כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  כיצד להיזהר מ"חאפרים"

כיצד להיזהר מ"חאפרים"

מיזוג האוויר משרת אותנו בכל סביבה בה אנו נמצאים, בבית עסק, קניונים, במוסדות ציבוריים, ברכב והכי חשוב בביתנו .

מאת: צילום:


ביתנו הוא מבצרנו , בית החלומות שלנו, אך עדיין שמדובר במיזוג האוויר אנו לא ממש בודקים את מי אנחנו מכניסים.
מתקין מיזוג האוויר חייב להיות איש מקצוע בעל ניסיון בענף, מוסמך ובעל הביטוחים ה"מחייבים"
כן תתפלאו כי ישנם כאלו כי חלילה יחליקו מהסולם ועל כך תשלמו ביוקר.

בתור מי שמתפרנס מענף המיזוג אני יכול להעיד כי לא פעם יוצא לי לתקן התקנות של כל מיני כאלו (אז על מה לי להלין…)
ובכן אלו יוצרים תדמית שלילית לכל העוסקים בענף המיזוג.
לצערי תחום זה הנו בגדר פרוץ במחוזותינו ולכן כל אחד יכול לרכוש טנדר וארגז כלים ומעכשיו הוא "פרופסור מיזוג" , "מיזוג מעולה" וכו'….
לכן עצתי לכם לפני שאתם בוחרים איש מקצוע עליכם לבדוק אודותיו – ולוודא את קיומם של התנאים הבאים:

תעודת הסמכה – כיום המערכות הופכות להיות יותר ויותר מדויקות אשר דורשות מיומנות גבוהה.
מערכות VRF מולטי אינוורטר וכו' אינן מערכות פשוטות להתקנה ו/או לתיקון. על כן בדקו כי המתקין רשום באתרי החברות כמתקין מורשה וכי עבר השתלמויות בענף – כמובן עסק בעל תעודת מתכנן/יועץ/קבלן/מהנדס עדיף

כיסוי ביטוחי – נראה אלמנטרי אך לא כך הדבר. תאונת עבודה בביתכם יכולה לעלות לכם סכום העולה באלפי מונים מערך המזגן שרכשתם.

אחריות – שום עבודה לא באמת שווה ולא יכולה להבטיח לכם שלא בזבזתם את כספכם לשווא אם אין לה אחריות מלאה

מחירים הוגנים – כל מיני בעלי מקצוע משתמשים בביטוים של: השירות הטוב ביותר, עבודה ברמה אחרת  מחירים ללא תחרות וכו ….
שאף אחד לא יעבוד עליכם. מחירים נמוכים מידיי יכולים להעיד על חובבנות.

לסיכום אף אחד לא רוצה להיות שפן נסיונות ובית הספר מעשי למיזוג אוויר
הכניסו לביתכם רק מתקינים מורשים, וכמובן היעזרו ביועץ על מנת לבחור את המערכת היעילה ביותר לביתכם שתשרת אתכם שנים באמינות

שיהיה לכולנו קיץ נעים
 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה