כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  טאץ' מאיר: טכנולוגיית LED בשירות המטבח

טאץ' מאיר: טכנולוגיית LED בשירות המטבח

קולטי אדים עם נורות לד, מקררים ומשטחי מטבח מוארים ועוד – תאורת הלד החסכונית מעצבת את המטבח שלכם

מאת: מערכת אתר בניין ודיור צילום:


אם בעבר היא שימשה נאמנה חללים מסחריים ומבנים תעשייתיים, הרי שבשנה האחרונה טכנולוגיית ה-LED חדרה אל תחום עיצוב הבית והפכה את הפריטים השונים לאלמנטים מוארים, צבעוניים ומעניינים יותר. הטכנולוגיה חוגגת 50 שנים להיווצרה ולפני כניסתה לחלל הביתי, שימושה העיקרי, עד לפני מספר שנים, היה בתעשיות המדע, הרכב והאלקטרוניקה. מעבר להבנת יתרונותיה הפונקציונאליים, מעצבי המותגים השכילו לנצל את פוטנציאל היתרונות העיצוביים הגלומים בטכנולוגיה בשל גודלה המזערי ויכולתה להחליף צבעים, זאת על-ידי שילובה בפריטים יומיומיים פרקטיים והפיכתם למעניינים יותר ובעלי אופי.

 

אז, מהי טכנולוגיית ה-LED?

אסי ארביב, מבעלי קלינטון סחר יבואנית מותג מוצרי החשמל TEKA, מסביר כי "טכנולוגיית ה-LED (Light Emitting Diodes) מבוססת על העברת זרם חשמלי דרך דיודה מוליכה למחצה אשר פולטת אור. בהשוואה לנורות הלהט המוכרות, נורות לד מפיקות פי שניים יותר אור מנורת 60 ואט רגילה, עם תוחלת חיים של למעלה מ-50 אלף שעות פעולה, כל זאת בעשירית מהאנרגיה שהיא צורכת. בנוסף, בניגוד לנורות הלהט הצורכות 90% אנרגיה לחום ובעשרה הנותרים רק לתאורה, 90% מצריכת האנרגיה של נורות ה-LED מנוצלים לתאורה, הן אינן מתחממות ואף חסכוניות פי 8 מנורת להט".

 

 

החשיבה הנפוצה והמוטעית היא שיתרונות טכנולוגיית ה-LED הינם פונקציונאליים בלבד ומוצאים את ביטויים בחיסכון באנרגיה ובצריכת חשמל, באורך חיים של 50 אלף שעות, באפקטיביות וללא התחממות. אך לטכנולוגיה יתרונות עיצוביים לא פחות חשובים מאלו הפונקציונאליים; משום שמדובר בנורות בעלות גוף דק היוצא דופן מבחינת גודלו המזערי, ניתן לשלבן במגוון פריטים עיצוביים.

 

משום שאחד מיתרונות הטכנולוגיה הינו עמידות בפני חום/קור, הדבר הטבעי למעצבים המומחים בפריטים המותאמים לטבח יהיה טבעי לשלב אותה בעיצוביהם השונים. "עקב היכולת לשנות בלחיצה אחת את צבעיהן, נורות הלד בחלל המטבח מסייעות לשינוי האווירה, בהתאם לרצונות השונים של כל אחד ואחת. בנוסף, תאורת הלד שמשתלבת לאחרונה ביותר ויותר קולקציות של מוצרי חשמל במטבח, נותנת במה ומושכת את תשומת הלב לפריטי עיצוב אחרים בחלל כגון תמונות, חיפויי קירות, כלי מטבח מיוחדים, חפצים אומנותיים ועוד", מוסיף ארביב.

 

כך, למשל, פיתח המותג סדרת קולטי אדים המשלבים בתוכם את נורות הלד ובכך מוסיפים טאצ' עיצובי ל"מפלצת המתכתית" במטבח והופכים אותה לדקורטיבית ומעניינת. בסדרה, קולטי אדים בעיצוב גיאומטרי ומינימליסטי המתהדרים בזכוכית שחורה ומקבלים את

 

ה"טוויסט" החדשני בדמות מסגרת תאורת LED צבעוניות המתחלפת במגוון צבעים, אותה ניתן לשנות על-ידי לחיצה על גבי פאנל הטאצ' הדיגיטאלי.

 

ולא רק קולטי האדים מבית TEKA זוכים להתקשט בצבעוניות שמספקות נורות הלד, אלא גם משטחי המטבח של המותג זוכים להיות חלק מן המטבח הצבעוני.

משטח המטבח לא חייב להיות מורכב משיש משעמם או מאלומיניום בצבע מתכתי, הוא יכול להיות ברגע אחד לבן, ברגע אחר צהוב, אדום, כחול או סגול, לפי בחירה. בלחיצה קלה אחת על השלט הרחוק ניתן לשנות את צבעו של משטח הזכוכית השוברת את קרני אור, זאת בשל ספק הכוח הפנימי שלו שמפיץ תאורה צבעונית אל עבר משטח הזכוכית, זה מאיר בצבע את כל פני השטח ויוצר משחקי תאורה המשתקפים בכיור.

 

בזכות אורך החיים, העמידות בטמפרטורות נמוכות ועוצמת התאורה, בשנים האחרונות נעשה שימוש בתאורת LED גם בתחום המקררים, אלמנט הבולט הן בפן החיצוני והן בפנימי. כך, TEKA השיקה לא מכבר סדרה חדשה של מקררים המשלבים בחזיתם פסי LED דקורטיביים במבנה מלבני כמסגרת התוחמת את הידיות, מה שמעניק למקרר מראה הייטקיסטי וייחודי בחלל המטבח. בנוסף, בסדרת EXCLUSIVE היוקרה החדשה של המותג, נעשה שימוש פרקטי ופונקציונאלי בתאורת גם כן בתאורת הלד, אשר שולבה כחלק אינטגראלי ממדפי הזכוכית הפנימיים, ואלו מעניקים תאורה פנימית שמבליטה את הפריטים השונים ומאפשרת נוחות שימוש.

 

עוד על המוצרים של TEKA>>

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה