כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  לנשים בלבד: מפגן כוח נשי שאסור לפספס

לנשים בלבד: מפגן כוח נשי שאסור לפספס

איפה נפגשו אדריכליות ומעצבות פנים עם מיכאלה ברקו, צופית גרנט וסנדרה רינגלר? באירוע "פסיפס נשי" שהוקדש כולו לאישה המודרנית

מאת: צילום:


"פסיפס נשי", אירוע אליו הגיעו למעלה מ-1000 נשים – אדריכליות, יזמיות נדל"ן, מנהלות שיווק ומנהלות בכירות בתחום הבניה למגורים, כדי לעבור חוויה מעצימה, ולהנות מזמן איכות שכלל פינוק, אופנה, תרבות והרחבת הדעת.

 
את האירוע יזמה מיכל נוף, מנהלת השיווק של חברת "ויה ארקדיה", מתוך אהבתה הכנה והערכתה האמיתית לנשים באשר הן. נוף היא בעצמה אמא ל-4 ילדים, שלא רואה בעיניים, ובאופן שהוא הרבה מעבר למעורר השראה היא מנהלת קריירה מצליחה ובמקביל מטפחת משפחה. "אני לא חושבת שהעצמה נשית היא רק בבחינה של אם השתתפת או לא, במצעדים למען נשים או אם החלטת שהפעם גם בן זוגך יקח חופשת לידה", היא אומרת "זה משהו הרבה יותר עמוק. לנשים יש כח להזיז הרים והניגוד הזה בין היכולות הפנומנאליות של אישה מול הרכות שלה, מרגשת אותי כל פעם מחדש. אני עובדת עם נשים ואני שמחה לראות את העולם העסקי הולך ומשתבץ כל העת בפסיפס נשי שהולך ומתרחב".

 

גיל רויטר, אוצר האירוע, בחר בקפידה קרוב ל-20 נשים יוצרות שהציגו במקום את המוצרים המעוצבים שלהן שכללו אופנה, תכשיטים ודקורציה. בין המשתתפות בלטו מיכל מונקה בעלת "רויאל ג'יפסי" מותג שכולו גלביות ססגוניות, אוחי מור שיוצרת מגשי עץ דקורטיביים המשמשים כמגשי שירות בחדר האמבט או כמגש לעוגות ומנות ראשונות ודקלה עינת בעלת KAV קולקציית פרטי לבוש המציעה לוק ארכיטקטוני ונקי. מציגות נוספות באירוע היו שני לקס בעלת מותג אוונגרדי לנעלי נשים, ליהי אשר שבחרה להשיק ביום האירוע קו צעיפים ססגוני במיוחד, אורית טראוב שהציעה לאורחות מצעים עטופים בשקיקי בד איכותיים, טל ארבל בעלת מותג הנעליים "נורמן אנד בלה", לנה תירוש מ"אצ'אטרה", אסנת מאיו בעלת "באק יארד", בוטיק ייחודי המציע אופנה מקורית ורבות נוספות.

 

לאורך כל האירוע פעל במקום בית קפה שהגיש אספרסו משובח ותופינים שווים במיוחד. לצד עמדות התצוגה, הוצבו שמונה עמדות מניקור שאפשרו לבנות להתפנק עד הסוף. צופית גרנט, סנדרה רינגלר ומיכאלה ברקו שהעניקו הרצאות בתחומים נשיים מהיבטים שונים. את הערב חתמה תצוגת אופנה שהייתה אולי האקט הסימבולי והעצמתי ביותר ששילב בין האסרטיביות לרכות הנשית כשהפגין יכולת נשית, יוצאת דופן לשתף פעולה. על המסלול צעדו נשים מענף הבניה והנדל"ן, שלגופן הפריטים של היוצרות שהציגו במקום, ביניהן האדריכליות שירלי דן, צביה קאזיוף, אתי ואנדרמולן, עידית תשובה, פינדי בן ארי שמאי ונוספות.

 

הכניסה לאירוע הייתה במחיר סמלי של 20 שקלים שנתרמו במלואם לעמותת "אחת מתשע".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עוד על ויה ארקדיה>>

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה