כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  זכוכית אטומה זכוכית שקופה

זכוכית אטומה זכוכית שקופה

בעבר היו לזכוכית ייעודים מוגדרים בעיצוב הבית: חלונות, מראות ומשטח לשולחן. היום אפשר למצוא אותה בכל תחום בבית – פנים וחוץ. בפרוייקט המאה יש לזכוכית נוכחות רחבה בעיקר בסלון וביחידת ההורים – א.א. מראות

מאת: צילום:


בשנים האחרונות כבשה לה הזכוכית מקום נכבד מאד בעיצוב הבית מבפנים ומבחוץ: מדרגות ומעקות, ריצוף, חיפוי קירות, קירות מסך ומחיצות, שולחנות, כסאות, מדפים ודלתות. למעשה, בכל תחום בבית יכולה הזכוכית לשמש כחומר גלם. השקיפות, הברק והחוזק שלה מאפשרים למעצבים יישומים רבים, המשלבים זכוכית.את מקומו של הזגג, שחתך את לוחות הזכוכית המוגבלים בגודלם, תופסות היום מכונות תעשייתיות גדולות, ולוחות הזכוכית הענקיים מגיעים בסוגי עובי שונים לפי יעודם.

את הזכוכית אפשר היום למצוא בכל חדרי הבית: כדלתות שקופות או אטומות במטבח באמבטיה ובארונות בגדים, כחיפוי לקירות ולדלתות, בדלתות כניסה ובדלתות פנים, מדרגות ומעקות, תקרות סקיילייט ומחיצות

פעולות החיתוך הממוחשבות מתבצעות ללא מגע יד. מנוף ענק מסיע את לוח הזכוכית במאונך אל שולחן החיתוך, הזכוכית מופלת על גבי משטח מרופד, וזרוע, שמקבלת פקודות מהמחשב, מבצעת את פעולות החיתוך תוך מספר דקות ובדיוק מירבי, לפי תוכניות שהוזנו אל המחשב.

את הזכוכית אפשר היום למצוא בכל חדרי הבית: כדלתות שקופות או אטומות במטבח באמבטיה ובארונות בגדים, כחיפוי לקירות ולדלתות, בדלתות כניסה ובדלתות פנים, מדרגות ומעקות, תקרות סקיילייט ומחיצות. גם בין רהיטי הבית לא נפקד מקום הזכוכית. ספריות מדפים, שולחנות ואפילו כסאות עשויים זכוכית שקופה, צבועה או צרובה.

עיבודים בזכוכית
 * ליטוש –
כדי להשיג שקיפות מירבית ללא עיוותים גליים עוברות הזכוכיות ליטוש. דגש מיוחד מושם בקו החיתוך הישר או בזוויות חיתוך אלכסוניות – דוגמא מקובלת בריהוט עתיק, במראות ובסגנון מסוים של חלונות ודלתות.

 * טריפלקס – במקרים רבים הבחירה בזכוכית מצריכה תוספת בטיחותית, במיוחד כאשר הזכוכית מיועדת, לקירות, למחיצות, למדרגות למעקות, לחיפוי קירות ולמעליות. לשם כך מדביקים שני לוחות זכוכית, וביניהם שכבת לימינציה. כך מתקבלת זכוכית הטריפלקס, שגם אם, מכל סיבה שהיא, היא מקבלת מכה חזקה, היא נסדקת, אך לא נשברת לרסיסים. את שכבת הלימניציה בין שתי שכבות הזכוכית אפשר לנצל להוספת ציבעוניות או לשילוב חומרים אחרים, כגון, רשתות נירוסטה מסוגננות, רשת זבובים, בדים שקופים או חצי שקופים, פילם  צבעוני, מצויר או מודפס ועוד.

 * הדבקה – לשם יצירת רהיטים ופרטי עיצוב שונים, ניתן להדביק לוחות זכוכית זה לזה מבלי לאבד משקיפות החומר.

 * צריבה אומנותית – צריבה שטוחה, שאוטמת חלקים מהזכוכית באופן שיוצר דוגמה, בדרך כלל, דוגמת שבלונה החוזרת על עצמה. צריבת עומק, שיוצרת מראה תלת מימדי של דוגמאות וציורים, כאשר במקומות הצרובים אפשר להוסיף פיגמנטים וצבעים.

 * נטולת עופרת – זכוכית רגילה מכילה עופרת, שמקנה לזכוכית את הגוון הירוק. זכוכית נטולת עופרת היא שקופה לגמרי, ואינה משנה את גוון הצבעים, הנשקפים דרכה.

 * קליר שילד – ציפוי מיוחד, המיועד לזכוכיות, הממוקמות במקומות עתירי מים, טפטוף או התזה, כמו, חדרי אמבטיה, מעקה סביב בריכה, סקיילייט, וכדומה. הציפוי מגן על הזכוכית מסימני אבק ואבנית, הנמצאים במים.

"המראה המרחפת" היא היום המילה האחרונה והפופולארית בתחום המראות. מדובר במראה, שמעוצבת בקו נקי וחלק ללא עיטורים ומסגרות. היא מודבקת על גבי בסיס עץ, הקטן משטחה, ויוצר מרחק בינה ובין הקיר, דבר המקנה לה מראה מרחף

 * פלסמה – מוצר זכוכית יקר מאוד, המורכב משתי שכבות זכוכית, וביניהן שכבת פילם המחוברת לחשמל. בעת הפעלת החשמל הופכת הזכוכית תוך שניות ספורות משקופה לאטומה. מוצר זה מתאים לחדרי אמבטיה פתוחים, חדרי ישיבות, מחיצות וכדומה. יצור הפלסמה על ידי א.א.מראות. הוזיל את העלויות ב- %50 לעומת היבוא מחו"ל.

 * מראות – "המראה המרחפת" היא היום המילה האחרונה והפופולארית בתחום המראות. מדובר במראה, שמעוצבת בקו נקי וחלק ללא עיטורים ומסגרות. היא מודבקת על גבי בסיס עץ, הקטן משטחה, ויוצר מרחק בינה ובין הקיר, דבר המקנה לה מראה מרחף.

 * מחוסמת – כלומר, זכוכית מחוזקת. חיזוק הזכוכית מושג  על ידי חימום מהיר של הזכוכית ב- 900 מעלות למשך ארבע וחצי דקות, והוצאתה במהירות לקור. פעולות החימום והקירור מחזקות את הזכוכית, והופכים אותה עמידה יותר בפני מכות.

פרויקט המאה בחר בחברת א.א. מראות לתחום הזכוכית והמראות, בגלל המקצועיות ומגוון אפשרויות היישום של סוגי זכוכית ויישומיה, שמציעה החברה.

object(WP_Post)#18284 (24) { ["ID"]=> int(458957) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:03" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:03" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(20) "c00516b5c667_big_224" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(22) "c00516b5c667_big_224-2" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:03" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:03" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(458956) ["guid"]=> string(72) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/09/c00516b5c667_big_224.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18285 (24) { ["ID"]=> int(458958) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:03" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:03" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(16) "c00516b5c667_big" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(18) "c00516b5c667_big-5" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:03" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:03" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(458956) ["guid"]=> string(68) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/09/c00516b5c667_big.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה