כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  לבן על לבן: הצצה לדופלקס מעוצב בתל אביב

לבן על לבן: הצצה לדופלקס מעוצב בתל אביב

בעלי הבית התלבטו הרבה זמן לגבי עיצוב ותכנון הדירה, אבל היה כדאי לקחת את הזמן כדי להגיע לתוצאה הסופית

מאת: צילום:


אדריכלות: אסנת ברש

 

הרוכשים החדשים של הדירה, הורים ושלושה ילדים התלבטו ארוכות כיצד לנצל את הדירה (דופלקס של 130 מ"ר) בצורה מיטבית. האם לייצר לעצמם את יחידת ההורים על הגג? האם דווקא ליצור שם פינת משפחה כדי לאפשר אירוח של חברים עם יציאה לגג? או אולי בכלל לתת את החדר על הגג לביתם המתבגרת? הוחלט לייצר על הגג פינת משפחה למשחק לילדים שתוכל להפוך בהמשך לחדר לביתם, ובקומת הכניסה ליצור כרגע את חדרי השינה של כל המשפחה – יחידת ההורים (עם חדר רחצה צמוד), חדר לבת וחדר משותף לבנים ולהפוך את חדר השינה הרביעי לחדר עבודה.

 

הקו העיצובי שנבחר לדירה היה קו מודרני נקי ולבן, כאשר בחירה זו מאפשרת לנו משחק רחב של טקסטורות וחומרים: קלאפות זכוכית במטבח, קיר הבריקים של המסדרון, שולחן האבירים מהאלון המבוקע, משחק המעקות של המדרגות – הברזל הלבן למול הזכוכית השקופה, כל אלה מייצרים עושר על הרקע הלבן ומאפשרים לדיירים לשחק באקססוריז של הדירה וליצור לעצמם צבעוניות משתנה בכל פעם. כמו כן, הרקע הנייטראלי של הלבן מייצר מקום של כבוד ליצירות אמנות שונות – הן לפסלי האבן שהלקוחה עצמה יצרה והן לחפצי אמנות אחרים.

 

בואו לסיור בדירה:

 

 

קו מודרני נקי ולבן

 

לפעמים דווקא השטחים הריקים הם שמייצרים חללים מרווחים ואיכותיים

ספת ר' וקיר בריקים בסלון

 

שולחן האבירים מהאלון המבוקע

 

קלאפות זכוכית במטבח

 

מבט מהמטבח לסלון ולנוף שבחוץ

 

לאורך המסדרון עומד ארון שירות גדול שנותן מענה לצרכי האחסון הכלליים של הבית

 

מדרגות לקומה השניה – לבן וחום בהיר

 

בחדרי הרחצה נוצר משחק של טקסטורות וחומרים הן באריחי החיפוי והן בשילוב הנגרות

 

 


תוכנית הדירה לפני

 


תוכנית הדירה אחרי

 

רשימת ספקים: 

סטיילינג: מאיה לבנת-הרוש

קבלן ביצוע: מאיר לוי

שטיחים: "צמר"

יועצת אמנות: אמה דורון

אקססוריז: איקאה, Golf&co, SOHO

 

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה