כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  המוצרים שיעשו לכם לבן במטבח

המוצרים שיעשו לכם לבן במטבח

הצבע הלבן תמיד סימל רומנטיקה ואלגנטיות ולא סתם הוא ממשיך להיות הצבע השולט בבית הישראלי, ובטח שבמטבח

מאת: צילום:


הצבע הלבן תמיד היה כאן וסימל טוהר, תמימות, רומנטיקה ואלגנטיות, ועל כן בתי עיצוב רבים מסרבים לנטוש אותו ומציגים קולקציות רבות לעיצוב חללי הבית השונים על טהרת הצבע הלבן. לאחרונה, אחד החללים אשר "מנצלים" את יתרונותיו העיצוביים ועושים בו שימוש רב – הוא המטבח. אז מה כוחו של הלבן בחלל? ידוע כי הגוונים הבהירים, ובמיוחד הצבע הלבן, מעניקים תחושה מרעננת וקרירה במיוחד בחום הישראלי, ואף מבחינה עיצובית – מגדילים את החלל. סביבה המאופיינת בגווני לבן קרירים תעניק לכל חלל מראה אלגנטי ויוקרתי. למרות החשש משילוב הצבע הלבן בבית, יתרונו העיקרי טמון בהיותו צבע ניטראלי והרמוני. מצד שני, שימוש יתר בצבע יקנה אווירה סטרילית ולא טבעית, לפיכך מומלץ לשלב אותו עם צבעים חמים  ש"ישברו" את הסטריליות הדומיננטית שבו, וייהנו מניגוד שיבליט את האיכויות שלהם.

 
לא רק כצבע על הקיר, גוון שולחן הקפה בסלון או בריהוט החוץ, לאחרונה הצבע הלבן חודר גם לחלל המטבח וצובע מחדש את הכיריים, התנורים ואף את קולטי האדים. אחד המותגים שמובילים את מגמת הצבע הלבן במטבח הוא TEKA, שמציג קולקציית מוצרי חשמל למטבח על טהרת הצבע הלבן. לדברי אסי ארביב מבעלי קלינטון סחר יבואנית TEKA: "התפיסה המקובלת שרווחה בעשור האחרון היא שלצבע הלבן אין מקום במטבח בכל הקשור למוצרי החשמל, בגלל בשל העיסוק המרובה באוכל שעלול ללכלך. למרות זאת, בשנים האחרונות הצבע הלבן חדר למטבח בגאון, לתנורים, קולטי האדים ומכונות הקפה. ניכר שהצרכן הישראלי הסיר את חשש הלבן, בעיקר משום שקיימים גוונים מרובים של לבן, כמו בז', פנינה ושמנת, שמאפשרים לשמור על המראה הקלאסי והרענן, מבלי לחשוש מלכלוך".
 
  
 
כיריים
בשנתיים האחרונות, עם דריסת הרגל של כיריים האינדוקציה במטבח הישראלי, נולד הצורך לשינוי עיצובי ולשבירת מוסכמות – מה שהוליד את סדרת האינדוקציה הלבנה, שמוצגת בשלל צורות – אליפסה, חצי ירח, מלבן, וריבוע. עד כה, כיריים אינדוקציה הוצעו רק בצבע שחור, אך כעת ניתן להשלים את הלוק של המטבח הלבן והמעוצב. הכיריים החדשים מתהדרים בעיצוב אלגנטי ומשטח בצבע לבן, הפותח אפשרויות עיצוב ושילוב שלא היו קיימות עד כה. הם מצוידים בפונקציות הבטיחותיות הידועות, לצד פיצ'רים חדישים כמו: הפעלה מלאה במגע -טאצ', חיישן אקוסטי וניתוק ביטחון, בקרת רתיחה אוטומטית למניעת גלישת נוזלים, תכנות דיגיטלי לבישול לכל טבעת בנפרד, חיישן זיהוי סיר/מחבת, פעולת STOP AND GO להקפאת פעולת הכיריים, טיימר הפעלה וכיבוי עם התראה קולית ועיצוב המאפשר התקנה שטוחה בשיש.
 
 
 
 
תנורים וקולטי אדים
על אף שהשימוש בצבע הלבן לרוב מעניק תחושת קרירות בחלל, בסדרת COUNTRY STYLE שמציגה TEKA מוצעים תנורים וקולטי אדים המתהדרים בצבע הטוהר ומעוצבים בסגנון חם וכפרי, שבכוחם ליצור אווירה אינטימית וחמימה האופיינית לכפר. שמירה על האיזון הנכון שבין פונקציונאליות לבין סגנון כפרי אסתטי, יוצרה סדרה עם אישיות משל עצמה כך שהמטבח כולו יכול להיות מצויד בטכנולוגיה האחרונה ובמראה של מטבחים מודרניים, לצד האווירה הנינוחה שיוצר הסגנון הכפרי. תנורי הבילט-אין בסדרה מוצעים בגוונים לבנים ומאופיינים בזכוכית אובאלית שקופה שניתן לראות דרכה את המזון, ידית זהובה עגולה בהתאמה ולוח שעון עגול, אשר יחדיו יוצרים מראה הרמוני בטעם של פעם. גם קולטי האדים מוצעים בגוונים לבנים ובעיצוב כפרי המשלים את המראה הכולל במטבח לצד התנור, ובקונספט אי בצורת מניפה ישרה או מעוגלת עם ארובה.
 
גם מותג מוצרי החשמל האיטלקי TECNOGAS, שנחת לא מכבר בארץ הקודש, מציע קולקציית תנורים וקולטי אדים המתהדרים בצבע הטוהר, על גווניו השונים. בגזרת התנורים, אשר עיצובם נשען על קוויו העיקריים של המותג, שלושה דגמים בולטים בגוונים לבנים ובגדלים שונים הנעים בין תנורי 60 ס"מ לאחרים בגודל 120 ס"מ: דגם ה-NEXT שמתכתב בעיצוביו עם תעשיית ההנדסה והטכנולוגיה ובולט בקווים נקיים ופשוטים, דגם ה-PRO שעיצובו שאב השראתו מהמטבחים האיטלקיים המסורתיים ודגם ה-DECO שמשלב אלמנטים עיצוביים בצבעי זהב ונחושת, כמו כפתורי ההפעלה והידיות בסגנון ארט דקו.
 
גם בתחום קולטי האדים, המותג האיטלקי מציג מגוון פריטים לבנים המהווים מוקד עניין בחלל המטבח, ואלו עוצבו תוך מחשבה על יצירת קולקציה רחבה שתתאים לכל חלל שהוא. כך, דגמי ה-PRO וה-  NEXT, המתכתבים בעיצוביהם עם המטבחים המקצועיים במסעדות המובילות ותעשיית ההנדסה והטכנולוגיה, בולטים בקווים נקיים ופשוטים, ולאלו התרים אחרי צבעוניות ואווירה חמה, מציע המותג את DECO- קולטי אדים שעוצבו תוך שילוב צורות גיאומטריות וקווים דקורטיביים בצבעי זהב ונחושת בסגנון נאו-רטרו.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה