כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  טיפוח חומרים

טיפוח חומרים

טרנד מאופיין בסחיפה גורפת לתקופה מסוימת, שבה כל העוסקים בעיצוב בארץ ובעולם משתתפים בחגיגה. למרות זאת, יש דרך לבלוט בייחודיות ובמקוריות מעל כולם – "פאזה"

מאת: צילום:


עולם העיצוב בארץ ובעולם מתבסס בעיקר  על חומרים. מידי פעם מגיע אחד החומרים אל ראש המצעד, ומסמן את הטרנד המוביל. החומרים נחלקים לשתי קבוצות עיקריות: חומרים טבעיים קלאסיים: אבן, עץ, ברזל, זכוכית וחומרים מתועשים, חלקם, פיתוח של חומרים טבעיים, וחלקם חומרים תעשייתיים לחלוטין, כמו סוגים שונים של פלסטיק ואחרים. שלא כבעבר, מגיעות מגמות העיצוב העולמיות לישראל מייד עם הופעתן. קרה גם, שישראל הכתיבה מגמת טרנד עולמי (אבן ירושלמית).

שיטות ההדפסה הייחודיות לחברת "פאזה" מאפשרות לה להתאים בצורה מוחלטת את החומרים לחללים המיועדים להם

התפשטות המגמות העכשוויות בעולם נמשכת חודשים וגם שנים. בישראל, בגלל ממדי השוק הקטנים והצימאון להתחדשות, מתקצר משך הקביעות של טרנד מסוים, אחרי שהציף את השוק המקומי ומוצה מקצה לקצה. עובדה זו ניתבה את חברת "פאזה" לפיתוח, שיכול להעניק לכל אדריכל, מעצב ויצרן את התשובה הייחודית, העדכנית והמהירה, שתתאים לצרכים ספציפיים ולקצב התחדשות. בחברת "פאזה" משאירים את החומר על תכונותיו כפי שהוא. יתרה מכך, באמצעות טכנולוגיה מתוחכמת ושיטות שונות של הדפסה, יש באפשרות החברה לשדרג את החומר, ואף לחזק במראה את תכונותיו הטבעיות. שיטות ההדפסה הייחודיות לחברת "פאזה" מאפשרות לה להתאים בצורה מוחלטת את החומרים לחללים המיועדים להם, לדוגמא: זכוכית, המיועדת להיקבע בארונות המטבח, או כמחיצה באמבטיה, תיראה שונה לחלוטין מזכוכית, המיועדת לדלת במשרד, או כחיפוי קיר בלובי של מלון מפואר. ההבדלים מתחילים מסוג הזכוכית,הריבוד (שכבות) שלה, המרקם, ובין כל אלה היכן, איך ואיזו הדפסה תתבצע ליצירת תחושה של עומק, שקיפות, הצללה או אטימות משתנה על פי דרישה.

פורניר: חומר עדין, שקט, רציני, סולידי ואלגנטי יכול להשתדרג, באמצעות המניפולציות של חברת "פאזה", ולהפוך לרהיט, קיר, או מטבח, שיש בו אמירה ייחודית. ה"טיפול" של פאזה מוסיף לחומר שיק וסקסאפיל, מבלי לגרוע מאיכותו, והופך אותו ממשהו שמרני וסטנדרטי לשכיית חמדה.

MDF : חומר די משעמם, שתכונתו העיקרית והנוחה למעצבים היא היכולת לצבוע אותו, תוך בטחון שהתוצאה תיראה תמיד חלקה ואחידה. ב"פאזה" מביאים את שלב הגימור לרמה, שמסוגלת להפוך כל פריט או רהיט, העשוי מ-MDF לאותה גברת, אך הרבה יותר מהודרת ועוטה תכשיטים.

עץ גושני: רצפה, גרם מדרגות, דלת כניסה או שולחן אבירים לעשרות מסובים יכולים להיראות אחרת לחלוטין בעקבות טיפול מסור של "פאזה", שכולל הדפסה שקופה, המחזקת ומדגישה את יופיו של העץ, ומוסיפה לו אלמנט אמנותי, שהופך את המוצר ליחיד ומיוחד.

סוגי מתכת ובטון: שני חומרים, המאפיינים את הסגנון המודרני – מינימליסטי, יכולים להמשיך לשמש אדריכלים בעיצוב חללים בסגנון זה, עם תוספת מעודנת של הדפסה, שתרכך את המראה הקר והמרוחק שהם מעניקים.

PVC: לא עוד משטח מרוצף, שנדמה שהוא שם, כי נגמר התקציב, ואז בוחרים חומר זול, שהוא גם עמיד. את ה -PVC  אפשר לפגוש במבנים ציבוריים, בתי ספר, גני ילדים, אולמות ספורט, חנויות, מתנ"סים ועוד. אותה רצפה משעממת יכולה להפוך לאטרקטיבית באמצעות הדפסה איכותית, שתתאים בדיוק לסביבה ולחלל בו היא ממוקמת, תוסיף לאופי המקום, ותשמש גם כמקדם מכירות ופרסום.

הגורם העיקרי בשדרוג חומרים על ידי הדפסות נעוץ בעיצוב, אולם ב"פאזה" מהווה האיכות ערך עליון, שבלעדיו כל עיצוב מאבד מערכו. לפיכך, פותחה ב"פאזה" טכנולוגיה מתקדמת, המקנה להדפסות צבעוניות יציבה ועמידות לאורך שנים. צוות "פאזה" כולל מעצבים, גרפיקאים וטכנאים, שתחת ידיהם המקצועיות הופכים החומרים למוצרים, המותאמים באופן אישי לצרכיו של הלקוח ולצרכי האדריכלים, המבקשים להגיע למוצרים בלעדיים ורלוונטיים לפרויקט מסוים.

כיוון שפטור בלא כלום אי אפשר, נמצאת "פאזה" בקשר מתמיד עם מרכזי חומרים ויצרנים בעולם, ומידי פעם מייבאת לארץ בשורת חומר חדשה. החומרים שנבחרים על ידי החברה, נבדקים בצורה קפדנית, ומותאמים לצורכי לקוחות החברה.

לעיתים קורה, שחומר חדש, המיובא לארץ, משודרג או מותאם לדרישות המתבקשות, וקשת יישומיו גדלה ומתרחבת (לדוגמא: אלומיניום מוקצף). ובעוד כתבה זו נכתבת, ייתכן מאד, שחומר חדש מפלס דרכו אל השוק הישראלי ויהיה "מכת" הטרנד החדשה.

object(WP_Post)#18284 (24) { ["ID"]=> int(458936) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:02" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:02" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(16) "c0095fed9b93_big" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(18) "c0095fed9b93_big-3" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:02" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:02" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(458935) ["guid"]=> string(68) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/09/c0095fed9b93_big.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18285 (24) { ["ID"]=> int(458937) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:02" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:02" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(16) "c0095fed9b93_big" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(18) "c0095fed9b93_big-4" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:02" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-09-08 15:39:02" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(458935) ["guid"]=> string(68) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/09/c0095fed9b93_big.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה