כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  יש מספיק Mody לכולם

יש מספיק Mody לכולם

"אומנות השילובים" הוא שמו של הקונספט החדש של רשת Mody שמאפשר לכל אחד ליהנות מהמוצרים המעוצבים של הרשת

מאת: טלי מור צילום: יח"צ


המצב הכלכלי העולמי, יצר מציאות צרכנית חדשה שהפכה את כללי המשחק של עולם העיצוב לאחרים – נגישים ומרגשים יותר. בתי האופנה הגדולים והמובילים כבר "תפרו" לרוח החדשה שם, "מאסטיג"" (שילוב של mass ו-prestige), והובילו תפישה חדשנית בה הם מנגישים את עיצוביהם להמונים. בית האופנה H&M, לדוגמה, משיק מדי תקופה קולקציות חדשות שנוצרו בזכות שיתופי פעולה עם גדולי המעצבים, רק לאחרונה לאחר שכבר רתמה אליה את סטלה מקרתני, ג'ימי צ'ו, קרל לאגרפלד ואחרים השיקה הרשת קולקציה מרהיבה של אלבר אלבז, במחירים נגישים במיוחד. בית האופנה "ארמאני" מוביל אף הוא את התפישה עם מתיחת המותג מ"ארמאני" ל"ארמאני אקסצ'ינג'" ובכך פונה לצעירים שעומק כיסם קטן יותר מלהכיל.

במציאות החדשה לא רק תרבות השופינג השתנה, אלא גם מהות עיצוב הבית, אספנות העיצוב ועוד מושגים אשר נועדו לגרום לבתים להראות יותר יפים ומזמינים. נראה כי הראשונה להרים את הכפפה היא רשת MODY הישראלית שהשיקה לאחרונה קונספט חדש לעיצוב הבית.

פורום ריצוף וחיפוי: בואו לשאול את כל השאלות 

ב- MODY קוראים לקונספט החדש "אומנות השילובים" אבל ניראה כי מדובר בעשייה מעניינת יותר מאחוריה תפישת עיצוב יצירתית, מהודקת וחסכונית שנועדה לאפשר לכולם להכניסMODY  הביתה.
תמצית הרעיון העומד בבסיס תפישה זו נובעת מהעובדה שלקוחות המגיעים לאולמות התצוגה יודעים כי ברצונם לשנות ולעצב את ביתם, כשברשותם תקציב נתון, אך בדרך כלל אין להם את הידע מהיכן להתחיל. ללקוחות זוהי אומנות מודרכת אשר מסייעת להם לגבש סגנון עיצובי אליו הם מתחברים. לאדריכלים שוודאי רואים כבר את התמונה המלאה בעיני רוחם אומנות זו עשויה להיות עבורם כלי עבודה יעיל שממחיש ללקוחות כיצד אותו סגנון יראה בביתם. קונספט עיצובי זה מתורגם באולמות התצוגה של MODY לחדרים שעוצבו בהשראת הערים היפות ביותר בעולם.

אמור לי מה "העיר" שלך, ואומר לך מה סגנון העיצוב שלך
סיבוב מודרך ב"גלריה" של רשת MODY חושף את מהותה של אומנות השילובים. באולם התצוגה מוצגים חדרים אשר עוצבו בהשראת הערים היפות ביותר בעולם. חדר רחצה בהשראת לונדון, חושף סגנון ויקטוריאני, חדר שעוצב בהשראת מילאנו סגנון מודרני, חדר רחצה בהשראת ברלין – קלאסי אומנותי וכך הלאה.
כעת כל שנותר הוא, להתחבר לעיר מסוימת המייצגת סגנון עיצובי מסוים ויועצי המכירות של הרשת כבר יתפרו את אותה "הגברת" בשינוי אדרת, ובהתאם לתקציב.
כמובן שניתן יהיה לקבל את אותה הגברת,כאשר אין מגבלה תקציבית או את אותו הגברת אך בשינוי אדרת כאשר התקציב הוא נתון. לחילופין אפשר לקחת פריט אחד מיוחד, שלא עומדים בפניו, עם תפאורה אחרת.

אומנות השילובים משקפת את רצונה של הרשת להעניק ללקוחותיה חווית קנייה ייחודית אך מעל לכול משקפת את הרגישות של הרשת וזיהוי צורך כלכלי התואם את רוח התקופה הצרכנית של היום.
רינה דואניאס, קניינית הרשת, מעידה כי אומנות השילובים נרקמה אצלה תוך כדי מסעות קניינות חובקי עולם. עבורה סיור בתערוכות מקצועיות, בגלריות, במוזיאונים, או סתם שיטוט בשווקים וירידים צבעוניים הם מקור להשראה ודרך חיים.

באחת מנסיעותיה בניו יורק היא שמה לב כי תחנות הרכבת התחתית מחופות באריח בריק, מוטיב שחזר בהרבה מאוד לופטים בעיר, ומעתה גם בחדר הרחצה של רשת MODY שעוצב בהשראת העיר ניו יורק. לחילופין בעקבות ביקור בגלריות של ברלין, קיבלה השראה להכניס אומנות ותמונות גם אל חדר הרחצה- חדר רחצה בהשראת ברלין.
לדבריה של רינה עולם העיצוב כמו עולם האופנה מחפש סטייליסט אשר יסיע בידו לשלב בין הפרטים והעיצובים השונים לכדי אמירה מבודלת וייחודית. ככל שהעולם נהיה יותר גלובאלי ישנה ציפייה לעיצובים ומראות מיוחדים יותר, וכאן MODY נכנסת לתמונה.


יש לכם שאלות בנושאי ריצוף וחיפוי? בואו לדבר על זה בפורום ריצוף וחיפוי שלנו


לפרטים נוספים על סניפי MODY ברחבי הארץ לחצו כאן

 

object(WP_Post)#18286 (24) { ["ID"]=> int(303174) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:28" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:28" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(7) "hatsafa" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(10) "hatsafa-27" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:28" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:28" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(303173) ["guid"]=> string(59) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/hatsafa.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18287 (24) { ["ID"]=> int(303175) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:28" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:28" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(13) "rashit berlin" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(13) "rashit-berlin" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:28" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:28" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(303173) ["guid"]=> string(67) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/rashit%20berlin.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה