כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  הכירו: טכנולוגיה חדשה ופורצת דרך במטבח

הכירו: טכנולוגיה חדשה ופורצת דרך במטבח

לא נשרט, דוחה אבק ולא משאיר טביעות אצבעות – החידוש האחרון בתחום ציפוי חזיתות המטבח כבר כאן. נאנוטכנולוגיה בשירות המטבח

מאת: צילום:


מטבחי רגבה מציגים לראשונה ובבלעדיות את דגם נאנו לייזר, שילוב של טכנולוגיות פורצות דרך, שהוצגו לאחרונה באירופה. חומר ציפוי חזיתות המטבח, הינו פרי פיתוח מהפכני של חברת ARPA האיטלקית ועושה שימוש בנאנוטכנולוגיה.

 

 

השימוש בנאנוטכנולוגיה מייצר פני שטח בעלי תכונות ייחודיות והתוצאה המתקבלת היא של חזית עם פני שטח חלקים וקטיפתיים הדומים לצבע או יציקה עם עמידות וחוזק מדהימים. החומר הוצג לראשונה בתערוכת אינטרצום בקלן שבגרמניה במאי השנה והשיווק הינו בלעדי בחברת רגבה.

 

יתרונות החומר:
  • עמידות גבוהה במיוחד לשריטות ופגיעות.
  • עמידות לחומרי ניקוי חזקים, היגייני באופן יוצא דופן וקל לניקוי.
  • אינו דוהה ואינו משנה גוון בחשיפה ממושכת לשמש.
  • דוחה אבק וסימני טביעות אצבע ועמיד לחשמל סטטי.
  • גימור נעים למגע "מט משי" שלא קיים בחומרים אחרים מסוגו.

דגם נאנו לייזר עושה גם שימוש בטכנולוגיית הלייזר המהפכנית ומדגים שיטת חיבור של ריתוך לייזר שלא נראתה כמוה, בין הקנט לדלת. הטכנולוגיה מושגת בעזרת מכונת לייזר המתקדמת מסוגה בעולם, שהוכנסה לפעולה במפעל מטבחי רגבה. את הייחוד בחיבור הריתוך בלייזר, ניתן לזהות בקלות, מכיוון שלא ניתן לראות אותו.

 
 
 
תכונות:
  • מראה נקי ללא חיבור נראה לעין, שלמות עיצובית ואסטטית.
  • עמידות גבוהה יותר לדלת בפני חום ולחות.
  • קל לניקוי ותחזוקה לאורך זמן.
  • התאמה מושלמת בין חזית הדלת לקנט.

גווני דגם הנאנו לייזר הינם גוונים שקטים אך בעלי עוצמה: לבן שנהב, לבן אלסקה, בז' לוקסור, אבץ אפור.

במטבחי רגבה דוגלים בשימוש בחומרים חכמים, התואמים את הצרכים הפונקציונאליים והסטנדרטים האסתטיים הגבוהים של חברה מודרנית. התכונות הייחודיות של החומר והעמידות שלו יחד עם היותו קל לתחזוקה והיגייני במיוחד, הופכים אותו לחומר מושלם למטבח.

 

 

 

 

 

עוד על הטכנולוגיה ועל מטבחי רגבה>>

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה