כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  כל מה שחדש בתחום החיפויים: דק, תלת מימד ודמוי אבן

כל מה שחדש בתחום החיפויים: דק, תלת מימד ודמוי אבן

לכבוד מבצע 1+1 על מגוון האריחים מתוך הקולקציה של רשת "חרש", המשנה למנכ"ל הרשת, גד אויזרט, חושף בפנינו את כל החידושים והטרנדים לשנה הקרובה בתחום החיפויים

מאת: מערכת אתר בניין ודיור צילום: יח"צ


 אוהבים עיצוב פנים? הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים למייל!  

 

תשכחו מכל מה שחשבתם על אריחים: מבט מהיר במגוון קולקציות החיפויים העכשוויות של רשת חרש שעוצבו בחלקן בשיתוף עם מעצבי-על כמו ולנטינו וקוואלי, מגלה תחום עשיר ויצירתי שזכה לתאוצה בשנים האחרונות
 

מאז שעיצוב אריחי הקרמיקה עבר לידיהם של בתי האופנה הגדולים, התגלה הפוטנציאל העצום בתחום וה"משחק" עם אינספור דוגמאות ורעיונות. בדומה לקולקציות אופנת-העל, עיצוב אריחי הקרמיקה נחשב לאחת מזירות העיצוב הלוהטות והמתחדשות, עם תחרות בין יצירותיהם של בתי האופנה הבולטים המנפקים טרנדים מפתיעים ומקוריים. עיצוב אריחי הקרמיקה לא מסתכם עוד בגוונים ייחודיים או בשילוב פסיפס, אלא בעיצובים יוצאי דופן המשנים את תפיסתנו הקיימת לגבי האריח כשטוח, מרובע ובעל מראה וגודל אחיד. כך, למשל, ניתן למצוא הקיץ הזה טרנדים, כמו: אריחי תלת מימד, קרמיקה דקה, גדלים משתנים, ועוד.


בעידן בו הביקוש למכשירים סלולאריים ולמסכי טלוויזיה דקים הולך וגובר, אין פלא שהטרנד הדקיק מוביל גם בתחום החיפויים. בעוד שעוביו הממוצע של אריח נע בין 9-11 מ"מ, הרי שכיום קיימים אריחים לחיפוי ולריצוף בעובי של 3 מ"מ בלבד. האריחים הדקיקים מתאימים במיוחד למקרים בהם הסיטואציה מחייבת להתמודד עם חללים קיימים ופעילים ולא עם חללים חדשים שנבנים, היתרון הגדול הוא שניתן להדביק את האריחים הדקים על אלו הקיימים; אין צורך להחליף את האריחים הקיימים. יתרון נוסף של האריחים הדקיקים הוא שבזכות הטכנולוגיה המתקדמת ממנה הם מיוצרים, ניתן לייצרם בגדלים גדולים במיוחד, עד לגודל של 1 מטר על 3 מטר לאריח, מה שמוביל לעבודה פשוטה יותר ולתחושת חלל גדולה יותר. בנוסף, בניגוד לאריחי הקרמיקה המוכרים, המשקל של האריחים הדקים הינו קל מאוד יחסית ושוקל כרבע מאריח ממוצע.
 




אחד הטרנדים הבולטים ביותר השנה הוא טרנד התלת מימד. אריחי התלת מימד לרוב מגיעים בצבעים מונוכרומאטיים בסקאלת אפור, שחור, שמנת, אך עם אפקט התלת-מימד המחייה את קירות החדר הדוממים ומעניק להם מעין תנועה, החל ממראה שכבות ועד לצורות מעוגלות תלת-ממדיות. ההסבר לתאוצת הטרנד נעוץ בעובדה שרבים מעוניינים בעיצוב מקורי, אך עם זאת- בצבעים שקטים.
 

חידוש נוסף שצבר תאוצה לאחרונה ועתיד להיות אחת מן המגמות הבולטות בעיצובי הקרמיקה, הוא טרנד אריח קרמיקה דמוי אבן. לאחר שבמשך שנים כיכבו אריחי האבן כאמצעי החיפוי האולטימטיבי, והברירה הייתה בין אריח קרמיקה בעל מראה 'מלאכותי' לעומת אריח מחומר טבעי, נוצר השילוב האידיאלי- אריח דמוי אבן, שנראה ממש כמו הדבר האמיתי. הטרנד הפך לפופולארי לאחרונה באירופה ואומץ בחום בארה"ב בזכות טכנולוגיית הזרקת דיו מתקדמת, היוצאת קרמיקה במראה של צפחה, שהם, או שיש בגוון אפור-ירוק, המראה הנפוץ בימי האימפריות של יוון ורומא. הטכניקה המתקדמת מעניקה מראה אותנטי למדי, העלול לבלבל במבט ראשון. היתרון הגדול הוא שלעומת החומרים האותנטיים, התחזוקה של האריחים דמויי האבן קלה הרבה יותר מאשר הטרדה הכרוכה באבן טבעית, העלות אינה יקרה יחסית והמראה המתקבל מעניק נופך יוקרתי ואלגנטי.
 

האהדה למראה הטבעי והמקורי הולידה טרנד בולט, ה"מאיים" להשתלט על עולם העיצוב: אריחים דמויי לוח עץ, הנראים במבט ראשוני כמו הדבר האמיתי. בניגוד לפרקט, שאינו עמיד בפני מים, דורש תחזוק שוטף ומצריך מאמץ, האריחים דמויי העץ נוחים במיוחד, קלים לניקוי ומצליחים להעניק תחושה טבעית תוך שמירה על איכות הסביבה. 
 
אריחים רוויי הדפסים צבעוניים ומעניינים צפויים להיות טרנד בולט בשנה הקרובה; לא עוד קרמיקה בקווים נקיים ובגוונים פסטליים, אלא אריחים בעיצובים ייחודיים שעוצבו על סמך פרי דמיונם של מעצבי-על מעולם האופנה. כך למשל, לאחר שכבש בסערה את עולם האופנה עם שמלות ההוט-קוטור הרוויות בהדפסים האייקוניים המזוהים עימו, רוברטו קוואלי התפנה לעצב גם את המרחב הביתי בסגנון הייחודי לו, ושקד על עיצוב קולקציית HOME הרחבה לחיפויים. בקולקציה, שלל אריחים וחיפויים בעיצובים חייתיים, פרחוניים ומלכותיים, שישדרגו את הסביבה הטבעית והביתית ויהפכו אותה למלאת חיות, עם חותמת של מעצב על איטלקי.

שילוב בין חומרים שונים מהווה טרנד ייחודי ונוסף שיבלוט בשנה הקרובה, ובעיקר השילוב בין שני חומרי הבסיס: הקרמיקה והזכוכית, היוצרים מראה יוקרתי ונוצץ למדי. הזכוכית, שזוכה לטיפול ייחודי המעניק לה עמידות גבוהה, משולבת במגוון וריאציות, והאפקט הנוצץ שלה מצליח לשדרג את מראה החדר ואף עומד כיצירת אמנות של ממש בפני עצמו", מציין אויזרט. כמו כן, המשחק האינסופי שניתן לבצע עם הזכוכית, מציע שפע של טקסטורות ודוגמאות מסוגננות, החל משילוב של זכוכיות קטנטנות ועד לגימור זכוכית על כל האריח.

 

 

מבחינת גדלי האריחים, אחת המגמות המעניינות בשנה הקרובה מצליחה "לשבור" את המוסכמות – טרנד הגדלים המשתנים. לא עוד האריחים המרובעים בגדלים הסטנדרטיים המוכרים לנו, אלא אריחי קרמיקה בגדלים משתנים, מלבניים ועוד, המעניקים מראה חדש ורענן לחדר השובר את הקיבעון, ומאפשר מרחב תמרון אומנותי גדול יותר בכל אריח. חשוב לציין כי שילוב האריחים הרחבים בחלל הבית, ובעיקר בריצוף, מעניק תחושת מרחב גדולה יותר, בזכות אשליית הקווים הרחבים.
 

לבסוף, טרנד צבעוני במיוחד שצפוי להתבלט השנה הוא טרנד שילוב אריחים בודדים בצבעים מודרניים, ה"מקפיצים" את מראה החדר ומשווים לו רעננות ושמחת חיים. בניגוד לצבעים המוכרים והשחוקים, כמו הבז' והאפור, הפעם מוצעים גוונים מקוריים כמו  ירוק חיוור, צהוב חול, זהב, כסף ואדום. אפשרות נוספת למשחק בצבעים קשורה דווקא לשילוב הקלאסי בין השחור ללבן, שהיה פופולארי בעבר ועושה קאמבק, אך הפעם בווריאציה המזכירה משחק "טטריס"- מיני ריבועים קטנים ושחורים הפזורים על גבי המרצפות הלבנות.

 

רשת "חרש" הינה מהחברות המובילות והותיקות בישראל לעיצוב פנים בתחום הבניה ושיפוץ בתי מגורים ומבני ציבור, עם ותק של למעלה מ-60 שנים. החברה מציבה סטנדרטים חדשים המבוססים על מגוון רחב של עיצובים  ומותגים בינלאומיים לצד הקפדה על חווית שירות אישית. תחומי הליבה בחרש הם ריצופים, חיפויי שיש ואבן, פרקטים, חדרי אמבטיה, כלים סניטאריים, ריצופי חוץ ואביזרים .בין המותגים הבלעדיים אותם מציגה "חרש" מותג הכלים הסניטריים הצרפתי היוקרתי Jacob Delafon, Villeroy & Boch, Piemme, Naxos, Roberto Cavalli, ועוד

 
לכרטיס העסק של חרש בבניין ודיור

 

 

צפו בסרטון:

 

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה