כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  מופע שנות ה-50: מוצרי החשמל חוזרים אחורה בזמן

מופע שנות ה-50: מוצרי החשמל חוזרים אחורה בזמן

מקררים בסגנון של פעם, תנורים מקצועיים במחיר מוזל ושיתוף פעולה עם מעצבים ואדריכלים מובילים – הצצה לקולקציית מוצרי החשמל של SMEG

מאת: תוכן שיווקי צילום:


מוצרי SMEG המיוצרים באיטליה, נמכרים בנציגויותיה ברחבי העולם (מבריטניה, דרך דרום אפריקה ועד אוסטרליה) וכמובן, גם בישראל. מוצרי החברה מככבים במטבחים של השפים המובילים ואצל נותני הטון בעולם הקולינרי, אך לא רק במסעדות אלא גם בבתים פרטיים. יעקב בקשי, מנכ"ל SMEG ישראל, מסביר כי אם בעבר היה אפשר למצוא מוצרי חשמל ואביזרים נלווים מקצועיים רק במסעדות או בבתי עשירים, הרי שכיום פריטים באיכות ובמראה מקצועי הופכים לפריטי חובה במטבחו של כל בשלן חובב. בקשי מוסיף ש"לחברה יש גם סדרת מוצרים מקצועיים אך מוזלים למטבח, באותה איכות ובאותה רמה מקצועית תחת השם 'סמג לייט'".

 

סדרה נוספת של SMEG שעוררה התלהבות גדולה בעולם היא סדרת מוצרי הרטרו בסגנון שנות ה-50. מדובר בקו מוצרים עם עיצוב מובהק של קווים מעוגלים ובצבעים מרהיבים, שפותח על ידי הסטודיו לעיצוב של SMEG.

אך לא רק רטרו. סגנון העיצוב המתוחכם של סמג נשמר כבר יותר מ-60 שנה ובנוי על מספר קווים אסתטיים שונים המתאימים לכל שפה עיצובית – מסגנון קלאסי השומר על מסורתיות ועד לפיתוח קו מוצרים עם אחד המעצבים הגדולים בעולם, מארק ניוסון.

 

בעשר השנים האחרונות עובדת החברה עם מעצבים ואדריכלים מובילים (כגון רנצו פיאנו, גווידו קאנאלי ומריו בליני) ומציעה מגוון רחב של סגנונות עיצוב כדי שיוכלו להתאים להעדפות השונות, לעיצוב הפנים, לטעמו האישי ולמרחב המחיה של כל לקוח ולקוח.

 

קבלו טעימה מהקולקציות השונות של SMEG:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יבואני Smeg בישראל: גולן ווסט ליין

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה