כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  לראשונה בשבוע העיצוב במילאנו: חברת מטבחים ישראלית

לראשונה בשבוע העיצוב במילאנו: חברת מטבחים ישראלית

מטבח באורך של לא פחות מ- 12 מטרים הוקם על ידי חברת מטבחי רגבה בביתן אבן קיסר בתערוכת העיצוב הנחשבת של מילאנו. בואו לראות את התוצאה

מאת: מערכת אתר בניין ודיור צילום: יח"צ


תערוכת העיצוב הבינלאומית במילאנו EUROCUCINA 2012, שהסתיימה בשבוע שעבר, כללה גם ציון דרך ישראלי משמעותי עם כניסתה של חברת מטבחי רגבה לתצוגה כחברת המטבחים הישראלית הראשונה להציג בתערוכה הנחשבת בתוך הביתן של אבן קיסר.

 
המטבח של רגבה הוקם בניסיון לתת משמעות חדשה למושג "בית חכם". 12 מטרים של מטבח מעוצב שבמרכזו אי באורך של לא פחות מ- 9 מטרים הוקמו במרכז הביתן. על אי העבודה הונח משטח עבודה עליון שמונע באמצעות מנועים חשמליים ומופעל באמצעות שלט אלחוטי. 
 
 
 
 
המשטח, שמשנה את צורתו כשהוא פתוח וסגור, זוכה למראה נקי ומונוליטי במצב סגור ומזכיר סלע ענק שיוצא מההר וכשהוא במצב פתוח חושף מטבח לכל דבר, החל מכיור אבן קיסר שיורד אל תוך הארון כשהמצב משתנה והמשטח נסגר.
 
מאחורי אותו אי הוקמה חזית של ארונות גבוהים, בה כל דלת עשויה מלוח שלם של אבן קיסר וכך נוצר מטבח מרשים במיוחד עם מימדים עצומים: 3 וחצי מטרים גובה ו- 12 מטרים אורך של ארונות אבן קיסר במרקם קרוקודיל לבן מתוך קולקציות ה"מוטיבו". למרות המימדים, דלתות ההזזה במטבח שולבו במסילות מיוחדת שהותאמו למשקל החריג ואפשרו תפעול נוח וקל. "החיבור של רגבה עם אבן קיסר מבוסס על שנים רבות של שיתוף פעולה בין שני מותגים מובילים בתחומם, שהוביל לפיתוח דגם מטבח חדש", מסביר בני לרון, מנכ"ל רגבה, "הפנייה של אבן קיסר לרגבה לתכנן ולבצע את הפרויקט בתערוכת מילאנו הנו אתגר מקצועי מהמדרגה הראשונה ואני משוכנע שיתרום למיצוב של תעשיית המטבחים הישראלית כחדשנית ומובילה עולמית".
 
 
 
כידוע, תערוכת העיצוב במילאנו היא התערוכה החשובה מסוגה בתחום ומהווה מוקד עלייה לרגל לאנשי מקצוע ולשוחרי עיצוב ואמנות מכל העולם. ב"מכה של שבוע העיצוב", המתקיימת אחת לשנתיים, משתתפת צמרת המעצבים הגדולים בעולם, בהם פיליפ סטארק, רון ארד וקארים ראשיד. 
 
 

 
רגבה: לכל הפרטים

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה