כוח הלייזר: החזית החדשה של המטבח

טכנולוגיה מהפכנית וחומר חדש מאפשרים ליצור בכל בית מטבח שגם נראה מיוחד וגם שומר על עצמו לאורך שנים

הנה אפשרות חדשה ליצירת רהיטים ומטבחים בגימור מבריק ובמראה של זכוכית: הכירו את דגם "קריסטל לייזר" של מטבחי רגבה. החומר הינו פרי פיתוח מהפכני של חברת REHAU הגרמנית, המתמחה בפתרונות חכמים לריהוט, ויוצר גם מראה מיוחד וגם תוצר עמיד, חזק ורב שכבתי.

היתרונות של טכנולוגיית הלייזר

דגם קריסטל לייזר עושה שימוש גם בטכנולוגיית הלייזר המהפכנית ומדגים שיטת חיבור של ריתוך לייזר שלא נראתה כמוה, בין הקנט לדלת. הטכנולוגיה מושגת בעזרת מכונת לייזר המתקדמת מסוגה בעולם, שהוכנסה לפעולה במפעל מטבחי רגבה כשאת הייחוד בחיבור הריתוך בלייזר, ניתן לזהות בקלות מכיוון שלא ניתן להבחין בו בעין.
חיתוך לייזר
השכבות השונות מעניקות לחזית החומר מראה יוקרתי ומבריק כמו של זכוכית מבריקה ואם זה לא מספיק אז קנט הלייזר מרותך באופן שאינו נראה לעין ותואם בצבעו לגוון החזית, כך שהוא משקף את החומר באופן המעצים את מראה הזכוכית. בנוסף, הטכנולוגיה הרב שכבתית תורמת ליצירת שכבות הגנה ייחודיות שבזכותן החומר מתהדר ביתרונות שונים ורבים. כך, מעבר למראה האלגנטי ומודרני של זכוכית, עמיד הקריסטל לייזר גם בפני רטיבות, לחות ועובש ועמיד יותר מצבע לשריטות ופגיעות, היגייני באופן יוצא דופן, קל לניקוי, אינו דוהה ואינו משנה גוון בחשיפה ממושכת לשמש.
הדגם קיים בשלושה גוונים: לבן-קרחון, פנינה ומגנוליה, המקנים מראה כללי בקווים אלגנטיים, קלאסיים ויוקרתיים.
ואזה למטבח
ארון למטבח
ציפורניים
234
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...