כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  הטרנדים המובילים בעולם עיצוב הבית בצבע לשנת 2012

הטרנדים המובילים בעולם עיצוב הבית בצבע לשנת 2012

הטרנדים המובילים בעולם עיצוב הבית בצבע לשנת 2012 שואבים השראתם מהיסודות המרכיבים את כל מה שסביבנו והופכים למציאות קיימת בתהליך אינסופי של התהוות

מאת: מערכת אתר בניין ודיור צילום: יח"צ


 "כשהאדמה רועדת מסביבנו ונוצר מצב של חוסר וודאות, אנחנו מחפשים נקודת אחיזה יציבה ואיתנה. בעיתות משבר אנו עדים לתופעה של התכנסות פנימה, של חזרה לבסיס ליסודות, לשורשים ולמקורות וכל זאת כדי להתחיל מחדש". כך בדיוק, כפי שמעידים המומחים של טמבור, הטרנדים המובילים בעולם עיצוב הבית בצבע לשנת 2012 שואבים השראתם מכל מה שסביבנו – האוויר, המים, האש והאדמה. 
 

למידה של העבר והווה עם מבט לעתיד
תחזית הגוונים ל- 2012-13 הוכנה בשיתוף עם mix | Global Color Research ועם פאנל מומחים מחברות הצבע הטובות בעולם, העוסקים בתחזיות גוונים וטרנדים חדשים. העיסוק בחקר מגמות מנסה לזהות את כיוון המגמה בעתיד ומעניק פרשנות לאופן התפתחותה בכלים ויזואליים – צורה, צבע, חומר, וכדומה. לפיכך, בטרם נציץ אל העתיד – עלינו לבחון את העבר הקרוב וההווה. השנים האחרונות הביאו איתן תהפוכות רבות – החל מהמשבר הכלכלי העולמי של 2008, דרך שנים של אסונות טבע קשים ועד לימים אלו של תמורות חברתיות, המשנות סדרי עולם, משטרים ומדינות.

הטרנדים המובילים בעולם עיצוב הבית בצבע לשנת 2012-2013

לנשום לרווחה
כמו משב רוח צונן ביום קיץ לוהט, מגעו של האוויר על העור מחייה ומרענן, משיב את העדינות והרכות ומביא איתו קלילות, נינוחות ושלווה. גווני הטרנד פסטליים ואווריריים ומעניקים לחלל נגיעת צבע עדינה, הרכות עדינות ומשלבות ניואנסים קטנים של הבדלי גוון.


משב רוח צונן ביום קיץ לוהט

להשתלב בזרם
להתמסר למקור החיים עלי האדמות, לכוח המניע,  משובב הנפש, המאזן והמרגיע. להרוות את הגוף והנפש באיכויות של טהרה, ברכה ושפע. גווני הטרנד נעים בין תכולים עמוקים לירקרקים בהירים במנעד רחב של טונים, במשחקים של מעברים הדרגתיים. הטקסטורות משחקות בשקיפויות, בנצנוץ עדין ובחילופי גוונים.


להרוות את הגוף והנפש

לחיות את הרגע
להתחבר אל התשוקה והיצירתיות המתפרצות, להרגיש את האדרנלין הזורם בגוף, מלהיב, מרגש ומחמם את הלב. להיות ברגע הזה במלואו, באופן החי והחיוני ביותר. גווני הטרנד עזים, מתפרצים, סוחפים ודומיננטיים, ומעניקים לחלל זריקת אנרגיה. הטקסטורות מחוספסות, הגבולות מטושטשים, כאילו החיים הם יצירת אמנות אחת גדולה.


גווני הטרנד עזים, מתפרצים, סוחפים ודומיננטיים

לגעת בחומר
להרגיש את היציבות שמעניקה הקרקע מתחת לרגלינו, את החיבור אל האדמה, אל השורש ואל היסוד ממנו ניתן לצמוח ולהעפיל לגבהים חדשים. לחזור אל האדמה כאל מקום מפלט חם, עוטף ומנחם – כמו לחזור הביתה, כמו לחזור אל אמא. גווני הטרנד נעים בין גווני אדמה טבעיים ועמוקים לבין גוונים של חומרי אדמה כמו בטון ומלט. הטקסטורות מחוספסות, לא אחידות, ושואבות את השראתן מצורות שונות של אדמה.
 

כמו לחזור הביתה. לגעת בחומר.

טמבור: לכל המידע והפרטים

אהבתם את הטרנדים? ספרו לנו בתגובות!

object(WP_Post)#18289 (24) { ["ID"]=> int(296522) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:27" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:27" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(8) "234color" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(10) "234color-2" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:27" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:27" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(296521) ["guid"]=> string(60) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/234color.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18290 (24) { ["ID"]=> int(296523) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:27" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:27" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(6) "color1" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(6) "color1" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:27" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:27" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(296521) ["guid"]=> string(58) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/color1.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18291 (24) { ["ID"]=> int(342266) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:27" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:27" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(39) "טרנדים_2012_להשתלב_בזרם" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(103) "%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%9d_2012_%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%aa%d7%9c%d7%91_%d7%91%d7%96%d7%a8%d7%9d" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:27" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:27" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(296521) ["guid"]=> string(91) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/07/טרנדים_2012_להשתלב_בזרם.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18292 (24) { ["ID"]=> int(342267) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:29" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:29" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(42) "טרנדים_2012_לחיות_את_הרגע" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(110) "%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%9d_2012_%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%95%d7%aa_%d7%90%d7%aa_%d7%94%d7%a8%d7%92%d7%a2" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:29" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:29" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(296521) ["guid"]=> string(94) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/07/טרנדים_2012_לחיות_את_הרגע.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18293 (24) { ["ID"]=> int(342268) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:32" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:32" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(41) "טרנדים_2012_לנשום_לרווחה" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(109) "%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%9d_2012_%d7%9c%d7%a0%d7%a9%d7%95%d7%9d_%d7%9c%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%97%d7%94" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:32" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-07-05 12:25:32" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(296521) ["guid"]=> string(93) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/07/טרנדים_2012_לנשום_לרווחה.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה