כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  מהדורה חדשה למדריך קסורלה לפורניר

מהדורה חדשה למדריך קסורלה לפורניר

ק.ד. פורניר פורניר מוציאה לאור מהדורה מעודכנת של קטלוג הפורנירים לאדריכלים וליצרני רהיטים

מאת: לימור טל צילום:


לפני מספר שנים החליט קובי קסורלה, הבעלים של "ק.ד. פורניר ועץ", חברה ירושלמית למסחר בעצים וחומרי גלם לתעשיית הרהיטים, להפיק קטלוג פורנירים שיתבסס על דפי פורניר אמיתי שנחתכו מהעץ המקורי. הוא בחר 44 דפי פורניר וזכה להערכה רבה מצד כל מי שרכש אותם.

בימים אלה מוציא קובי את מהדורת 2008 של קטלוג הפורניר. הפעם בחר קובי כ-64 דפי פורניר טבעי ואיכותי בגודל A4 (המידות הן 21 ס"מ רוחב על כמעט 30 ס"מ גובה), ליטש אותם, הדביק אותם על לביד והתיז עליהם לכה, דבר שמבליט מאוד את הגוון  והטקסטורה של כל פורניר ושומר על הפורניר מפני פגיעה. בנוסף, כל פורניר קיבל הדפסה יפה של שמו בעברית ובלועזית וכן מספר קטלוגי. את כל אלה הכניס קובי לתיבת דיפדוף נוחה (ראו תמונה מצורפת) והרי לכם קטלוג שלדעתי, אם יש לו דומים בעולם כולו, הם בטח בודדים.
 
קובי, בן למשפחת יצרני רהיטים ותיקה, מספר כי ההחלטה להפיק את הקטלוג הזה נבעה מהצורך המקצועי-אישי שלו להציג לאדריכלים ויצרנים דוגמאות אמינות של פורנירים. עוד הוא מספר כי בעבר בכל פעם הוא היה מרים חבילת פורניר מראה אותה ללקוח ואם הלקוח התעניין בפורניר הוא קרע מהיריעה פיסת פורניר ונתן לו אותה. פיסת הפורניר הייתה בדרך כלל מאובקת, קטנה ולא יפה והתלישה גרמה לו לקלקל יריעת פורניר שאחר כך היה צריך לזרוק חלק ממנה לפני התפירה. לכן בתחילה החליט קובי להכין קטלוג לשימושו האישי, אבל מהר מאוד ובשל דרישת הלקוחות לקחת איתם דוגמאות הוא החליט להכין קטלוג שגם אחרים יוכלו להשתמש בו.
 
מחירו של הקטלוג איננו נמוך, אבל יחסית לאיכותו ולפתרונות המקצועיים שהוא מקנה, יחד עם העובדה שהוא משמש אמצעי לקידום מכירות, הרי שמחירו זניח. מוצר חובה. למקצוענים בלבד.
 
למידע נוסף, "ק.ד. פורניר ועץ בע"מ", טל' 02-6712222, קובי.
object(WP_Post)#18285 (24) { ["ID"]=> int(302824) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 07:15:58" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:15:58" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(20) "c0098208bf8d_big_224" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(20) "c0098208bf8d_big_224" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 07:15:58" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:15:58" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(302823) ["guid"]=> string(72) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/c0098208bf8d_big_224.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18286 (24) { ["ID"]=> int(302825) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 07:15:58" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:15:58" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(16) "c0098208bf8d_big" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(16) "c0098208bf8d_big" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 07:15:58" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:15:58" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(302823) ["guid"]=> string(68) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/c0098208bf8d_big.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה