כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור

תוכן שיווקי  //  חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות

להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

מאת: מערכת אתר בניין ודיור צילום:


רובנו מכירים ומשתמשים במוצרי הבית השונים. התערוכה, "אין כמו בבית", במוזיאון ישראל בירושלים, מציגה יצירות של 120 אומנים שהחליטו להוציא את המוצרים ממקומם הטבעי ולתת להם פרשנות חדשה בחלל הבית. המוזאון הפך למבנה מגורים, כדי לאפשר את התחושה בה אנו מסתובבים בן חדרים ובחנים מה הופך את המקום לבית ומה תפקידו בחיינו.
 
 
בתערוכה ניתן לראות את פומפיית הענק המשמשת כחומת הפרדה גדולה במטבח החוצצת בן המגדרים הקבועים, שולחן ענקי שמעוות את תפיסת המרחב ומזכיר את משחקי המחבואים מהילדות. סלון שעוצב בהשראת דאלי והצצה אל המזרקה שהוצבה בשירותים.
 
 
 
 
התערוכה מוצגת במוזיאון ישראל בירושלים החל מ-25 לפברואר ועד 31 ליולי, 2017.

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה