כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  הכירו את האדריכל ישראל כפיר

הכירו את האדריכל ישראל כפיר

מהו החלק החשוב בבית, מאיפה שואב האדריכל את ההשראה שלו ועוד. האדריכל ישראל כפיר עונה לשאלון שלנו ומציג עבודות נבחרות

מאת: תוכן שיווקי צילום:


אדריכל: ישראל כפיר – STUDIO KENCHIKU

גיל: 46

ניסיון בתחום: 17 שנים

התמחות ראשית: וילות יוקרה

 

מה הקו המנחה שלך?

"הקו המנחה בפרויקטים בביצועי, הוא הקשר החזק בין תכנון החוץ ופנים הבית, המחויבות הטוטאלית להצלחת הפרויקט, והירידה לפרטים".

 

מה היתרון בעבודה עם חברה כמו דקור?

"השפה של דקור משולבת בפרויקטים בביצועי. היתרונות הם הקשר הבין אישי המצוין עם מעצבי דקור, הרצון של דקור לחדש, הפתיחות לרעיונות חדשים ויציאה מהמסגרת הקבועה, ורמת ביצוע גבוהה".

 

מהו החלק החשוב בבית?

"מבחינת עיצוב פנים הבית, החלק החשוב ביותר לטעמי הוא המטבח שנמצא לרוב בבסיס החלק הציבורי, ומשמש מוקד שמשפיע על שאר החללים שקרובים אליו". 

 

מאיפה אתה שואב את ההשראה שלך?

"מקורות ההשראה העיקריים והמשמעותיים ביותר טבועים בתוכי ונטמעו משני המקומות המשמעותיים בחיי ששם העברתי את רוב חיי המקצועיים: איטליה ויפן".

 

באילו מוצרים חדישים של דקור השתמשת בפרויקטים שלך?

"לאחרונה השתמשתי בזכוכית מחסומת בדלתות של ארונות מטבח, בדלת כניסה לשרותי אורחים והתוצאה שיצאה היא מאוד מקורית ושונה. בבית אחר שעיצבתי בהרצליה, עבדתי רבות על דלת ציר חדשנית, ברוחב 2 מטר,  שאמורה להיפתח בצורה חשמלית ללא מגע ולהתחבר לחשמל החכם בבית. שיתוף הפעולה עם מנהל תחום הדלתות בדקור, עופר אוחיון, והניסיונות החוזרים והעיקשים למצוא פתרונות פורצי דרך, הם הסיבה לעבודה רבת השנים עם דקור ולאמון שאני נותן בחברה".

 
להלן כמה מהעבודות הבולטות של ישראל כפיר:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עוד על דקור>>

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה