כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  וידאו: כל כך פשוט שבא לרקוד – בלורן

וידאו: כל כך פשוט שבא לרקוד – בלורן

מנגנון הפתיחה "סרוו-דרייב" מייעל את פתיחת המגירות והארונות במטבח ומאפשר פתיחה שלהם בלחיצה אחת. אז למה לעבוד אם אפשר לרקוד?

מאת: צילום:


חברת בלורן מתמחה בפירזול איכותי למטבח ולאמבטיה ומציגה את מנגנון הפתיחה החדשני "סרוו דרייב" (Servo Drive). מנגנון הפתיחה החדשני מאפשר פתיחה של ארונות ומגירות בלחיצה קלה עליהם. המנגנון החדש מאפשר פתיחה של הארונות והמגירות גם כשהידיים מלוכלכות משומן או בשאריות מזון או עמוסות בכלים או חומרי גלם והופכת את תהליך הסגירה והפתיחה של ארונות ומגירות המטבח לקלים במיוחד. בסופו של דבר, פשוט לא חייבים להשתמש בידיים כדי לפתוח את ארונות המטבח וניתן להשתמש ברגליים, בברכיים ואפילו בישבן כדי לעשות זאת. 

יתרונות נוספים של מנגנון הפתיחה הם האפשרות לעצב מטבח ללא ידיות כשהמערכת יכולה להיפתח או להיעצר לפי הגדרה מראש שנוחה למשתמשים במטבח. אז מה הפלא שהדרך הכי טובה להציג את המנגנון החדש היא "ריקוד הסרוו-דרייב".

צפו בסרטון:

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה