כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  מיוצר כחול לבן: החלון הישראלי שהגיע עד לשוויץ

מיוצר כחול לבן: החלון הישראלי שהגיע עד לשוויץ

הראש הישראלי עושה את שלו גם מעבר לים ומוצרים כחול לבן מיוצרים בעולם כולו: בואו להכיר את פרופיל הברזל שהגיע עד אירופה

מאת: צילום:


איל אמיר – יאלו, רכש את השכלתו באקדמיה לאמנות ולעיצוב "בצלאל" במגמת עיצוב המוצר.  יאלו הוא אומן המתמחה בעיצוב וביצירת חלונות ודלתות העשויים מפרופילי פלדה ובשילובן במערכות מתקדמות. החל את דרכו המקצועית בתחום הגרפיקה והפרסום. ראיה עיצובית עם דיוק וקפדנות בפרטים, מתכונותיו העיקריות של יאלו, פילסו לו את הדרך אל משרדי הפרסום הגדולים, אשר להם העניק ייעוץ וביצוע עבודות בטכנולוגיות קדם דפוס מתקדמות במערכות "Scitex" ו"SiliconGraphics". כשנפתח ערוץ 2 לפרסומות בוידאו, היה מהראשונים ליצור פרסומות בטכנולוגיות מתקדמות של Telecine" ו "Quantel" בארץ ובלונדון. כמנהל קריאטיב בפרויקטים היוקרתיים והמורכבים ביותר בתחום, הגיע להכרה ולהישגים רבים בארץ ובחו"ל.
 
לאחר שנים רבות בהן עבד בעולם הפרסום הדיגיטלי, החליט לחזור לעסוק ביצירה בחומר – בברזל.  העדינות המאפיינת את הפרופיל הבלגי, המאחדת בין החוץ לפנים הבית, הביאו אותו אל אהבתו הגדולה – עיצוב מפתחים. תחום המפתחים בשילוב "בלגי ברזל" מחייב תכנון ודיוק קפדניים, יחד עם יכולות עיצוב וייצור המשלבות את הצרכים הפונקציונאליים של המפתחים, עם העדינות והעיצוב המושלם לבית. מיומנותו הרבה וכישוריו השונים של יאלו מקנים לו יתרונות רבים, ביניהם ראייה עיצובית ומקצועית רחבת היקף של הפרויקט, תוך שליטה מלאה בחומר וביצוע קפדני ומדויק.


בהקמת העסק עמדו בפניו מספר יעדים: עיצוב בזיקה לצרכי הלקוח בהתאם לסגנון הבנייה, איכות מוצר ללא פשרות ופונקציונאליות אופטימאלית. שלושת היעדים הללו הפכו עם הזמן לגורמים המייחדים את 'יאלו' בישראל.
 
עיצוב מפתחים – יאלו פיתח פרופיל פלדה "YaloLine" שאותו מייצרים בשוויץ. ייחודו של הפרופיל מתבטא בדקותו ובחוזקו. בפיתוח הפרופיל המיוחד, הגיע יאלו לתוצאות המאפשרות יצירת מפתחים גדולים, יציבים וחזקים. פרופיל הפלדה "YaloLine" מתאים במיוחד לסגנון מודרני עכשווי שבו בולטת מגמת הפתחים הגדולים בקווים נקיים. יאלו כמעצב מעורב אישית בשלבי התכנון והביצוע. השילוב הייחודי של הבנה מקצועית ושפה משותפת ברמה העיצובית עם היזם והאדריכל מאפשר להעניק שירות מקצועי, מוצר איכותי ויצירת פתרונות מגוונים עבור הלקוח.
 
בנוגע לפונקציונאליות אופטימאלית – מסביר יאלו: "עד כמה שהעיצוב חשוב לכולנו, בסופו של דבר אנשים חיים בבית ולכן לנוחות ולפונקציונאליות מקום נכבד בתהליך התכנון והעיצוב".  בהתאם ל'אני מאמין' שלו פיתח יאלו אפשרויות עיצוביות ייחודיות, הנותנות מענה למגוון צרכים. לדוגמא: בפרופיל 'YaloLine' ניתן לשלב זכוכית בידודית המגבירה את הבידוד התרמי והאקוסטי, תוך כדי שמירה על מראה עדין של המפתחים. בנוסף, מתמחה יאלו בשילוב "פרופיל בלגי" עם מערכות מתקדמות כמו צלונים, תריסים, רשתות חשמליות וכו'.
 

חלל כפול בפרספקטיבה (אדריכלות: אודי ורנר, אייל בניון)
 
איכות ללא פשרות – איכות דלתות וחלונות ברזל נמדדת בשני מדדים עיקריים, אטימות מרבית בפני מים ורוחות ועמידות לאורך שנים מפני קורוזיה. האטימות בחלונות ודלתות 'יאלו' הינה מקסימאלית כתוצאה מתכנון מקצועי וביצוע מדויק וקפדני. ידוע שבפרופילי ברזל קיים חשש לחלודה. כדי להימנע מכך, פיתחו בחברת "יאלו" מערך ציפויים ייחודי ומוקפד ביותר הכולל ניקוי בגרגרי פלדה, התזת אבץ חם בלהבה וציפוי במספר שכבות בחומרים שונים. ב 'יאלו' מעניקים אחריות מפני חלודה בין עשר לעשרים שנים ואחריות לאטימות מפני רוח וגשם, בהתאמה לתקן הישראלי.
 
לסיכום פירט יאלו את עיקרי גאוותו הישראלית ואמר: "אני חש גאווה גדולה ביכולת שלנו להעניק מוצרים באיכות גבוהה ביותר, בהם רמת הפונקציונליות המקסימאלית משתלבת בעיצוב בסגנונות שונים. אני גאה בעובדה שחברה שוויצרית המשווקת מוצריה לכל העולם, הכניסה לקו מוצריה פיתוח ישראלי ((YaloLine. יש גאווה רבה ביכולת שלנו להביט קדימה, לפתח וליצור מוצרים מעוצבים ואיכותיים העומדים בתקנים המחמירים ביותר".
 
  
 

בית בצור משה (אדריכלות: שירלי דן)
 
 

מפתחים במופע אחיד (אריכלות: דניאלה פלסנר)
 
 

חזית שקופה באורך 19 מטרים (אדריכלות: אורי ורנר, אייל בניון)
 
 

עיצוב מינימלי במפתחים (אדריכלות: פיצו קדם)
 
 
איל אמיר
 
 

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה