקוחות לחזור אל סטיילייט ולשלוח את החברים שלהם.
 
זה לא קשה להתאים מנורה לבית לפי תמונה באינטרנט?
"ממש לא ואפילו להפך. אנחנו מקפידים להכניס מפרט מלא לכל מנורה שכולל מידות מדוייקות – שהרי אם הלקוח גולש מהבית הוא יכול למדוד את החלל בו במקום. יחד עם כל מוצר אנחנו מציגים תמונות של מוצרים דומים באותו סגנון ואפילו אנחנו מאפשרים לכל גולש לשתף כל מנורה בפייסבוק ובטוויטר כדי לשמוע חוות דעת של חברים או בני משפחה אחרים. זו נוחות שאי אפשר להשיג בשיטוט בין חנויות". 
ומה אם הלקוח לא מרוצה מהמנורה שקנה? 
"את כל מוצרי המדף ניתן להחזיר בתוך שבועיים ולקבל החזר כספי".
 
ומי משתמש בשירות?
"יש לנו לקוחות מכל מיני סוגים – לקוחות פרטיים, חברות ואפילו מעצבי פנים ואדריכלים שעבורם אנחנו משמשים הרבה פעמים כסוג של קבלני משנה. האדריכל צריך להגדיר מה הוא צריך מבחינת תקציב  וסגנון ולספק את תרשימי הבית ואנחנו עושים עבורו את עבודת העיצוב ומציעים לו הרכב מנורות שיכול להתאים לו וללקוח. הוא חסך לעצמו ריצות וכסף ואנחנו מרוויחים עוד לקוח מרוצה. 
ומה עם ההיבט הציוני…
"יש לא מעט מעצבים ישראליים צעירים ומקוריים שעובדים איתנו ומשווקים את העיצובים שלהם באמצעות האתר. הם יודעים שאצלנו הם ייחשפו למגוון אדיר של לקוחות שהם לא היו נחשפים אליהם בדרך אחרת".
 
כשחושבים על זה, אולי כדאי שגם תחומים נוספים של עיצוב הבית יעברו לאינטרנט…

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה